1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    ik heb een spel gekocht voor onder de 30 euro. Amped 3 :cool: Nieuw bij play.com
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik had het over de nieuwe games, geen lanch games :cool: .
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dag 1 van release van dat spel.? we hebben het dus over spellen die dus nieuw en op dag 1 van release in winkel komen maar dat spreekt voor zich. Het is logisch dat spellen na een tijdje langzaam (te langzaam:)) omlaag gaan:)

    EN ik wordt nog ff ondersteund door me mattie\o/
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Niet dag 1 natuurlijk. Maar ik bedoel, dat spal ( Amped 33 ) lag nog gewoon voor 60 euri in de winkel.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik haal mijn spellen voor de 360 voor rond de 60 euro. Maar omdat ik bepaalde games op de dag dat die uitkomen wil hebben(bestel) koop ik het in de gamemania hier in België en daar kost het soms 63,99 euro. Afzetters daar! Maar als ps3 spellen echt tussen de 70 en 75 euro gaan liggen, fuck dat he! Dat is 10 euro meer dan een xbox 360 spel, dat is toch al iets als je veel games koopt. Maarja, of Sony dit echt gaat doen, is nog af te wachten...
     
  6. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, ja.
    Ten tweede, je hebt gelijk dat de prijs hoog is... maar ik denk niet dat Sony de fout gaat maken om een spel met weinig diepgang zo duur te maken...
    Rockstar Tabletennis is een heel mooi spel, maar ja, dat is het enige, het is mooi, en het is tafeltennis. En dat spel kost 30 euro als ik mij niet vergis.
    Sony heeft nu al een aantal fouten op een rij gemaakt, ik gloof dat het nu tijd word voor hen om eens goed na te denken, en ik denk ook dat zij dat zullen doen.
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je een paar pagina's terug ook dat bericht hebt gezien van die ene webshop? Daar stonden een hele lijst Wii games, ongeveer drie kwart stond er op voor 59.99 en een kwart voor 49.99.

    En als die prijzen zou blijven is het toch (nieuw) wel degelijk voor een gedeelte goedkoper als tijdens de release van de 360 als ik het goed heb.
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 is helemaal geen SPELcomputer ..

    "The PS3 is a computer. We don't need the PC."

    zie hier

    Dus het wordt op de markt gezet als zijnde een computer waardoor je normale PC 'overbodig' wordt. Dat is een mooie reden om de hoge prijs te rechtvaardigen.

    "Is dat niet een beetje duur voor een spelcomputer?"
    "Ja maar mevrouwtje, het is een volwaardige PC!"

    De arrogantie druipt er weer vanaf. Hoezo wordt de PC overbodig? Wat een nonsense. Ze krijgen daar bij Sony steeds meer last van grootheidswaanzin. O.a. gevoed door opmerkingen als: "mochten er geen spellen beschikbaar zijn tijdens de launch dan nog zullen we er 5 miljoen van verkopen."

    Hebben ze dan niks geleerd van de PSX? Ik denk niet dat de gemiddelde consument zit te wachten op een alles-in-een wonder apparaat.

    De Europese website is trouwens nu online. Daar valt o.a. te lezen dat de drive gewoon een 2x snelheid heeft. Ook de afmetingen zijn daar te zien, op alle fronten is de ps3 iets groter dan de x360 wat ik zelf niet had verwacht.

    Ik ben heel benieuwd naar deze launch. Met berichten omtrent de hoge prijs van de spellen en het feit dat bijna 90% van de japanners de prijs van de ps3 te hoog vindt zou Sony weleens in zwaar weer terecht kunnen komen.
     
  9. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    http://eu.playstation.com/ps3/

    PS3 uitgelegd

    "Moet ik mijn tv aanpassen?"

    "Net als bij de overgang van zwart-wit naar kleur in de jaren zeventig, MOET je een nieuwe HDTV kopen om optimaal te profiteren van de mogelijkheden van PLAYSTATION3."

    "Wat is interlaced en progressive scan?"

    "Bij progressive scan worden steeds alle lijnen weergegeven als een nieuw beeld verschijnt. Dit zorgt voor een adembenemend mooi beeld en het verklaart meteen waarom 1080p zo POPULAIR is"

    :x
     
  10. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    @Macdennis
    nou nou, niet dat ik pro-sony ben hoor... maar MS zegt ook dat de xbox 360 alles gaat overnemen... Je hoeft geen dvdspeler meer, geen kastje voor digitale televisie meer, geen cd-speler meer, je hoeft niet meer naar de winkel voor spellen... blah blah blah... en natuurlijk worden deze functies allemaal gerealiseerd, maar dat je daardoor helemaal nix anders meer nodig hebt...
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waar staat dat op de site van MS ?
     
  12. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    weet hij zelf ook nie!!!:p
     
  13. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat daar ook niet... lees de engelse official xbox 360 magazine 2006 nr. 4
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, typische journalisten praat. Laten we ons baseren op officiële bronnen.

    Laten we de Sony opmerking wat betreft HDTV eens leggen naast die van Microsoft ..

    "You do NOT need a TV that supports high definition to use the Xbox 360 system. Like all consoles before it, Xbox 360 works perfectly on standard-definition TVs (the resolution for standard def is 480 interlace).
    The high-definition support for Xbox 360 is dynamic, so even if a game is designed with 720p in mind, but your TV only supports 480p or 1080i, Xbox 360 runs the game in the best resolution your TV offers (up to 720p and 1080i)."

    Zoals je ziet, een hele andere veel nuchtere insteek.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja jah, het komt er gewoon op neer dat je door middel van HD tv optimaal kunt genieten. En trouwens, maakt het zoveel uit wat Sony gezegd heeft? Iedereen zegt zoveel. Je kan met je gewone tv ook op je ps3 spelen, dus no problem...
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mja .. das een fanbase tijdschrift en het officiele tijdschrift van de xbox 360, maar word niet geschreven door... dus je moet hun woorden met een korrel zout nemen... Het blad is niet de officiele spreekbuis van ms wat betreft aankondigingen ... eu.playstation.com is wel de officiele site van Sony
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd wel waar ja. Ik vind het ook wel raar dat het woordje MOET er zo dom staat. Zou toch niet kunnen dat Sony de mensen verplicht om een HD tv te kopen, of tewel is er een fout gegaan met de vertaling van de site, kan ook natuurlijk, maja, whatever, die site boeit me niet zo fel. Qua sites,... is Microsoft toch wel een stukje bekwamer(en natuurlijk, xbox live is volledig gelinkt...)
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij om de manier waarop een officiëel kanaal de console momenteel aanprijst en in de markt probeert te zetten. Die toon die men daarbij aanslaat staat mij totaal niet aan.

    En nee, de aanname dat er toch haast wel een vertaalfout gemaakt moet zijn klopt ook niet. Kijk maar bij de Engelse versie. Vertaal dat naar het Nederlands en er staat zelfs: "u bent genoodzaakt om een HDTV aan te schaven om optimaal gebruik te kunnen maken van alles wat de PLAYSTATION3 te bieden heeft.".

    functionaliteit <> beeldkwaliteit
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is eigelijk wel waar ja. Maarja, wij houden continu het nieuws in de gaten,... En al die mainstream gamers niet,...(die heeft playstation meer dan xbox) die hebben die site misschien nog niet eens gezien. Maarja, dan nog, zoiets mag eigelijk wel niet nee...
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Sony wil(de) gewoon teveel mbt de PS3. Dat ze alle beloofde specs niet waar kunnen maken zegt wat dat betreft genoeg. Het is allemaal iets uit de hand gelopen. 600 Euro vind ik ook echt iets te veel van het goede. Omgerekend naar guldens hebben we het namelijk over meer dan 1300 (!) gulden. Ik weet nog wel dat iedereen die 1200 gulden voor de PS2 schromelijk te duur vond. Tel daarbij op dat MS de prijs voor de 360 rond de PS3 launch zeker weten zal laten droppen en je bent heel wat meer kwijt voor Sony's wonderapparaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina