1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees dit eens :b:

    - Sorry verkeerd -
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, Alleen een paar Sony ontwikkelaars wisten dit:confused: ...
    Sony wilde waarschijnlijk niet dat dit uitlekte,maar achterhouden voor Hideo Kojima vond ik toch wel een grove fout. Omdat Hideo Kojima al heeft aangegeven dat hij wel plannen heeft met die controller. Waarschijnlijk zoals om het hoekje leunen, naar voren leunen, naar boven,allemaal met bewegingen te maken. Het is wel cool dat het een geavanceerde sensor is,maar toch, zo enthousiast ben ik er eigelijk niet over. Dan moeten ze toch wel coole dingen laten zien om mij te overtuigen(zoals Wii, dat overtuigd me dan wel, alleen hoop ik op een grotere line-up,maar dat komt zeker wel goed, aangezien Nintendo op alle gebieden positief aan het stijgen is, en ik verwacht voor de Release van hun Nintendo show nog zeer veel..._O_ )
    Owja, nog iets, ik ben ook zeer benieuwd naar het geheime project van Sony dat niet bekend gemaakt is op E3, maar in de volgende OPM2 gaat staan ,wat voor een game gaat dat zijn???...

    Daar kan Hideo niets aan doen. De mensen hypen automatisch een topserie. Net zoals Halo nu volledig gehypt wordt, door een simpel trailertje. Trouwens, Hideo Kojima heeft het stealh genre echt uitgevonden he. Hij was ook de eerste die aan een actie(met stealth natuurlijk) een serieus groot verhaal toevoegden. Dit was in de tijd niet normaal... Achteraf met mgs1 maakte hij ook een game dat vaststaat voor de rest van de geschiedenis. Dat game word door velen gamejournalisten als beste game ooit in zijn genre genoemd. En ik lees in vrijwel ieder magazine dat hij geniaal is. Hij doet ook altijd geheimzinnig, weet altijd met wat hem bezig is, zonder Hideo(en zijn team) zou Konami al een heeeel stuk minder zijn.
    Maarja, ik kan wel begrijpen dat mensen zeggen van: Hideo, who cares, heb nog nooit een spel gespeeld van die kerel. Maar hij is echt de uitvinder van stealth, en de toevoegingen zoals ik hierboven noemde,... Voor mij is hij dus wel geniaal,maar ja, dat is een mening...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is een video welke in real-time door de in-game engine wordt weergegeven een simpel trailertje? Achter gesloten deuren kon men trouwens vrij door deze 'trailer' bewegen. Vandaar dat het best indrukwekkend is vanwege het detail wat werd getoond. Je kan deze 'trailer' dus vergelijken met die MGS4 tech demo waarbij men Snake van dichtbij liet zien.

    Ben eigenlijk nog best benieuwd waarom je de p3 controller wat betreft het opladen beter vindt dan de x360 controller. Of ben je inmiddels van mening veranderd?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    IK vind het een vette trailer, omdat het realtime ingame is, supervette graphics. Maar je ziet geen vijanden, er is nog geen actie, je komt eigelijk nog niets te weten, dat bedoel ik gewoon(mgs daarentegen zie je personages, van het verhaal, actie,)... Maarja, Halo3 is het grootste project van Microsoft, waar het meeste geld in gepompt word. Dit wordt zowizo spectaculair, tuurlijk...

    Edit: En inverband met de ps3 controllers:
    Eerst en vooral werken deze op blu-tooth. Is gewoon feit dat het beter is dan frequentie of weet ik veel wat van 360 controllers. Ik zeg gewoon zoals het is...
    En hoe het met het opladen zit, weet ik nu zelf eigelijk niet zo 100 procent. Moet nog duidelijker worden... Op insidegamer stond dat Sony er iets op gevonden had in tegenstelling tot Microsoft om geen batterijen te gebruiken. Ik zou hier graag meer over willen weten...
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  5. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet spanning opbouwen en daar zijn ze bij bungie meester in. Hij komt pas in 2007 uit dus er valt nog niet veel van de game te zien maar met de engine zit het blijkbaar wel snor. Geen reden om het een simpel trailertje te noemen.

    Ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Probeer je argumenten eens te onderbouwen want het komt nu over als gelul in de ruimte. Omdat het blu-tooth is, is het automatisch beter? Wat een onzin.

