1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik bedoel dat je na 4 jaar toch wel enigszins technologische vooruitgang mag verwachten.
     
  2. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja we zullen over twee jaar wel terug kijken wanneer de zoveelste Wii ermmm... Kinect sports uit is. Na vier jaar Wii blijkt dit ook geen meerwaarde met zich mee te brengen. Wat doet je denken dat dit bij de Xbox 360 anders wordt?

    Overigens toen de originele technology developer PrimeSense met een geavanceerdere Kinect (met een andere naam natuurlijk) bij Apple en Nintendo een pitch deden, haalden beide bedrijven hun neus op. Nu mogen Microsoft bezitters het proberen met een minder geavanceerde versie, nuff said.
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude Heb je het überhaupt wel eens geprobeerd? Je loopt maar te zeiken dat het niks is en zal worden, maar ik heb het idee dat je het gewoon niet eens wil proberen, Natuurlijk zul je nooit call of duty met een kinect gaan spelen. Maar het is gewoon een leuke toevoeging dat donders goed werkt. Voorbeeld Heb een fucking hekel aan een fitnes school, Maar ook ik moet in vorm blijven. Dankzij de kinect kan ik nu gewoon lekker thuis fitnessen, Ik bedoel maar gewoon een erg goede toevoeging die ook nog eens veel verder gaat dan de wii. En natuurlijk speel ik daarbuiten ook nog hardcore games.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb sinds gisteren Kinect zelf in m´n bezit. En ik kan toch wel zeggen dat Kinect veel beter is als Move. Vooral leuker! De final versie van Kinect werkt nog beter dan de demo versie die ik in oktober heb gespeeld.

    Bij Move heb ik meer het gevoel dat het een toevoeging aan een game is, terwijl ik bij Kinect vind dat het echt de game is. De Kinect games zijn allemaal nieuwe games, speciaal ontwikkeld voor Kinect. Bij Move zijn er gewoon nog te weinig echte leuke games special voor Move.

    Qua mogelijkheden is er gewoon meer mogelijk met Kinect. Kinect heeft veel meer potentie dan Movie. De eerste games werken nu al zo goed en zijn al zo leuk, dat ik niet kan wachten om te zien waar we naartoe gaan qua Kinectgames.

    Kinect werkt niet alleen beter, het is vooral zoveel leuker!
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    [yt]BFZQXO_z8jo[/yt]

    Dit gaat toch echt game of the month worden. _O_

    Hij is er bijna :)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Nieuwe console? Ik bedoel, de Wii is nu natuurlijk technisch gezien erg outdated.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zouden ze niet gewoon met de 3DS komen patsen?

    en de Wii was al outdated toen hij gepresenteerd werd :+
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Vast wel, maar die geruchten zijn er niet voor niks. Maarja, we zullen zien. Zal vast inderdaad alleen maar 3DS gepats zijn, maar who knows. ;)
     
  9. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm toch maar Wii aangeschaft... Die-hard Mario fan, vooral Mario bros 3 natuurlijk. Nu die rode Wii, met Donkey Kong (nog een klassieker). Volgende spellen nog te spelen:

    1) Mario Galaxy 1 en 2
    2) New Super Mario Bros
    :cool: Donkey Kong
    4) Paper Mario
    5) Mario Party (altijd leuk met meer mensen, wel eerst controllers bijkopen)

    En dat was 't eik wel...

    Goldeneye nog steeds twijfel geval, mss dat Mario Sunshine (Gamecube) er nog komt. Was die game eigenlijk Mario waardig?

    En btw N64 Mario herspelen.

    Hmm vervelend dat de Wii al thuis is, me zusje al aant spelen is en ik nog tot volgende week op Mallorca zit.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Super Mario Sunshine is gewoon leuk. Het is niet de beste Mario, maar dan nog steeds is het een aanrader. En geen Metroid Prime Trilogy? :eek:
     
  11. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Xbox 360 alweer vijf jaar in Europa, gaat snel! :eek: Zit nog totaal niet te wachten op next gen consoles.

    Kocht hem zelf in Oktober 2006 in een Saints Row pack. Drie of vier keer kapot gegaan en ondertussen staat ie een beetje stof te happen in mijn zusje's kamer. Uiteindelijk zelf vorig jaar een Elite gekocht. :+
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister heb weer eventjes zack and wiki op de Wii gespeeld. Me andere spellen die ik heb zijn Mario galaxy 1 en pes 2009. En niks verkocht, kan je nagaan hoeveel ik op de Wii heb gezeten de afgelopen 2 jaar. Misschien dat ik binnenkort donkey Kongo ga halen want wil hem natuurlijk wel af en toe gebruiken.

    Mijn Xbox daarin tegen staat elke week wel aan en heb ik in 4 jaar 40 spellen gespeeld ofzo.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ben nog steeds blij dat ik voor de 360 heb gekozen. Die games daarop liggen me veel en veel meer. Heb hem nu ook al 4,5 jaar, en het blijft fantastisch. Echte hoogtepunten zijn gewoon:
    Halo 3, Gears of War 2, Fable 2, Assassins Creed 1, 2, Brotherhood, GTA IV met de uitbreidingen (vooral Ballad of Gay Tony!), Mass Effect 1 en 2 (deel 2 een van de beste games ooit imo), Alan Wake..tering wat was dat toch ook een goed spel. Niet te vergeten Battlefield Bad Company 1 en 2, GRAW 1 en 2, Oblivion..of Kameo! Geniaal spel was dat. Amped 3 ook. :+
    Halo Reach en Fable 3 vond ik weer tegenvallers, maar bleven wel leuk.
    Enige nadelen: dat ding maakt pokkeveel herrie en hij is al 23424x stuk gegaan, maar ach. :+
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Geweldig! Ik begrijp niet waarom dit niet eerder is gekomen!

    Eh, ik zag 270 dollar trouwens?
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ziet er wel vet uit moet ik zeggen. Alleen vind ik de prijs erg hoog:eek:
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb ook de SR pack gehaald, ik heb nu al 2 "nieuwe" gekregen, mijn laatste weigert CD's te lezen, of vaker de disclade te openen..

    Dus ben alweer aan het wachten op een leuke kerstaanbieding.:F:
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    :eek: Dit topic is ver weg gezakt..

    Sony heeft een lijstje exclusieve games gepubliceerd die het dit jaar gaat uitbrengen.

    # Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel (maart)
    # Hyperdimension Neptunia (februari)
    # The Ico and Shadow of the Colossus Collection (voorjaar)
    # inFAMOUS 2
    # Journey
    # Killzone 3 (25 februari)
    # The Last Guardian (feestdagen)
    # LittleBigPlanet 2 (18 januari)
    # MLB 11 The Show (8 maart)
    # MotorStorm Apocalypse (voorjaar)
    # No More Heroes: Heroes’ Paradise (herfst)
    # PixelJunk Shooter 2
    # PlayStation Move Heroes (voorjaar)
    # Ratchet & Clank: All 4 One (herfst)
    # Resistance 3 (6 september)
    # SOCOM 4
    # Sorcery
    # Twisted Metal
    # UNCHARTED 3: Drake’s Deception (4 november)
    # Yakuza 4 (15 maart)

    Wat gaan we hier tegenover zetten MS? :9
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gears 3, en ehm...Hmm...
    :'-(

    Gelukkig is er nog genoeg multiplatform spul om naar uit te kijken. PS3 is voor exclusives en Blu-Rays.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina