Idd, Alleen een paar Sony ontwikkelaars wisten dit ...
Sony wilde waarschijnlijk niet dat dit uitlekte,maar achterhouden voor Hideo Kojima vond ik toch wel een grove fout. Omdat Hideo Kojima al heeft aangegeven dat hij wel plannen heeft met die controller. Waarschijnlijk zoals om het hoekje leunen, naar voren leunen, naar boven,allemaal met bewegingen te maken. Het is wel cool dat het een geavanceerde sensor is,maar toch, zo enthousiast ben ik er eigelijk niet over. Dan moeten ze toch wel coole dingen laten zien om mij te overtuigen(zoals Wii, dat overtuigd me dan wel, alleen hoop ik op een grotere line-up,maar dat komt zeker wel goed, aangezien Nintendo op alle gebieden positief aan het stijgen is, en ik verwacht voor de Release van hun Nintendo show nog zeer veel... )
Owja, nog iets, ik ben ook zeer benieuwd naar het geheime project van Sony dat niet bekend gemaakt is op E3, maar in de volgende OPM2 gaat staan ,wat voor een game gaat dat zijn???...
Daar kan Hideo niets aan doen. De mensen hypen automatisch een topserie. Net zoals Halo nu volledig gehypt wordt, door een simpel trailertje. Trouwens, Hideo Kojima heeft het stealh genre echt uitgevonden he. Hij was ook de eerste die aan een actie(met stealth natuurlijk) een serieus groot verhaal toevoegden. Dit was in de tijd niet normaal... Achteraf met mgs1 maakte hij ook een game dat vaststaat voor de rest van de geschiedenis. Dat game word door velen gamejournalisten als beste game ooit in zijn genre genoemd. En ik lees in vrijwel ieder magazine dat hij geniaal is. Hij doet ook altijd geheimzinnig, weet altijd met wat hem bezig is, zonder Hideo(en zijn team) zou Konami al een heeeel stuk minder zijn.
Maarja, ik kan wel begrijpen dat mensen zeggen van: Hideo, who cares, heb nog nooit een spel gespeeld van die kerel. Maar hij is echt de uitvinder van stealth, en de toevoegingen zoals ik hierboven noemde,... Voor mij is hij dus wel geniaal,maar ja, dat is een mening...
Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006