1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0

    mischien ligt niet aan de sony of microsoft maar aan jou ?
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    What the? Op een ps2 heb je 2 jaar garantie. En je hebt er 4 gehad, en allemaal stuk gegaan...Raar

    ps: Bij mij is ook één ps2 stuk gegaan, na de garantie, spijtig genoeg, had hem vroeger moeten binnendoen,want hij maakte in het begin al krasjes op mijn cd's, verdomme... Maja, de ps2 die ik daarna heb gekocht heeft het altijd perfect gedaan:)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dat raar zijn? Dat is ook bij de Xbox 360 vaak het geval. Of is Sony veel beter kwaliteit dat het daarom raar is......
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Man, waarom stel je je altijd zo fel aan. Pfff, begin stilletjes serieus de beestjes van jou te krijgen( "of is Sony betere kwaliteit", ga toch lopen man!). Ik zal het maar eens uitleggen:
    ps2 is 5 jaar op de markt. Als je een ps2 koopt, heb je 2 jaar garantie. Hoe komt het dan dat je 4 ps2 gekocht hebt, je kan toch gewoon je ps2 laten maken of inruilen, met je garantie... Daarom vond ik het raar, aanstellertje...
     
  5. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Never mind
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat ook met Xbox 360. Maar dat wist je natuurlijk al -_- en falcon Nl's probleem is.... Ik praat tegen iemand anders, en btw ik reageer niet fel, maar ik vraag het uit nieuwsgierigheid hoor
     
  7. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap jou logica niet helemaal... als je m inruilt, krijg je tog ook een nieuwe, dus als er 3 kapot *(niet stuk) gaan, krijg je 3x een nieuwe = 4 ps2's
    ja tog?


    * iets kan niet stuk gaan...
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik jammer vind aan de xbox360 controller is dat het geen motion-sensor heeft...zou wel vet zijn denk ik.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    komt nog wel... hoop ik.
     
  10. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het beter zo want als je het goed wil uitwerken moet je een controller hebben zodat je met 1 hand kunt richten zoals de Wii. Zoals het op de PS3 is uitgevoerd zie ik het helemaal niet zitten. Het speelt gewoon niet lekker met 2 handen. Met de controller van de Wii juist wel, het is net of dat je een geweer in je hand hebt.
     
  11. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zie mezelf ook niet met 2 armen van links naar rechts sturen, maar volgens mij is dat filmpje van de e3 met zo'n gast op het podium zwaar overdreven, ik denk dat een lichte draai van de polsen al genoeg is, ipv een enorme zwaai.
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Race spellen kunnen echt vet worden met zo een controller en hoe weet jij dat het niet lekker speelt heb je al met zo een controller gespeeld ofzo....ik denk wel dat het een motion-sensor het spel nog beter maakt.
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    de wii controller bij een race game moet je dan ook met 2 handn vast houden. Je houdt de controller horizontaal namelijk
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het best wel werkt hoor zoals bij bijvoorbeeld flightsims, nu heb ik ook wel us dat als ik aan het gamen ben dat ik met mijn lichaam ga meebewegen in bochten etc.

    Dus zou het opzich best wel kunnen werken denk ik.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoelde gewoon, dat ik het bullshit vond wat die kerel allemaal vertelde. Als je een ps2 koopt heb je 2 jaar garantie, dus vond ik het bullshit dat hij zat te vertellen dat hij 4 ps2 heeft MOETEN kopen omdat ze altijd stuk gingen, als je garantie hebt, moet je niets kopen... Snap je nu wat ik bedoelde...
     
  16. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het over deze kerel neem ik aan? :

    Hier staat toch nergens dat hij 4 PS2's heeft móeten kopen?
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had jezelf geen eens te hoeven verdedigen, iedereen weet, dat wanneer er 4 consoles van iemand kapot gaan binnen een bepaalde tijd, het waarschijnlijk niet de schuld van de console is. :cool: ;)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Ik denk dat Sony nog wel eens mag oppassen tegen al dat geweld van de Wii en de Xbox 360. De Wii wordt ook zeker vet, en ik verzeker je: dat ding gaat echt scoren. Kijk, de gemiddelde gamer heeft wel 2 consoles in huis staan. 1 van die consoles is altijd een dure, like de 360 of de ps3. De andere, zal zeker een Wii worden: heeft een knap design en is helemaal niet zo duur. (Geruchten gaan dat ie in Europa 200 euro gaat kosten). Ook voor de non gamers gaat de Wii scoren, neem dat maar van mij aan. Mensen zien het wel zitten om met zo'n controller lekker te zwiepen.
     
  19. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel, wat weet jij wat wij niet weten? :cool:

    Interessant:

    Bron: http://www.n-core.nl/index.php?subaction=showfull&id=1148740815&archive=&start_from=&ucat=53

    Dat is toch wel een heel verschil met nieuwe games voor de 360 en de PS3 waarmee de Wii toch (weer) een voordeel heeft tov de 360 en PS3 in aankoop (van hardware én software).

    bron: http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=17824

    Dan zou de de prijs dus toch iets hoger zijn dan de door velen verwachtte prijs van € 175.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  20. SupahMaster

    SupahMaster Guest


    Nou die spellen zijn niet goedkoper dan Xbox 360 games hoor. Die liggen ook voor 50 euri bij webshops. En die bron: n-core.nl. Als het een nintendo fansite is zitten er altijd een boel fanboys die nintendo de hemel in prijzen. :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina