1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hoezo geen nintendosite. Cubezone. Voor de cube. =(
     
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    :D Thnx, maar als je hier kijkt en verder zie je dat er meerdere games al opstaan van 49.99 dollar (en ook veel voor 59.99). Dus dat is wel goedkoop voor nieuwe games toch?
     
  6. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nou goedkoop, pc games in Amerika kosten daar allemaal $49,99.

    Zet er hier een Euroteken voor. Of je kan daar bestellen en dan nog een 5/10tje verzendkosten dokken.
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoop voor consolegames is het wel.
     
  8. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ligt er maar net aan waar je het koopt ;)
     
  9. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou toch eens op zeg met dit domme geneuzel. Nergens gaf hij aan dat hij elke ps2 overnieuw heeft moeten kopen. Lezen is ook een vak.
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    die "motion sensor" die jij bedoelt in de controller vd ps3 zat een hele tijd geleden al in een controller van microsoft...
    Dat je daar nog nooit van gehoord hebt geeft al aan wat een hit dat was: die controller kan je om zn as naar links/rechts en voren/achteren kantelen. Hij 'sensed' dus niet je bewegingen zoals dat nintendo ding dat doet, hij weet alleen dat hij gekanteld wordt, lekker nutteloos :p
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja oké dude, ik was fout, had het verkeerd gezien, daarom dat ik er niets meer om zei. Geef me ook wat ruimte man, ik ben ook maar een mens, iedereen maakt fouten, shit man...:{

    @Benson: Die sensor in de ps3 controller is wel een stuk geëvanceerder dan die van Microsoft's sidewinder van vroeger. Met ps3 controller kan je ook zaken zoals heel snel naar onder tikken en naar boven, zodat je een tutsende beweging maakt. Beweeg je rond, gaat die sensor mooi soepel mee... Maarja, idd Microsoft was eigelijk de eerste met dat idee, voor Sony en Nintendo. Maar toch vind ik zaken als eye toy pas geslaagd noemen. Dat is in hetzelfde genre, maar toch totaal anders(overzetten naar beeld,...) en dat vind ik toch best heel cool. Daar halen veel ook inspiratie uit...
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha eerst zeg je, ik maak ook fouten (ik denk dat iedereen dat begrijpt) En dan begint die weer te zeggen de PS3 controller is veel geëvanceerder dan die Microsoft sidewinder. Hahaha best grappig.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wtf dude? ik zeg toch @ Benson. Dat was een reactie daarop. En het is gewoon een feit wat ik zeg. Damn, we zitten hier in het ps3 vs xbox 360 vs Wii topic, maar degene die nog maar iets goeds(nu trouwens feiten) over ps3 zeggen, die zullen nooit gewaardeerd worden, dat vind ik zielig, met andere woorden, jij bent zielig...!
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je bent zo te zien geobsest met de PS3........
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    360 en PS3 fanboys zullen het ook nooit eens worden... =(
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen fanboy van de 360, PS3 of de Wii! Dus wat is dat voor flauwekul dat je zegt
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor een reactie is dit nu weer? Je zit sinds je komst in deze topic continu op mij te vitten. Ik reageer op iemands post, en jij neemt die posts van mij dan zooo serieus, dat je niet beseft dat het van mij een reactie is:{. Ik reageer gewoon man! Ik begin niet in de lulligste weg de rest af te kraken, en ps3 goed te praten. Ik reageer gewoon op de mensen hun posts hier. Jij beziet daarentegen alleen mijn berichten, maar je bekijkt niet op wat ik reageer. Echt heel dom als je het mij vraagt. Waar ik het dan nog helemaal van krijg is het feit dat men hier de ps3 pro mensen echt niet waardeerd. Ik hou van mijn xbox 360. Velen hebben dit niet door. Ik kijk meer uit naar gears of war, splintercell, too human,... dan de ps3 launch. Ik koop de ps3 later pas. Maarja, maakt niet uit, waardering krijg je op een xbox site toch niet, dat heb ik de laatste tijd al genoeg gemerkt...(buiten uitzonderingen)
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het omdat jij zei dat ik zielig doe, en daar reageer ik op en jouw posts. (ok we gaan gewoon normaal doen :) tegen elkaar....
     
  19. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Japanse hardware sales cijfers:

    1. DS Lite - 160,182
    2. PSP - 24,457
    3. PlayStation 2 - 20,633
    4. Nintendo DS - 16,867
    5. GBA SP - 6,174
    6. GB Micro - 2,245
    7. Xbox 360 - 1,403
    8. GameCube - 1,051
    9. GBA - 25
    10. Xbox - 20

    Zelfs de GBA verkoopt nog beter dan de Xbox.

    Nee, het gaat niks worden met de 360 in Japan.
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verschil tussen de 1 en 2! De Amerikaanse hardware doet het niet echt goed..... Die DS Lite wil ik ook halen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina