1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft al gezegd dat ze geen pricedrop gaan doen als de ps3 uitkomt
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dat zeggen ze. Misschien geen pricedrop, maar wel een spel erbij?
     
  3. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt me allemaal niks uit welke er beter is.. 360 heb ik al (op de release datum) en als PS3 komt koop ik die ook meteen op de release datum..
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
     
  5. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij hem dan nog niet thuis staan?;)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D:D ja in mijn fantasie:9 :p
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag ergens de grootte van de consoles, en wat opmerkelijk was, is dat die 'koelkast' Xbox1 kleiner is dan de PS3!
    bron: Joystiq.com
    (en ik vind die sig van snike888 niet kunnen, ook vinden de andere het grappig!)
    (al is de PS3 dan wel een mooie koelkast)
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ís toch ook grappig? :9 je moet hier toch de humor van kunnen inzien? En btw, jouw sig kan ook niet, hij is 6 regels te lang ;)

    En de grootte boeit ook niet zo heelveel, het design is belangrijker vind ik. De xbox leek ook gewoon wel op een koelkast,,
     
  9. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet veel zeggen, maar daar doe jij anders zelf ook vrolijk aan mee hoor. :emo:

    Het is nou eenmaal een feit dat Sony goed is in hypen om het vervolgens niet waar te maken.
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk bosbeest antwoordde daarop, als het bosbeest z'n sig was vond ik het niet erg, maar als iemand een gesprek tussen ons, bij zijn sig zomaar plaatst.....Ik krijg toch weer opmerking 'doe normaal, is maar een grap etc.
    (btw ik zie de grap wel van bosbeest, maar niet de grap dat iemand het gesprek op zijn sig zet)
    waar is dat respect voor een ander gebleven........
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja okey, daar heb je wel gelijk in natuurlijk. De grap opzich vind ik wel goed, maar ik had niet zo snel op gelet wie had geantwoord. En idd wel 'raar' dat snike het in z'n sig zet. Ik zou zeggen stuur hem even een PM of anders als je het écht niet leuk vindt één van de moderators.
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk iemand begrijpt mij! :)
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Jij toch net zo? :'-(

    Je komt wel heel erg jankerig over. 't Is maar een inhoudelijke post van mij. :lol:
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D haha. Jankerig he, mmm. In ieder geval, als ik nog niet blij over ps3 mag zijn, is dat jullie probleem. Jullie kraken met wijze van spreken, blu-ray, HDMI, en weet ik veel wat allemaal af. Dit vind ik gewoon zo typisch waardoor ik me als een fanboy ga gedragen. Als het in de xbox 360 allemaal stak, dan reageerden jullie helemaal anders. Maarja, als je van iets pro bent, dan ga je uit nature dat verdedigen en het andere naar beneden halen. Maar ik haal xbox 360 helemaal niet naar beneden zoals velen hier beweren. Uiteindelijk gaat een gameconsole nog steeds om de games. En die line-up ziet er fantastisch uit van xbox 360. Maar sorry dat ik het zeg, maar mgs4 is mijn most wanted game. En buiten de games ben ik idd een grote voorstander van blu-ray. Ik heb er volle vertrouwen in. En ik denk dat die dik gaat winnen van HD-dvd, en HD-dvd breng ik wel naar beneden(omdat ik blu-ray gewoon veel beter vind) ,maar xbox 360 zal ik NOOIT naar beneden halen(net zoals ik nooit de Wii naar beneden zou halen,want die ziet er ook zooo superinterressant uit). Ik verdedig gewoon ps3(vanwege mijn favo game, blu-ray, en nog interressante zaakjes) ,maar dat wil niet zeggen dat ik niet van mijn xbox 360 hou... En nu ga ik een tijdje ophouden met het versus gedoe,want dat is toch ook niet alles moet ik zeggen...:D
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    we zien het wel tussen hd dvd en blue ray, zo dik gaat het denk niet winnen maargoed we zullen zien
     

  16. Dan doen ze het waarschijnlijk wel een weekje ervoor:cool:
     
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ja, jankerig! Dit verhaal is daar weer een schitterend voorbeeld van. :'-(

    Ik haal helemaal niks naar beneden, ik zeg alleen dat Sony iets teveel hooi op haar vork heeft genomen. Is niks mis mee, want dat is een teken van ambitie. Maar het komt misschien allemaal iets te vroeg voor ze.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Die post was niet op jou persoonlijk bedoeld dude:{ . Trouwens, jij zit daar te ijlen dat Sony hun specs niet kan waarmaken, what the? Die kunnen ze wel waarmaken. En qua "Cell", RSX,... zeker. Genoeg wetenschappelijke onderzoeken stellen het positief voor. En idd, een teken van ambitie. Sony ziet het misschien te hoog,tja whatever... Waar zitten we dan problemen rond te maken...
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze beloven gewoon een heleboel dingen die ze niet waarmaken punt.
    Ik zeg nu niet dat de PS3 een slecht product is, of dat Sony slecht is, want ik verwacht dat de PS3 een prima apparaat zal worden, alleen feit is wel dat Sony's veel belofte's moet inlossen als de release dichterbij komt.
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke zit er straks veel vershil tussen de Ps3 en de Xbox 360?
    Of gewoon bijna niks?

    En hoe zat het nou met de Dreamcast en de Ps2?
    Straks krijg je het zelfde met de Xbox 360 en de Ps3 :+ .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina