Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0

    Uhm PS3 is volgens mij de grootste daarna de 360 en de Revolution (oftewel Wii) isde kleinste.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    de Wii is volgens mij even dik als 3 cd doosjes en even lang als 2 van die dingen.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nope, het is dus 'we' zoals mr. Stefan uitlegt, om het wij-gevoel onder gamers aan te spreken. De dubbel i staat voor de twee revoluties die de Wii met zich mee brengt. De ene is de nieuwe controller, de andere is iets dat nog bekend moet worden gemaakt op de E3. Gerucht gaat dat het draait om de manier waarop we naar games kijken, letterlijk.
     
  4. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht dat de ps3 een stuk krachtiger zou worden dan de xbox 360 mede omdat de reolutie 1080p ook nog eens een stuk hoger ligt dan 720p of 1080i. Bij IGN lees ik precies het tegenovergestelde. Hoe zit dat? Staat ign bij ms op het loonlijstje of isdit echt de waarheid?
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    verschil zal uiteindelijk niet veel gaan schelen grapix kaart in 360 is weer sterker als die van ps3, maar de cell is weer iets krachtiger als de triple core van de 360 dus zal mekaar niet veel ontlopen, en verw8 geen games op 1080p mazzols_0/
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    De ps3 ondersteunt wel een hogere resolutie, maar omdat op het beeld te tonen mag je wel een héel duur scherm kopen. Voor de meeste gamers, neem aan dat veel nog student zijn, niet te betalen.
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En de Ps3 had toch om HD beelden tekrijgen HDMI 1.3 aansluiting nodig?
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Nee. Bij de PS3 die in de winkels komt te liggen is een standaard HDMI aansluiting voldoende ;)


    De PS3 en 360 zijn ongeveer even groot, maar ik weet niet of de PS3 een externe voeding heeft. De Wii is het kleinste.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ow ik dacht al, maar er zit dus niet standaard een scartkabel bij?
    Maar niet alle mensen hebben een HDTV met HDMI.

    2. Omdat de Wii zo klein is krijgt die toch ook een externe voeding?
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze next-gen momenten worden zo mooi. Elk console heeft iets speciaals dat, iedereen daarvan verbijsterd word. Xbox 360: Graphics, Xbox Live. PS3: Blu Ray disc en Wii: met hun next-gen spelen (met de controller)
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had de vorige generatie alledrie de consoles. Maart 2002 kocht ik de xbox. Was gewoon verreweg de mooiste, had nieuwe spellen en had veel potentie.
    In augustus 2002 kocht ik een Cube. Ik ben altijd pro nintendo geweest, en ik vond het toch weer een leuk apparaat. In december 2002 kocht ik ook nog een PS2. Voornamelijk voor PES en GTA.

    Uiteindelijk heb ik de meeste plezier gehad met m'n xbox. De spellen waar ik de PS2 voor kocht kwamen uiteindelijk ook op de xbox. De Cube had weinig (top)games. Maar de paar die er kwamen maakten m'n aankoop toch waard.

    Nu heb ik de 360 weer staan. Vind 'm gaaf. Maar de echte topspellen moeten nog komen. Playstation... wat dat betreft ben ik een echte fanboy geworden. Ik neem ze niet meer serieus. Volg het nieuws niet erover. Vind het typisch dat ze alle features van xbox live overgenomen hebben. Die komt er dus niet bij mij.

    De Wii komt er wel. Die nintendo games zullen altijd leuk blijven. En het lijkt me bruut om spellen als Pilotwings en Monkeyball met die controller te spelen. Op de GBA had je het spel Wario Twisted, waar je ook je GBA moest kantelen om te sturen. Was best wel leuk. En de Wii zal weer een leuke console 'erbij' worden, leuk voor er tussendoor.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  12. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, jij was zeker de eerste met een 360 :9
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ehh..oeps |:-
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 vs Playstation 3 vs Nintendo Wii

    He wat bedoel je daarmee??? Dat het met graphics top nog zal bereiken of dat het al bereikt is (qua graphics)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij bedoelt
    De xbox 360 heeft zijn top graphics nog langer na niet bereikt!
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    360 is nog maar 23 tot 30% op z'n kracht.
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja wat wil je we zitten nog maar in de eerste generatie he slimpie
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Leze, bron?
     
  19. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    zal de tijd die sony met ps3 genoeg zijn geweest om hem beter te maken dan de 360 , dat is eigenlijk mijn vraag ?
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet zo 1, 2, 3 de link van die bron tevinden, maar het is wel waar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina