1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Doed is al bekend, er komen geen games op HD-DVD. Je kan denken wat je wil, maar ja wat geloof je eerder, je gedachten of feiten.

    Want anders naait MS iedereen keihard omdat ze persé een HD-DVD drive moeten kopen. Dat doen ze echt niet hoor.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop van niet, want dan zijn we allemaal gekloot... Trouwens Microsoft gaat dit niet doen...

    ps: een HD-dvd speler of blu-ray speler is voor mij persoonlijk pas zijn geld waard als diegene gewonnen is(want de verliezer, daar gaan niet veel films voor gemaakt worden)

    Edit: Supahmaster was me voor:)
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest


    Lol als het pas zijn geld waard is als een winnaar uit de bus is gekomen waarom ga je dan gelijk een PS3 bij de launch kopen. Misschien verliest die wel.O-)
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals ik vroeger al zoveel keren heb gezegd. Ik ben er van overtuigd dat ik de winnaar al ken. Maarja, dat is mijn gedacht,... en ik wil hier geen discussie op dat vlak beginnen(want dan doe ik toch niet mee).
    Trouwens, wie zegt dat ik ps3 bij launch ga kopen?(Denk eerder maart-mei 2007)
     


  5. Boss heeft al gezegd dat ie hem niet meer gelijk gaat halen bij de launch.:{
    Hiermee probeert ie weer een paar jaartjes te winnen, dan hoopt ie waarschijnlijk dat we vergeten zijn dat hij de PS3 zou gaan kopen en er zo mooi onderuit probeert te kruipen:+
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D:D:lol: LOL
     
  7. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ik je alvast wat leuks vertellen, momenteel werk ik samen met de 'University of Texas' aan een onderzoek die moet uitwijzen wie de uiteindelijke winnaar gaat worden in de strijd als opvolger van de DVD.

    Aangezien we bijna aan het eind zitten van het onderzoek, kan ik je alvast een sneak-preview geven van de uitslag. Zoals het er nu voor staat zal naar onze verwachtingen noch Blu-ray noch HD-DVD de slag gaan winnen. De reden hiervoor is dat de opvolgers van Blu-ray en HD-DVD al ontzettend hard aan de weg aan het timmeren zijn. HVD (Holographic Versatile Disc) is de gedoodvergde opvolger van één van de twee eerder genoemde optische opslagmedia.

    HVD zal eind dit jaar, uiterlijk eerste helft van volgend jaar, al beschikbaar zijn voor het bedrijfsleven. Vermoedelijk zullen ze als eerste schijfjes op de markt brengen met een opslagcapaciteit tot 300GB. Er zijn al werkende concepten die een capaciteit van 3,9TB hebben.

    Het succes van Blu-ray en HD-DVD is dus afhankelijk van de groei van HVD. De grote vraag zal worden of de consument al over twee à drie jaar toe is aan optische opslagmedia met een extreem grote capaciteit als HVD.
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoeveel kost zoiets als een HVD. Want voor veel dingen heb je geen 300 nodig en als het dan heel duur wordt...
     
  9. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen nu zijn nog erg hoog voor de consument, maar zullen binnnen twee hooguit drie jaar net zo duur zijn als de prijzen van de Blu-ray producten. Misschien denk je dat dat nog vrij lang duurt, maar bedrijven als Sony en Toshiba investeren niet miljarden in een product dat slechts een levensduur heeft van drie jaar.

    Je kunt dat natuurlijk nooit helemaal precies weten die prijzen, je komt echt pas meer te weten als het product daadwerkelijk op de markt is.
     

  10. Voor consumenten en HD-films is de opslagcapaciteit van HD-DVD al meer als voldoende, dus ik zie Hvd nog niet zo snel in de huiskamers verschijnen.

    Voor bedrijven daarintegen zal die Hvd misschien wel interresant zijn.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Maar misschien koop je de PS3 niet vanwege het filmaanbod maar vanwege de games die erop uitkomen O-)
     

  12. En jij JP? Ga jij hem nog wel halen bij de launch, of is de haast er bij jou ook al een beetje vanaf?
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ga hem wel bij de launch halen. Ik moet wel zeggen dat het geen leuke datum is voor mij, aangezien ook Forza Motorsport 2 rond die tijd uit dreigt te komen. Maar de PS3 heeft natuurlijk voorrang. De game die ik erbij zal gaan kopen wordt F1'06. Netzoals met de X360 begin ik met één game, en hoop ik bij de kerst het één en ander er bij te krijgen :) Maargoed, ik heb er in elk geval heel veel zin in. Het enige wat mij er nog van kan weerhouden is dat er bij de launch heel veel kapotte PS3's zijn. Dus eerst eens kijken hoe het Japan en de USA begaat (die zullen net als met de X360 denk ik iets eerder de console krijgen).
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    De geruchten over de Wii blijven maar binnenstromen. Releasedata, prijzen, hardware geheimen,… het houdt maar niet op. Vandaag kunnen we heel wat punten aan die lijst toevoegen. Of ze fake zijn of niet laat ik aan jullie over, maar het is op zijn minst interessant om ze even door te nemen.

    De ‘nieuwtjes’ zijn afkomstig van de website Moz La Punk. Een geheimzinnige figuur beweerde daar allerlei inside informatie te hebben die hij maar al te graag met de rest van het forum deelde. Hier zijn de belangrijkste punten.

    - Nintendo zal in augustus Space World 2006 organiseren. De show zal twee uur in beslag nemen.

    - Nintendo heeft opzettelijk informatie op de E3 achtergehouden zodat ze deze dichter tegen de release bekend kunnen maken. Kwestie van wat extra hype op te bouwen.

    - De sensor bar zal een drastische transformatie ondergaan

    - Demonstratie van zowel Wi-Fi connect 24 als de Virtual Console

    - Aankondiging van 13 nieuwe titels waarvan Miyamoto één onder zijn leiding zal nemen.

    - Drie titels krijgen een Adults Only rating

    - ‘Kid Icarus’ krijgt een opvolger

    - Nieuw beeldmateriaal voor ‘Sadness’, ‘Red Steel’, ‘Day of Crisis’ en ‘Super Mario Galaxy’

    - We krijgen een speelbare ‘Resident Evil 4 Ultimate Edition’ te zien met nieuwe Wiimote functies en andere extra’s.

    - ‘Resident Evil 5’ zal gelijktijdig op alle platforms verschijnen

    - Wii krijgt een exclusieve ‘Resident Evil’ die in 2009 zal verschijnen

    - Wii krijgt een aangepaste HD-DVD uitbreiding

    - Alle verschenen ‘Metal Gear’ games zullen beschikbaar zijn via de Virtual Console

    - ‘Metal Gear Solid 4’ zal ook op de Wii verschijnen

    - Onder de mysterieuze flap bevindt zich een camera en extra sensoren voor de controllers. Met die camera zullen we zowel foto’s als videobeelden kunnen opnemen.


    Last but not least, twee verschillende bundels voor de Nintendo Wii.

    Bundel $199: Bevat een wiimote, nunchuk, classic game pad, het spel ‘Wii Sports’ en vijf virtual console downloads

    Bundel $299: Bevat twee wiimotes, nunchuk, classic game pad, DVD9 add-on, draadloze headset, 2GB SD card, ‘Wii Sports’ en tien virtual console downloads


    Waarheid of natte droom van een Nintendo fan? Ik denk dat we een tweetal maand geduld moeten hebben om dààr het antwoord op te weten.

    zot moest dit waar zijn
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    k00L

    $299 _O_
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    299 valt mij iets tegen. Had liever het 2e pack voor 250 gezien, en dan het 1e pack helemaal niet op de markt brengen. Wat heeft iedereen tegenwoordig met 2 packs trouwens?
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is een samenvatting van wat Bosbeest gisteren postte, ik geloof het niet. Al denk ik dat ze vast en zeker over sommige punten wel gelijk zullen hebben, ook al is het gokwerk.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar staat idd een hope fake boel tussen...(vandaar dat het ook geruchten zijn:))
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Die geruchten over de Wii...?? Hmmmm, hopelijk is 50% waar maar veel mee zal ik er niet van geloven....

    PS3 gaat volgens mij niet in dit jaar uitkomen....
    Ik heb gewoon zo'n gevoel dat de PS3 echt pas ergens in maart 2007 uit gaat komen in Europa.... (misschien komen ze met een paar duizend exemplaren uit om te kunnen zeggen dat ze wel een WW release deden maar niet aan de vraag konden voldoen :+ :thumbs: )
     
  20. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0

    hey man bedankt voor het vertalen van mijn post!......|:- _0/ |:-
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1887020&postcount=739
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina