1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de plaatje klopt al niet meer bij het begin van de thread :). De PS3 is nu namelijk groter dan de Xbox 360.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 is gewoon een printer geworden \o/
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Waar heb je het over :{ Ik zeg alleen dat het zeker is dat de PS3 1080p aan kan, omdat sommige hier zeggen dat het allemaal nog onzeker is. Ik zeg niet dat je moet vinden dat 1080p de shit is, maar ik zeg alleen dat de PS3 hier wel toe de mogelijkheid heeft.

    Dus wanneer iemand iets zegt over de PS3 wat waar is tegen mensen die hem de grond in willen boren is die persoon meteen een promotor? Waar gaat het heen met deze wereld...

    Waarom doe je nou ineens zo minachtend over deze persoon? Boss en ik noemen hem geniaal, en vervolgens ga jij hem een beetje af lopen zeiken :{ Bedenk wel dat zonder die Hideo Sam Fisher en vele andere shooters waarschijnlijk nooit waren geboren. Die man heeft gewoon een nieuw gengre op de wereld gebracht.

    Hé, kijk deze screen van Forza eens. Die game is niet eens 480p, laat staan 480i :{ Baseer je zelf nou werkelijk de resolutie van een screen op de uiteindelijke resolutie van de game zelf =(
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan JPracegamer: We snappen heus wel dat de ps3 ook mooie games gaat krijgen, maar elke keer als er iets positiefs over de 360 wordt gezegd, kom jij weer met ja, maar de ps3 dit en dat. De ps3 is er nog helemaal niet. Kan gewoon weer stom gelul zijn.
    Nee, ik vind die Kijamo helemaal niet geniaal. Hoezo heeft hij de "stealthgame" ontdekt? Gewoon puur geluk dat deze spellen aan slaan. Ik zeg niet dat het geen goede spellen zijn. Als iemand de koudekernfusie of een dinosaurus tot leven kan wekken noem ik hem ps GENIAAL.

    Maar ik moet toe geven dat die Peter Moore ook wel zijn mond dicht mag houden. Hij zegt van: "Ja de ps3 is net zo duur als een xbox360 en een WII samen". Het lijkt wel of hij een beetje in zijn broek aan het poepen is.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    in zijn broek aan het poepenvoor de ps3 of de wii. de wii lijkt mij de grootste bedreiging voor de 360 want ik ga er ook zeker een wii bij halen. als de ps3 even duur was als de wii, dan zou ik er als nog een wii bij halen, want ik snap gewoon niet wat de ps3 nog aan de 360 (als je die al hebt) kan toevoegen
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ...:x

    @ Ralfje: Waarom stel je je altijd zo vijandelijk op???
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou weer op ... jij komt bij een discussie over games in 1080p met als 'voorbeeld' een screen die niet eens 1080p is hoor .. Waarom uberhaupt met zo'n screen komen?

    En over Forza op de XBOX, die game is wel degelijk in 480p in breedbeeld zelfs.
    Zie o.a. deze pagina bijvoorbeeld. Maar goed, ik zal me vast wel vergissen ofzo. :+
     
  8. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel me niet vijandelijk op. Zeker niet. Ik snap alleen niet dat jullie (vooral Boss en JPracegamer) denken dat de ps3 de shit wordt. En de xbox360 er als een mindere achter aan huppelt. Vind ik een beetje jammer.

    Ben zeker niet tegen Sony en ook niet tegen Nintendo. Maar vind dat MS zeker een geode console op de markt heeft gebracht. Op die hitte problemen na dan.

    Vind het gewoon jammer dat je het voor de mensen die wel een 360 hebben de pret moet bederven met de ps3 heeft dit en dat beter.

    Ze hebben nog geeneens een console op de markt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2006
  9. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 is iets groter geworden in vergelijking met 2005 ja maar zeker niet groter dan de xbox 360. Ik heb het net gemeten en de afmetingen zijn vrijwel gelijk.

    Naast de Sony trailers van vorig jaar zijn zelf de officiële pers foto's van de 20GB niet helemaal in overeenstemming met de werkelijkheid ..

    zie hier

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2006
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Omdat het op de screen staat :+ Ik zal het verduidelijken ;)

    [​IMG]

    Games misschien?
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil niet lullig doen hoor. Maar bij GT4 was het o zo geweldige 720p ook gewoon 480p dat geupscaled werd. Ik denk niet dat dat bij deel 5 anders zal zijn.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde het net zeggen :+ Maar om er nog even iets aan toe te voegen om het duidelijker te maken : met name exclusieve titels die je nooit op de X360 zult zien :)
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is idd een klein detail die in de flame fight over het hoofd wordt gezien 8)

    Tevens leuk zo'n optie, 1080P
    Doe die 1080x10 en je hebt het aantal euro's dat zo'n tv kost die 1080p ondersteunt \o/

    Maar dat de nieuwe gt's ook op lagere resoluties gaan ownen lijkt mij duidelijk. Maar 360 games spreken mij meer aan dan de ps3 titels. Daarom (en om live) ben ik gegaan voor de 360 :)
    De Wii komt er iig eerder bij dan een ps3 :)
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Je doet ook niet lullig hoor, GT4 is immers nooit in 720p speelbaar geweest _0/
     
  15. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie Boss of JPRacegamer echt niet zeggen dat ze vinden dat de xbox 360 dus zeg maar niks waard zal zijn zodra ze een PS3 hebben.
    Dus ik zie ook niet waarom ze de pret van mensen die al een xbox 360 hebben bederven als ze een positieve houding tegenover de PS3 hebben.
    Ze hebben zelf volgens mij xbox 360's en de pret word eerder voor hun hier een beetje verpest omdat ze positief over de PS3 zijn.
    Ik zelf heb ook een xbox 360 ik wil straks ook een PS3 en zodra de Wii uit is met SSBB wil ik die ook.
    Geen van de consoles zal onderdoen voor de ander dat is mis een beetje moeilijk uit te leggen aan mensen die er maar 1 willen maar het is gewoon zo.
    Dat Boss of JPRacegamer een beetje voor de PS3 opkomen zegt niet dat ze tegen de xbox 360 zijn het zegt wel dat ze ook voor de PS3 zijn.
    Dus geef elkaar een knuffel :): heb er vrede mee en vergeet niet dat we allemaal gamers zijn waar je ook op speelt.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Mooi stukkie masterninja :)
    En het is idd een feit dat ik niet tegen de 360 ben en er geen plezier aan beleef, anders kon je hem nu op E-bay vinden :+
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Een titel als Devil May Cry 4 zal blijkbaar trouwens ook de overstap naar de X360 gaan maken .. zie hier
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd :) En zo zie ik het trouwens ook.

    Oh maar ik zeg ook niet dat dat helemaal nooit zal gebeuren in sommige gevallen, het woord "exclusief" betekent tegenwoordig niet zo veel meer als vroeger namelijk. Sterker nog, ik vind het zelfs positief wanneer een titel op meerdere consoles uitkomt....hoe meer mensen de mogelijkheid hebben om een titel te kunnen spelen hoe beter vind ik :)

    Maar je zult altijd titels/franchises houden die echt exclusief zijn en blijven, en daarom mensen....kopen die-hard gamers meer dan een console. Tenminste ik wel, als ik naar mezelf kijk....ik wil gewoon van zoveel mogelijk moois kunnen profiteren :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2006
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, jammer alleen dat velen nog altijd met die exclusiviteit lopen te schermen. Een titel als Assasin Creed zal waarschijnlijk alleen een zogenaamde 'timed' exclusive worden voor de PS3.
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG] Ik vond hem wel leuk...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina