1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tekort aan 360's was zeker geen marketingplan. Slaat nergens op. MS' doel is toch zoveel mogelijk verkopen totdat de ps3 en de wii uitkomt.
    MS heeft de prijs gelijk gehouden. Er waren handelaren die de 360 kochten en deze veel duurder verkochten, hier is MS natuurlijk tegen. Ms heeft veel klanten tegen gehouden.
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar.... Ik wil niet meer over dit discusseren, maar ik ga nog zeggen dat de PS3 dit 'manier' van marketing zal gebruiken. En dan zien jullie wie gelijk had? (ik verwacht geen reactie van iemand anders, dus doe het dan a.u.b ook niet)
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze hebben het niet express gedaan, er was een probleem met de geheugenchips, en daarom hebben ze nu een extra bedrijf om hulp gevraagd.
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    (ik verwacht geen reactie van iemand anders, dus doe het dan a.u.b ook niet)
    dit had ik daarboven getypt, aub
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Joh, doe even lekker normaal.
    Als iemand wil reageren op jouw (onzinnige) stelling, dan kan dat gewoon.

    Kort overgens gelijk je sig even wat in, 5 regels max.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwou net zeggen, volgens mij zitten we op een forum....kan me vergissen hoor :+
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Nooit meer op dit (of ieder ander) forum komen en je bent verlost van alle reacties...... |:- _0/

    Ik geef toch nog ff een reactie want je opmerking slaat kant nog wal....
    Natuurlijk zal Sony uitverkocht raken en denk jij dat dit tactiek is.... |:-
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar discussies wel niet op uit kunnen draaien.. De onenigheid straalt ervan af.. Is ook niet verkeerd natuurlijk iedereen zijn eigen mening en visie.
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit is een forum, met zoveel gesprekken. Dan kan je op die van andere reageren, ik heb een gedachte. En sommige zijn hier dat zeggen: nee, waar slaat dat op! Maar daardoor verandert mijn gedachten echt niet hoor! Maar dan komen er nog steeds mensen te zeiken. Dus ik zeg gewoon: Laat maar zeg! Jullie kunnen me niet ompraten dus wat ik zeg is: Niet meer met MIJ discusseren!!! Is dat zo moeilijk praat met andere zeg
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat ook weer nergens op natuurlijk... Forums zijn bedoeld om met elkaar te discussieren. En voor info over dingen te weten te komen.Als je ziet hoeveel mensen geholpen worden door andere op forums... Jij reageert op een ander, en een ander reageert op jouw. Jij zegt nu dus indirect dat je eigenlijk heel er van gediend ben dat andere op jouw mening hun eigen mening geven. (Niet meer met MIJ discusseren). Dan kan je beter zelf de wijste zijn en niet meer op andere reageren, of accepteren wat andere reageren.
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik wil discusseren hoor ik alleen maar: dat slaat nergens op! Daar kom je toch nergens mee.............
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, iedereen heeft een andere mening.

    Maar zijn er dingen die waar we nog niet over hebben gediscussiëert. Want dit is een waardeloze discussie. Of gaan we een discussiëren over hoe we moeten discussiëren? =(
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft een discussie met jou voor zin als je toch niet 'om te praten' bent? Kan je net zo goed een banaan gaan recht lullen.
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb je precies uitgelegd waar het WEL door kwam, en dan zeg je gewoon dat je er niet over wil praten.

    Volgens mij is dat gewoon hetzelfde als je vingers in je oren doen en heel hard lalalalalala gillen omdat je weet dat je ongelijk hebt.
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    @EgYoWns : _0/
    Ik begin me een beetje te ergeren aan jou manier van posten: ''Ik heb gelijk, en als het nietzo is wil ik het niet horen PUNT! En dan ook nog mensen proberen onderuit te halen als ze niet naar jou almachtige verzoek voldoen :mad: Probeer eens ff volwasse te doen....
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is niet zo dat ik dat verzonnen heb hoor, dat is het officiele antwoord van MS.
     
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    mij hoef je niet te overtuigen ik geloof je wel, ik vind het alleen bullshit om een fout,direct om te zetten naar een feit als marketingstunt....

    @ontoppic:
    Op het moment heeft de 360 een enorme voorsprong op de rest.Op het moment wordt verwacht dat de PS3 rond Januarie 2007 ondankt alle berichten van Sony. Nintendo heefd de Wii voor het 3e kwartaal van 2006 aangekondigt en lijkt de middelen te hebben om dat te halen.

    Ik denk trouwens dat je het niet meer over een console war kan hebben.Waarom? Tegen de tijd dat M$ weer klaar is voor een nieuwe console loopt sony nog een jaar achter met zijn console.Dat kan dan 2 dingen betekenen, of een nieuw console te vroeg uitbrengen en daarmee veel ps fan tegen de borst te stuiten.

    Van alle informatei die ik van de E3 heb moegen lezen/ontvangen denk ik dat de uitslag zoiets gaat worden
    1. M$
    2. Nintendo
    3. Sony

    Veel verschil tussen sony en Nintendo zal er niet zijn maar Nintedo zal er volgens mij nét iets meer verkopen.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het voor 2/3 mee eens.

    ik weet niet of microsoft er meer gaat verkopen dan nintendo. nintendo is zoiezo de goedkoopste. dat sony op 3 staat lijk me duidelijk als je naar die prijs kijkt. ik ken niemand (behalve op dit of andere forums) die echt enthousiast is over de ps3 en zijn prijs
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Nou ja, er zijn heel veel blinde mensen. Zo sprak ik gister met een jongen uit mijn klas. Hij heeft zelf al de PS2, en wil de PS3 gaan kopen. Ik zei tegen hem: "Wist je al dat er 2 versies komen? Eén van 500 en één van 600?" Hij zei: "Ja, ik heb het gehoord, maar wat is het verschil tussen die 2 dan?"

    En dit is bij héél véél mensen het geval. Jullie lijken te vergeten wat Playstation al heeft neergezet. Het boeit die mensen geen ene ruk wat er wel of niet in een console zit. Ze hebben een PS gehad, hebben vertrouwen in het apparaat gekregen, en willen niks anders dan een vervolg console van hetzelfde merk. Die jongen uit mijn klas, die overigens redelijk in to gamen is, weet amper wat van de 360 af, laat staan dat hij weet dat de naam van de Revolution veranderd is in Wii. Wij zitten hier op een forum, lezen veel nieuws, weten wat de 3 next-gen consoles te bieden hebben, en hebben veel information om een keuze te maken uit de spelcomputer die wij kopen, maar 80 tot 90% van de mensen heeft dit niet, en die kopen blind een PS3 (of een 360 als ze al de Xbox 1 hadden). En dit is de reden dat ik eigenlijk wel zeker weet dat Sony marktleider gaat blijven. Ik geef toe: De fanbase is aan het slinken (al worden er nog steeds erg veel PS2's verkocht) maar de base heeft zo'n grote voorsprong op de rest... Je kan discussieren tot je een ons weegt, maar ik weet uit ervaring met andere mensen op welke manier men een console koopt. Kijk anders maar naar de forums. Toen dit forum opgericht werd was er nog niks te bekennen van een 360. Bijna iedereen hier die een Xbox 1 had, heeft ook een 360 gekocht. Maar een paar daarvan halen daar een andere console bij. Kijk je naar het PS-forum... Bijna iedereen koopt een PS3, maar een paar de 360... de reden: Vertrouwen.
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel toen ik mijn xbox kocht. De eerste. "Al" mijn vrienden hadden een ps2, heb zelf gekozen voor een xbox. Waarom weet ik eigenlijk niet meer. Ik denk dat doa3 en halo de doorslag gaven. Ook wilde ik wat anders, kun je tenminste met z'n allen een beetje verschillende spellen spelen. De fanbase van MS was natuurlijk heel klein aan het begin. Was voor mij eigenlijk ook een sprong in het diepe. Ik wist niet of MS wel tegen Sony op kon boksen. Kon natuurlijk ook zo lopen als met de ngage.

    MS heeft echt een goede naam gekregen door zijn/haar xbox.

    Heb zelf ook een vriend die ook aan een console zit te denken. Hij zei dat hij waarschijnlijk een ps3 ging kopen. Puur om de naam bekendheid natuurlijk.

    Heb zelf trouwens wel een psone gehad. Mooi apparaat.

    Zijn er eigenlijk nog andere fabrikanten die een console uit willen brengen naast Sony, MS en Nintendo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina