OMG, MrX, wat een lulverhaal
Het bijvoegelijk naamwoord 'beste' is gekoppeld aan een mening. Je kan dus nooit 'punt' achter die zin zetten. Zo vind ik bijvoorbeeld GT4 het beste deel.
Haast iedereen sloeg pal achterover toen men voor het eerst GT3 op starte. GT3 had op dat moment zulke mooie graphics van een niveau dat nog nooit eerder vertoond was. En teleurgesteld? De game kreeg op game sites ratings die nooit lager waren dan een 9. Gamespot gaf hem zelfs een 9,8
Ietswat?
GT2 screen vs.
GT3 screen Je houd jezelf voor de gek.
Hier ga ik niet eens op in
En gelijk hebben ze, want die Prologue verkocht als een tierelier. Het zou erg dom zijn om als Developer en Producer een goedlopende game voor minder te verkopen.
Online kon helaas niet via de PS2 (wel via de PC met Xlink Kai) en megagraphics had hij zeker.
Nee, fout. Op de E3 kwamen ze met GT4-HD. Op de PS3 zullen ze komen met GT5. Vision GT en GT4-HD zijn allemaal codenamen, en zijn gemaakt uit de GT4-engine.
Jij kijkt niet verder dan je neus lang is. Ik had in het GT4 vs. Forza topic een hele waslijst gemaakt met verbeteringen aan deel 4 ten opzichte van deel 3. Die post was destijds langer dan deze. En hoe kan je een racegame die al bijna perfect is nog verbeteren? Ja, een online mode en schademodel erin bouwen, maar dat schademodel was onmogelijk met de PS2. (ja, en DTM Race Driver dan?, hmm, hoeveel polygonen hadden die auto's ook alweer?, hoeveel auto's en circuits zaten er in die game?). De onlinemode was te crappy voor PD. Als iets crappy is dan zit het namelijk niet in de game. Of heb jij wel iets waarvan je zeg: "Damn, dit is echt slecht uitgewerkt"? Toen kreeg GT3 heel veel kritiek op de AI. Die heeft Polyphony ook echt merkbaar verbeterd, maar als je ziet met wat voor framerate en resolutie je die game kan draaien, en wat voor schoons hij op het beeld toverde, dan mag je van een wonder spreken dat er überhaupt AI's inzaten. En nu PD de beschikking heeft over vele betere hardware, zie je meteen 16 auto's op de baan verschijnen. En noem eens een racegame die meer vernieuwing ondergaan heeft, dan GT5 nu gaat hebben ten opzichte van GT4. (als er een onlinemode opzit met schademodel that is...)
Natuurlijk komt GT5 niet bij de launch. Forza motorsport komt toch ook niet in november uit
Dit is gewoon een game waar veel tijd in moet zitten. En liever een game waar ik lang op het moeten wachten maar die echt goed is, dan een game die lekker snel klaar is, maar nog helemaal niet af is.
Klik om te vergroten...