1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee okay, laten we de strijdbijl maar begraven JPracer en Boss. Ik zal het wel verkeerd gezien hebben.:b:
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Check wat de ze bij Famitsu interessant vonden op de E3:

    :confused: :{
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Sony gaat het zeker goed doen in Japan. Is eigen bodem natuurlijk. Jappanners zijn echt van die gadgetfreaks. Ik denk dat MS niet echt veel succes gaat hebben in Japan.
     
  5. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Hoe bedoel je open-minded .. of is de term fanboys? Die mensjes bij Famitsu verdedigen de PS3 blijkbaar nog met hun leven.
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey de PS3 is niet de enige met exclusive games, dat het de wii en de Xbox 360 ook, wii: Mario Galaxy en Red steel. Xbox 360: Gears of War, Too human en Mass Effect. Kijk dit zijn andere consoles die iets hebben wat de PS3 niet heeft, maar dit betenkt niet gelijk dat de Wii en de Xbox 360 beter zijn dan de PS3. En de PS3 is nu zeker, groter dan de Xbox 360. Versie 2005 PS3 was even groot als de Xbox 360, en nu dus veel groter. (ik heb de metingen gezien van versie 2005)

    Wii volgens mij bekent bij Japan, Europa en Amerika (vanwege hun uniekheid)
    Xbox 360 volgens mij bij Amerika en Europa (vanwege de technologie daarin)
    PS3 volgens mij bij Amerika alleen (vanwege dat de Wii klein is, en dat Japan voor dat kiest, en Europa omdat ze al dan de Xbox 360 hebben gekocht)
    (kijk overal staat 'volgens mij' dus om mijn mening wil ik niet discusseren: De PS3 en waar slaat dat op!)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2006
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ze de menu mooi vinden, wat een joke. Is gewoon zo'n psp menu niet echt mooi. Plus online vinden ze goed? Ze zagen toch niks, en heb geen interface met betrekking tot online gezien.
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb net dat berichtje gezien van Rikkel met Arnold en de PS3. hahaha
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    HAHAstalavista baby
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  11. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is heel simpel. Pak de meest recente afbeelding van de PS3. Open photoshop of iets dergelijks en ga aan de slag met het feit dat een dvdtje 12cm in diameter is ... you will be in for a surprise. ;)
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het uiterlijk hebben we het al eens gehad. Schoonheid komt van binnenuit.

    Het zou mij echt worst wezen hoe groot de console is.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    vond het wel een goede qoute.
     
  14. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, ja, wel een goeie. Voor diegenen die het misten: Sony's persconferentie begon een uur te laat.
     


  15. Ze waren de PS3 vast nog even aan het 'Fine-tunen':emo: _O_
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ill be back for a price of $200
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bleef vast lachen als hij de Wii had gezien (vanwege de prijs)
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    WW Lauch van Sony.....??

    Hoe zal de WW launch van Sony eruit gaan zien volgens jullie??
    Hetzelfde als de 360 launch (dus wel wereldwijd maar niet overal goed beschikbaar)?

    Ikzelf denk dat ook deze aankondiging is bedoel om nogmaals de wind uit MS zn zeilen te nemen en Sony niet aan een WW launch gaat beginnen...
    Ik vermoed dat hij ongeveer de eerste 4 maanden alleen in Japan te verkrijgen is (net als de PSP) en pas later naar de US en Europa en de rest van de wereld....

    Ze zullen dit ontkennen tot een week of 4 voor de echte lanch (in Japan dus).

    Hoe zal de lanch er volgens jullie uitzien?
     
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er helemaal vanaf in hoeverre de Wii en de X360 marktaandeel weet af te snoepen van de PS3. Hoe warm loopt men tegen die tijd nog voor een PS3?

    Ik denk zelf dat de geschiedenis zich zal gaan herhalen. Ik vermoed dat hij in de VS / Europa lastig te krijgen zal zijn.
     
  20. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht eigenlijk ook een zelfde adctie zoals jij die beschrijft. Dus inderdaad pas in 2007 een amerikaanse / europese launch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina