Mijn verwachtingen zijn toch dat de Xbox 360 qua verkopen het gaat winnen van de PS3 (Althans in Europa en Amerika). Aangezien de 360 waarschijnlijk tegen de tijd van de lancering van de PS3 maar half zo duur is zullen veel mainstream gamers de 360 kopen, net als de jongere gamers die niet zoveel geld hebben te besteden.
Ook verwacht ik dat de Nintendo Wii het heel goed gaat doen, vooral onder de jongere jeugd.
Het blijft natuurlijk lastig maar ik denk dat de verhoudingen op de consolemarkt wel eens eerlijk verdeeld zouden kunnen worden verdeeld, of dat Sony een grote verliezer zou kunnen worden en dat de 360 hun voor zal blijven met verkoopaantallen (ivm jaar voorsprong, meer games, goedkoper ten tijde van de lancering van de PS
.
Misschien handig om even een korte samenvatting te plaatsen? Het is nogal een lap tekst namelijk.
Ik heb het even snel doorgelezen, maar de goedkope versie heeft/kan problemen krijgen met het lezen van Blu-Ray in een bepaald formaat? Dat is het enige toch? (of moet ik het toch nog even goed doorlezen ?
)
Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2006