Ik snap ook wel wat jij bedoeld hoor, ikzelf heb wel het idee dat Blu-Ray aan gaat slaan aangezien er zoveel maatschappijen achter staan....bovendien hebben de mensen die zich een PS3 kunnen veroorloven naar mijn mening ook wel wat extra geld over voor een HDTV om het geheel ook daadwerkelijk te kunnen benutten. Of dat zijn mensen die nu ookal een X360 + HDTV hebben staan, zoals ikzelf. En dat zal ook de groep mensen zijn die er geen reet om zal geven dat games op Blu-Ray 10 euro duurder worden, ik noem maar wat. Dat zijn gewoon de mensen met een grotere bestedingsruimte, simpel, want ik geloof ook achter mekaar dat veel mensen uit prijsoverweging voor iets goedkopers zullen kiezen, en bijvoorbeeld een X360 en een Wii kopen in plaats van 1 PS3. Aan de andere kant lopen er ook genoeg Sony fans rond waarbij het merk PlayStation inmiddels een een begrip is geworden, het zijn meestal de die-hard gamers die zo'n console dan toch wel kopen alleen om hun exclusives te kunnen blijven spelen. Maar nogmaals, dat Blu-Ray wel aan gaat slaan is gewoon wat ik denk....ik kan de toekomst ook niet voorspellen. Maar ik geef ook toe dat als Blu-Ray zou floppen, ik dat toch wel klote zou vinden aangezien je dan idd wat je net zegt voor iets hebt moeten betalen....terwijl je er achteraf gezien niks aan hebt. Time will tell
Ik gun iedereen gewoon z'n console, of dat nou een X360, een PS3 of een Wii wordt....of een combinatie daarvan. Happy gaming for everyone !
Laatst bewerkt: 16 mei 2006