1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Maar dat is alleen in Nederland zo. In Engeland, België en al helemaal in Amerika wordt haast alles in breedbeeld uitgezonden.
     
  2. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! De zaken die in het buitenland gebeuren, die zijn nu niet op ons van toepassing. In Amerika kunnen ze bijvoorbeeld al geruime tijd genieten van HDTV en de bijbehorende tv's. Hier lopen we weer eens vreselijk achter. Niet zo gek als je bedenkt dat de afzetmarkt in een land als Amerika veel groter is in vergelijking met hier. Het invoeren van HDTV brengt natuurlijk veel kosten met zich mee. Heel jammer dat dit soort dingen hier zo lang op zich moeten laten wachten.

    En wees blij als je niet bij UPC zit. Dan kan je mooi EXTRA betalen als je het WK in *breedbeeld* wilt zien. Idioterie ten top. Maar nu raak ik wat off-topic .. :+
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En het ergste is... In mijn omgeving is UPC de enige provider :{

    Maarja, met de aankomende HD LCD televisie hier in huis zullen we toch digitale tv van UPC moeten nemen... (of HD als UPC dat over een paar maanden in orde heeft)
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Idd. Misschien gaat iedereen wel met Linux werken en komen daar allemaal virussen voor en zijn de paar slimmerds die Windows gebruiken lekker virusvrij. :D
     
  5. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja hoor windows virusvrij ik zie het al voor me.:lol:
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, winsows virusvrij lijkt me haast niet mogelijk. Maar moet je zien van MS er wel niet aand doet om de 360 tot een succes te maken in combinatie met de pc. Op de lange termijn maakt Sony geen schijn van kans.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet of het al eens gepost is, maargoed.

     


  8. Eigenlijk kan je er uit opmaken dat die Japanners een beetje de kat uit de boom kijken, en ook best bereid zijn om een 360 te kopen als der eenmaal een paar klappers voor zijn en ze overtuigd zijn.
    Die jappanners zijn misschien wel Sony fanboy's, maar ze zijn ook niet gek. Als de 360 het straks kwa games goed voor elkaar heeft, halen ze de 360 ook zowiezo wel in huis.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2006
  9. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de negatieve verkopen of verkoopverwachtigen ook wel met de economie te maken hebben. Een spelcomputer koop je eigenlijk een beetje van het geld dat je over hebt. Of dat nou een ps2 of xbox (1e generatie) is. Weinig geld voor veel plezier. 400 euro is voor mensen veel geld hoor. Vooral als je het naar guldens omrekend.
    Ook zien veel mensen het verschil tussen een ps2 en ps3 niet. Of xbox en de 360. Ze kijken puur naar wat het kost.
     
  10. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    hmm, en hoe kun jij dat daar uit opmaken? ik kan het iig niet. wat ik er uit kan opmaken is dat de jappers vollop voor de WII gaan doordat deze gewoon alles bied waar ze om vragen voor weinig geld. de ps3 vinden ze gewoon veelst te duur, en de 360 vinden ze niks aan, als dat komt door het spelaanbod staat daar niet in, mischien heeft het wel andere redenen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006

  11. Je ziet dat ze niet allemaal blind voor de PS3 gaan, en een grote groep nog best bereid is om in de toekomst 'ook' de 360 te zullen halen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2006
  12. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    geef je gelijk dat ze niet blind voor de ps3 gaan, maar de liefde voor de xbox360 is er ook niet. denk dat daar de ps3 wel iets meer in trek is als de 360 (iets meer) en dat de grote winnaar de wii word zekker als de grafics ook nog goed worden. als de grafics dichter in de buurt komen bij de xbox360 en ps3 (dichter bij niet evengroot) kan ik zelf nog wel zien dat alleen de wii daar een succes word.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Die cijfers en grafieken,... maken allemaal niets uit. Over bepaalde onderwerpen kan pas oordelen geveld worden zodra het allemaal uit is...
     
  14. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    das waar, maar om een of andere manier ben ik stiekum verlieft gewoorden op de WII:p. ik heb nog nooit ook maar een seconde gekeken naar de gamecube, maar toch de wii is zooo interesant:p

    nintendo heeft me tot nu toe alleen nog maar kunnen aanspreken met de gameboy en de snes, hoop dat deze net zon succes word:D

    btw. 1 0 voor nl op moment;)
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Op welke console zou Fifa het beste zijn 8).

    Ik vraag me af... zou je bij de Wii versie van Fifa de nunchuck (of hoe die ook noemt) controller kunnen gebruiken?
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm geen idee hoe ze dat moeten doen. Met de toverstok de spelers bedienen ? soort de hand van god idee :b:
     
  17. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja of gewoon het spel niet motion sensor compatible maken, en normaal spelen met die controller(s).
     
  18. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me raar.Swing naar rechts om te schieten .SWing naar voren om voor tegeven oohh kut ik swingde wat tehard liet hem los door de tv heen :lol:
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wii is voor hyperactieve mensen. Het lijkt me sterk dat het niet gaat irriteren om steeds te zwaaien met dat ding. Vaak wil je luierend op de bank of lekker liggend in bed een potje gamen. Ik hoop dat nintendo dat niet vergeet. Als partyconsole met allerlei mini games is hij ideaal ;)
     

  20. Ik vind het hele Wii concept ook wel leuk, maar ik denk dat je na een maandje na een half-uurtje wel 'uitgezwaaid' bent_0/ :emo:
    Je moet er waarschijn vaak ook nogeens bij gaan staan omdat het 'zwaaien' \o/ met de wii-mote het anders waarschijnlijk bijna niet te doen is.
    Ik wordt al moe als ik der naar kijk:emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina