1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    a. Dood tieren? Waar heb je het over? Ben je niet in de war met iemand anders?
    b. Je bent het met me eens dat de PS3 controller ergens zijn voeding vandaan moet krijgen als je draadloos wilt gamen? Heet zoiets niet een oplaadbare batterij? Wat mij betreft noem je het een accu, ook prima.
    c. Dus als ik het goed begrijp heeft de ps3 controller geen verwisselbare accu/batterij? Ik zie dat eigenlijk als een groot nadeel. Dan kan je niet draadloos gamen als hij moet opladen. Bij de x360 plaatst je dan gewoon een reserve accu of in mijn geval, een reserve setje (standaard) oplaadbare batterijen.
    d. De accu/batterij van de x360 controller kan je ook gewoon via een draadje aangesloten op de console (usb) opladen hoor. Dit gewoon tijdens het gamen.
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Eyy wat zitten grotendeels van de mensen hier te zeiken, ohh geen 60 gb ohh geen HDD. Koop dan gewoon die duurdere: Xbox 360 premium of PS3 60 GB. Dan heb je een HDD of 60 GB.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow, verwarde je met iemand anders, sorry daarvoor.
    maar inverband met die controller, op insidegamer staat dat er geen batterijen te pas komen...:eek: Ik snap zelf niet wat ze bedoelen,maar het is herlaadbaar via de usb aansluiting. Maarja, dan moet er nog steeds een litium batterij ofzo inzitten ja... Moet ik eerst nog een goed opzoeken...
     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ingebouwde accu dus. Nogal logisch, die controller moet ergens zijn werk mee kunnen doen. Dus je kunt geen standaard (oplaadbare) batterijen gebruiken. Ik zie dat als een nadeel vanwege eerder genoemde punten. :+
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    boss een serieus vraag, ben je een PS3 fanboy? Want bij die vorige posts, beweer je zo van dit heeft de PS3, en dit is niet handig van de Xbox 360. Niet dat je de Xbox 360 onderuit haald, maar dat je zo'n beetje beweerd dat de PS3 op alle opzichten een stapje voor is dan de Xbox 360.
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is wel heel positief over de ps3 maar hij zijkt de 360 niet af dus hij lijkt me gewoon enthousiast... geen fanboy ;)

    de ps3 is ook in een paar dingen beter dan de 360, maarja mij weten ze niet te overtuigen.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees jij Überhaupt wel zijn berichten?
    Jha de 360 heeft dit en dat niet en de Ps3 is op dat gebied veel beter enz enz...
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik lees zijn berichten, maar ik ga niet iemand veroordelen als een ps3 fanboy! weet je wel hoe erg dat is?
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier? Hier redelijk erg ja.
    Maar hij kraakt die 360 wel heel erg af.

    En BTW er komt ook nog een HDMI kabel voor de Xbox 360 uit.
    Misschien kan je hem dan ook wel in 1080p draaien.
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    laat me maar een migraine aanval krijgen als ik het mis heb, maar ik heb hem niet echt (heel erg) de 360 af zien kraken...

    ik hoop dat die kabel pas komt als ik genoeg geld heb voor een hdtv + HDMI kabel voor de 360.
     
  11. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Boss een ps3 fanboy is. Hij heeft daarentegen wel een een mgs4 avatar. JPRacegamer loopt ook constant de xbox360 aftekraken, maar misschien zijn een paar fanboys wel goed. Barsten er wel mooie discussies los \o/
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Boss een fanboy of geen fanboy, het heeft weinig te maken met deze discussie over deze hardware.

    Laten we maar weer ontopic gaan. :b:
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen beantwoord mijn vraag, behalve boss zelf. Ik zeg is hij een PS3 fanboy niet hij is een PS3 fanboy. Daar is een groot verschil

    /Mod Dit heeft niks te maken met de intentie van deze thread. Boss heeft een voorkeur voor de PS3 maar vind de Xbox 360 ook een tof apparaat. Laten we maar weer verder gaan met deze altijd pittige discussie over deze 3 apparaten :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kwam zojuist een interview met Hideo Kojima tegen. Staat een opvallend stukje in over de PS3 controller.

    Het verbaast me (vind het zelfs beledigend) dat Sony een (geniale) man als Kojima die zoveel voor Sony en voor de gamebizz heeft betekend, de PS3 controller pas zo láát laat zien. Pas op de E3!
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Jeetje, dat gezeik over die fanboys iedere keer. Zowel Boss als ik spelen regelmatig op de Xbox 360, en hebben daar enorm veel plezier in. Ik kan van mijzelf zeggen dat ik ongeveer 2 uur per dag achter mijn 360 zit, waarschijnlijk nog wel meer. De enige reden dat wij hier pro-PS lijken/zijn is omdat sommige van jullie de PS3 helemaal de grond in boren, terwijl wij het hier niet mee eens zijn. Wij gaan dan die argumenten tegenspreken, en worden uitgemaakt voor fanboy's. En op de vraag van EgYoWns: Of iemand faboy is of niet berust op iemands mening, dat is niet wetenschappelijk vast te stellen.

    Hij kraakt de 360 helemaal niet af. Hij komt alleen op voor de PS3.

    Dat lijkt me sterk. Ik denk dat er ook intern het één en ander veranderd moet worden. En als hij echt ineens 1080p aan zou kunnen, dan had dat allang in het 'Console Settings' menu gestaan, en was die HDMI kabel waarschijnlijk allang geleverd. Ook hebben de mannen van Sony vast en zeker een keer een 360 opengeschroefd, en als ze gemerkt hadden dat hij genoeg bandbreedte had om 1080p aan te kunnen, dan hadden ze de 360 waarschijnlijk niet de grond in geboord met het 'true-HD' gebeuren.

    Idd :eek: Nu zal hij ook het concept aan moeten passen denk ik. Echt té vaag dat hij dit niet van te voren wist :confused:
     
  16. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen disrespect, maar waarom is Kojima zo geniale man dan? Is Bill Gates niet geniaal dan, je hebt het wel over de rijkste mens op de aarde.

    En by the way, wie zegt dat "genaile" mensen geen fouten maken?
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Hij is de man die een van de meest indrukwekkende en beste game franchise ter wereld heeft gebracht. Namelijk MGS _O_ En wie zegt dat BG niet geniaal is? Er kunnen meer mensen tegelijk geniaal zijn hoor :+
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    De engiste keer dat jij MGS speelde was heel "ff" op een demopod, je hebt de game geen eens bitch... :cool:

    (niet liegen op dit forum wanneer er ook mensen op dit forum zitten die je goed kennen he :cool: )
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Zeg ik dan dat ik die game heb? :cool: Nee dus.
    Ik ben er alleen te laat achter gekomen dat die serie zo goed is. MGS4 ga ik daarom ook zeker aangschaffen (ik zou altijd wel MGS3 kopen, maar ik was na één filmpje op IGN afgehaakt omdat ik het te stealth vond, maar die mening heb ik niet meer) Ook was ik té druk met GT4 en was ik aan het sparen voor F1'05. En, owja, ik vond het doorzichtige hoesje zo uber lelijk 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste franchise? Is gewoon een mening. Ik vind het zo'n gelul hé. Een mens komt met een goede franchise en opeens is hij geniaal. Ik zal maar niet te hard van stapel lopen. MGS4 is gewoon gehyped.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina