tja allemaal jammer deze generatie consoles. De mensen zijn er nog niet klaar voor. Ik bedoel, de meeste mensen zijn gewoon dom, of ze denken gewoon niet na!
Ze zweren gewoon dat een pc ofzo beter zou zijn dan een xbox360... Maarja, met énige electronische kennis van zaken kun je zeggen dat er geen pc ter wereld bestaat die ook maar in de buurt komt van een xbox360. MITS deze volledig word benut natuurlijk. En dát is nu net het geval, de kracht word niet benut! Er bestaan "supercomputers" die jaloers zouden zijn op de xbox360.
Jullie p4 hyper threading of amd 64 cpu`s kun je wel allemaal heel stoer vinden maar het stelt echt niks voor met wat in de xbox360 zit.
Ja moeilijk te geloven voor 300 euro, maar het is écht waar. Ga anders maar digitale techniek studeren ofzo. Leer hoe een cpu werkt, maak zelf een cpu, dan snap je het.
zelfde verhaal waarschijnlijk voor de ps3. Allemaal leuke en aarige techdemos maar word toch niet benut omdat de meeste spellen ook op een pc moeten werken en die kan toch extreem weinig in verhouding met xbox360/ps3
Jammer dat pc`s de laatste jaren steeds meer worden gebruikt voor games, als dat niet het geval was geweest zagen deze generatie games er stukken beter uit!
en over blu-ray... alsjeblieft mensen!! Heeft hier dan niemand kennis van zaken? De opvolgers van blu-ray staan al in de rij!! "schijfjes" waar alweer het dubbele oppast! En ga niet zeggen dat het onzin is, want ik heb al werkende exemplaren gezien
Toch nog handig, zo`n technische universiteit!
Ik zeg dat de toekomst bij high bandwidth streaming ligt. Goedkoper te ontwikkelen en minder omslachtig dan schijfjes.
Klik om te vergroten...