    Als je het nog niet 100% zeker weet, waarom meld je dan geheel overuigt dat het beter is dan controller van de x360 die wel uit is en waar men wel alles van weet?

    Op insidegamer staat letterlijk:

    Dus ja de controller is op te laden via USB, dus moet er een accu inzitten. Elk klein kind kan dat begrijpen. Verder trekt insidegamer dus zelf de conclusie dat er geen sprake is van batterijen. Vreemde conclusie want de x360 controller kan je ook via usb opladen en werkt gewoon met verwisselbare oplaadbare batterijen. Al met al niks bijzonders dus dat oplaadbare ps3 verhaal, is ook wel een minimale vereiste van zo'n controller anders kom je zonder stroom te zitten nietwaar? :+
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sony begint zichzelf in een steeds moeilijker vaarwater te brengen......
    Ze hebben op hun nieuwe (Blu Ray) Laptop de film House of flying daggers laten zien (zal dus een Blu Ray film zijn...)
    Deze film stond dus gewoon op een DVD+R!! \o/ \o/ \o/

    [​IMG]

    Hahahaha, Sony word door zichzelf geowned!
    Check het artikel hier: http://www.engadget.com/2006/05/16/sony-throws-party-for-vaios-fakes-blu-ray-demo/

    "the Blu-ray playback is actually coming straight off a typical, normal old DVD+R."

    Owh, hier nog wat foto's om te bewijzen dat het echt is....
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bron: http://gearlog.com/blogs/gearlog/articles/11657.aspx
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laten we dit bestempelen als meest betrouwbaar nieuws bericht ooit \o/
    Zou de nieuwsbrenger niet stiekem een eigen dvd kunnen hebben meegenomen?
     
  8. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ik ook gewoon aan te denken iets eraan klopt gewoon niet als ze het echt met een DVD+R zouden showen was het echt wel beter beveiligd zodat niemand erachter kwam.
    En waarom dan een DVD+R ze kunnen toch minstens wel aan het origineel komen op DVD.
     
  9. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gedoe om een blueray filmpje, onbegrijpelijk dat mensen denken dat het medium bepalend is voor de uiteindelijke kwaliteit van de film. Het gaat erom in welke kwaliteit deze op schijf is gezet en de kwaliteiten van de speler, het medium boeit niet.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Xwon, dus Sony lult ook maar wat over die Blue-ray :)
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Er van uitgaande dat dit nieuwsbericht klopt (lees de bronnen aub...) vind ik dit toch wel weer een smet op de geloofwaardigheid van Sony.

    Als je nieuwe revolutionaire product gebruik maakt van een "last gen" format vind ik dat je als bedrijf toch redelijk voor lul gaat....
    Ik trek maar even de vergelijking met vorige en afgelopen E3..... Dingen mooier maken dan dat ze zijn .....

    Maar goed, je hoeft het niet te geloven maar het verleden van Sony werkt op dit moment eerder tegen dan voor ze... :)
     
  12. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal! Sterker nog, zowel Blu Ray en HD DVD maken gebruik van dezelfde codecs voor hun films. Uiteindelijk is de schijf niks meer dan een data drager.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kwam zojuist het volgende bericht tegen:

     
  14. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de laatste reden om geen ps3 te kopen\o/ .
     
  15. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Weet niet of die al geplaatst is maar begint steeds meer te lijken op een kopieerapparaat!
     
  16. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt ook steeds gekker met dat Blu Ray / HD DVD verhaal. Serieus, wie zit er nou op deze geweldige functionaliteiten te wachten?

    Bron:
    http://www.tgdaily.com/2005/08/10/blu/index.html
    :x
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    wie zet er nou een zelfvernietigings code en een apparaat!
     
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  20. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al eerder hier gepost dat de PS3 groter zal zijn dan de 1e Xbox, en daar werden al grappen over gemaakt (door vooral PS2-fanboys) dat ie zo groot was.. Hoe ironish..

    Tis voor Sony te hopen dat de powersupply in de PS3 ingebouwd zit (betwijfel dat enigzins i.v.m. warmte), dan hebben ze iig nog een excuses..

    En om eerlijk te zijn vind ik de PS3 qua afwerking wel mooier dan de Xbox 360.. Maar dat mag dan ook wel voor dat geld..
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina