1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit dan echter nog wel een draadje tussen je headset en de controller, 100% draadloos is het dus niet.
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt die nieuwe headset (die nog komt)....Of niet? En die gaat 60,- euro kosten
     
  3. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de rumble is wel jammer maar de beste game voor mij die daarvan gebruik maakte was MGS 1.
    Stukje met psycho mantis im gonna move your controller with only the power of my mind._O_
    Tenminste zo ging dat ongeveer hehe maar ja dat de rumble er niet in zal zitten zal vanzelf wel wennen.
    Af en toe doe ik de rumble bij mijn 360 ook uit merk haast geen verschil.
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Bartsmit.nl kan je de Nintendo DS Lite, Nintendo Wii en de PS3 al reserveren! Daar staat dat die richtprijs van de Nintendo Wii 250 euro is, en dat die normaal 300 euro kost, dat is wel raar/duur voor de Wii. En ze zeiden dat de PS3 niet een speelgoed is, nou die PS3 zal binnenkort ook verkrijgbaar zijn naast de knuffeldieren van Bart Smit
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Best wel grappig van jou! Ik bezag jou als één van de weinige waar ik echt mee kon discussiëren(Beetje zoals Fardo, die kerel weet ook zoo veel! respect daarvoor bye the way), maar nu bekijk ik jou niet meer als een concurrent op dat vlak, damn, wat voor een reacties zijn me dit nu weer:'-( . Ook dit:

    Je ziet graag een goed onderbouwde discussie en je zegt dat ik weer onzinnige praat verkoop,... Dude, als eindpost van mijn discussie ga ik een shit vertellen hoor. Ik heb er trouwens overal nog eens bronnen bij gezet! Vertel me dan eens, waar die "onzinnige zaken" allemaal zitten? Want je wilde toch zo graag weten wie achter blu-ray stond, en dit zijn allemaal bronnen buiten opm. En dit zijn ze nog lang niet allemaal. Trouwens, je neemt daar een quote van mij(van die 7 gig) en doet precies alsof dat dikke bullshit is:confused: , ik dacht het eerlijk gezegd niet, ik dacht dat het eerder een feit is...
    Zo is het wel makkelijk he kerel, zeggen van "dat het allemaal onzinnig is", zwak...
    En trouwens, jij bent fanboy van het jaar, aangezien je een blok plastic met electronia tot in de lengte der dagen zal blijven verdedigen die niet beter is dan de blok plastic die ik verdedig qua specs(maak je mij uit voor jezelf?). Dan zit je ook nog onlogische stuff te verkopen dat Sony hun specs naar beneden heeft moeten halen. Dit is bullshit man, ja een HDMI poort,... maar op gebied van specs(kracht) heeft dit geen effect...
    In ieder geval, zoals ik al zei, discussiëren is niet alles in de wereld(vind het wel eens leuk,maar de pret begint er meer en meer af tegaan, zeker nu), dus adios!
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Laten we wel een beetje lief blijven voor elkaar :):

    Laten we hopen dat deze date klopt.

     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @Kameo: Coole informatie;). Laten we idd hopen dat het klopt(krijgt ps3 het wel nog moeilijker, ben wel eens benieuwd of de naam playstation echt zijn grote ding gaat doen op vlak van verkopen). Anyways, het coole aan Wii is, dat niemand het als concurrentie ziet(weinig in ieder geval). Iedereen bekijkt het als een 2de console voor in huis te nemen, echt wel cool. Want als je deze tread bekijkt qua discussies, Wii zit er volledig buiten:D _O_ . Voor iedere mens is iedere console anders. En bepaalde mensen willen zich op 1 console concentreren(wegens tijdgebrek, wegens het perfect uitspelen van zijn/haar lievelingsgames,...) en voor sommige is 1 console niet genoeg, aangezien je dan niet alle toppers kan spelen. In ieder geval, ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik de Wii met de launch ga kopen. Ik begin minder en minder tijd te krijgen om te games, waardoor ik toch keuzes in de toekomst moet gaan maken,maarja, zorgen voor later:).

    Greetz
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    op bARTSMIT staat 1 november
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bart Smit vetrouwen doe ik echt niet meer na het Xbox 360 fiasco daar.
    Daarnaast vind ik het vreemd dat Bart Smit als een van de eerste in de wereld zowel de releasedate als de prijs weet.

    We zullen wel zien.

    We weten inmiddels zeker dat de release in november zal zijn en dat de prijs rond de 200 a 250 euro zal zijn.
     

  10. Reken der maar niet op...
    Zo groot is die Playstation fanboyclub al niet meer, en tegen de tijd dat de PS3 eenmaal uit is, zullen der helemaal weinig meer over zijn...\o/
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zie.
    Ik denk dat Xbox 360 en de Ps3 gelijkt staan met verkoop straks (nou ja Xbox 360 heeft wel een mega voor sprong :+ )

    Maar de Wii komt November al, cool misschien die d'r ook nog bij.
     
  12. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    JA het heeft ook als nieuws bericht op insidegamer gestaan.
    ookal zegt dat niets:+

    Jammer dat hij 250 gaat worden voor 200 had ik hem bij de launch gekocht.

    Edit:// verkeerd gelezen :D
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Die sukkels kenden op launch day hier in Nederland niet eens het verschil tussen een factuuradres en een verzendadres. 'Dat kan ons systeem niet aan.' Prutsers! Daar bestel ik nooit meer wat online.
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    *vraagt zich af of hij een Wii zal pre-orderen of dat het niet echt heel erg nodig is...*
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast niet nodig.
    Maar je weet maar nooit.

    Straks krijg je ook z'n leuk T-Shirt met Wii er op, omdat je hem hebt ge-preordert.
    Net zoals bij de 360 :+ .
     
  16. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! ik had m daar ook gepreordered... maar toen hij binnen was mocht ik m niet meenemen want ze hadden xboxen voor een ander filiaal gekregen (in arnhem)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die pre-order actie was gewoon nep.
    De oorzaak van de problemen lag bij MS zelf. Zij zorgten ervoor dat er niet genoeg 360's te leveren waren. Dat probleem lag niet bij een bart smit of andere winkel waar je hem niet kreeg.
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol die actie was uitstekend. alleen bartsmith is de dom om het te begrijpen. Je kan niet preorderen zonder pre order kits. En bart smith had gewoon geen pre order kits. Ze hadden voldoende 360 vr de pre order kits en nog over was het probleem dan?
     
  19. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen, dit is een post van een gast genaamd 'boredtraveler' op het forum van armleg.com... ik weet niet of hij het bij het rechte eind heeft maar ik vind het wel rendabel klinken. Vooral het deel van de $299 en $199 paketten vind ik vet.

    http://www.gentendo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=123&Itemid=1

    http://www.armleg.com/forum/viewtopic.php?t=4487&mforum=mozlapunkmessag
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  20. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt allemaal zekker vet, maar op ff heel realistisch te zijn denk ik dat het MAXimaal 5% waarheid kan bevatten. ik bedoel de wii heeft al gezegt dat ze niet gaan voor de grafics, omdat ze vinden dat die nu a goed genoeg zijn, en ze willen zich meer storten op de gameplay. en daarbij hoe willen ze ooit dit allemaal stoppen in een kastje van 200 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina