1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    EgYoWns 2x op z'n hoogst ^
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    2x ohhh, dus is die even goed als de 12x dvd? Want dat zie je bij de grafiek hierboven (met snelheid tenminste) En weten jullie hoeveel x dan HD-DVD dan heeft?
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    slechter dan 12x dvd. Als je goed kunt lezen staat in dat bericht van een gast op gamesport die gerekend heeft dat de laadtijden 2x zo langzaam zijn en dat 1080i waarchijnlijk onmogelijk zal zijn en dat nieuwe audiostandaarden niet gesupport kunnen worden.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is nog niet bekend of het 2x of 3x wordt met ps3. 2x minimum heeft men gezegd. Trouwens Macdennis:
    Blu-ray is op zich al goed voor game-ontwikkelaars. HD games kan je makkelijker op blu-ray zetten dan op dvd. Bij dvd komt nog encoderingsstuff te pas... En daardoor kan men zich misschien al meer op de ladingstijden richten. Maarja, hier ga ik geen conclussies uit trekken, ik zeg alleen maar dat er meer komt bij kijken dan die grafiekjes van jullie...
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
  7. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zij ik een tijdje terug ook.
    Maar één iemand die geloofde me niet :lol:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Er staat gameinnovation, dus eigenlijk spreekt het voor zich. Hier worden alle innovaties bijgehouden en dus zal er nooit meer gezeik kunnen zijn over dat bepaalde dingen wel of niet een innovatie zijn.
     
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    bron: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=460
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Die Wii prijzen zijn net zo duur als Xbox 360 spellen.

    Oeh Nintendo doet bijna Sony na met dat liegen over "goedkope gameprijzen" 8) |:-
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Goed nieuws voor Nintendo, slecht nieuws voor Sony, bekend nieuws voor Microsoft.

     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens dat er meer past op een Blu Ray disc. Mee eens dat er dan wellicht minder zaken gecomprimeerd hoeven te worden. Echter moet ik nog maar zien hoe dat in de praktijk uitpakt. Stel je hebt een bestand van 1 GB op een Blu Ray disc welke echter ook te comprimeren valt tot 500MB op een normale dvd disc. De PS3 is langer bezig met lezen van het bestand maar de X360 is korter bezig maar moet het nog wel even uitpakken, bijvoorbeeld in real-time door 1 van de 6 hardware threads.

    Hiermee probeer ik te zeggen, we moeten eerst maar eens zien hoe het in de praktijk uitpakt. Zoals we allemaal nu wel weten willen specificaties regelmatig nog weleens wijzigen.

    En een Blu Ray disc kan dan misschien wel goed zijn voor een game ontwikkelaar, persoonlijk interesseert mij dat geen ene reet. Men heeft geen problemen met de huidige DVD en de volledige ruimte wordt absoluut nog lang niet gebruikt. Blu Ray discs zijn duur, de bijbehorende licenties zijn duur. Research & Development heeft vele centjes gekost en de console wordt met verlies verkocht. Waar moeten die centen vandaan komen? Juist, uit jouw portemonnee. Ik hoop dat de berichten niet waar zijn van die Blu Ray spellen want kom op zeg, 73 euro voor een spelletje is gewoon niet leuk meer maar is wel een logische prijs als je het voorafgaande in ogenschouw neemt.
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    73,99?!? voor een snooker spel, voor de PS3.
     
  15. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Vergeten jullie de Wii niet met al jullie HDMI en Blu-Ray praat? Deze heeft ook een beetje aandacht nodig :+.

    Edit: Laat maar, er is snel nog wat voor mij gepost. :)
     
  16. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de prijzen van zo'n WII spel ook wel erg hoog.
     
  17. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Idd, zeer overdreven. En kent iemand hier Uberhaupt hoe je Snooker moet spelen, laat staan dit spel kopen.
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeleken waarmee in mijn ogen zijn ze de goedkoopste namelijk 59.99. FF voor t gemak 60. Xbox 360 heeft spellen ook spellen van 65. zelfs van 70 als je t echt fout doet (wehkamp ofsow) (k haal bij mm dus atijd 60 of goedkoper).
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal mijn 360 games zelfs voor 55 euro of daar onder :thumbs: !
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah mr jij bent gewoon wreed:b: 8)

    ps: bij mij staat ook 60 of beneden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina