1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 games zijn tegenwordig ook niet goedkoop....sommige zijn €69,99 duur.
     
  2. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, GT2 was het beste deel, punt. Kwam uit op de PSOne.

    GT3 was toch een beetje een teleurstelling qua verbetering tov deeltje 2. Zeg maar deel 2 maar grafisch ietwat aangepast voor de PS2. (Uiteraard was de hele PS2, gewoon een PSOne maar dan met DVD speler)

    GT4 zou de wereld zijn, online, megagraphics, the works zeg maar, eindelijke de echte versie voor de PS2 en niet een voortbouw van deel 2. Dat duurde dat duurde en dat duurde en toe kwam er proloog. Een regelrechte rip off voor weet ik veel EURO 45 of zo.

    Toen kwam eindelijk GT4 waar van alles uitgesloopt was zodat het maar net beter was dan deel 3, volgens de kenners althans, en deel 3 was maar net beter dan deel 2. Voor online kon je dan nog een add on kopen (dacht ik) zodat je in Japan online kon, maar niet in Europa.

    En nu op de PS3 komen ze met GT4 HD, ofwel de huidige versie maar dan in hi -def. Ofwel godbetert, dat spel is sinds deel 2 niet meer verbeterd!!! Maarrrrrrrrr als je weer heeeeellll lang wilt wachten, dan komt uiteindelijk wel een echt vernieuwend deel uit. Het heeft dan maar tien jaar geduurd sinds deel 2, maar dan heb je ook wat. O ja, want GT HD komt ook niet bij launch, maar volgens Digital Polypony wel heeeel snel hoor?!?!?!

    En als klap op de vuurpijl, zeggen ze dat GT doodleuk wel online komt in Japan en de VS, maar niet in Europa. Hebben ze eindelijk iets nieuws, kun je er hier niet van profiteren.

    En dan zegt JP iets over dat iedereen nu zijn mond moet houden over GT en verbeteringen. Ik meende het serieus toen ik dacht dat hij daarmee een grapje maakte.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek e's goed, vind je ze tussen de € 54,95 en € 59,95 :9
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit zijn de top prijzen. Ik hoop dat de ps3 niet duurder gaat worden dan dit. Maar als je weet wat een een bleu-ray schijfje kost, moet het wel bijna duurder worden :'-(
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt niet nodig 70 euro te betalen voor 360 games :eek:

    Ik zou niet eens een winkel weten waar ze zo duur zijn. Ja misschien L.E.'s bij de free record shop maar als je naar de dixons of een goeie gameshop gaat komt het echt nooit boven de 60, meestal zelfs rond de 50,--
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    OMG, MrX, wat een lulverhaal 8)

    Het bijvoegelijk naamwoord 'beste' is gekoppeld aan een mening. Je kan dus nooit 'punt' achter die zin zetten. Zo vind ik bijvoorbeeld GT4 het beste deel.

    :eek: Haast iedereen sloeg pal achterover toen men voor het eerst GT3 op starte. GT3 had op dat moment zulke mooie graphics van een niveau dat nog nooit eerder vertoond was. En teleurgesteld? De game kreeg op game sites ratings die nooit lager waren dan een 9. Gamespot gaf hem zelfs een 9,8 :eek:

    Ietswat? GT2 screen vs. GT3 screen Je houd jezelf voor de gek.

    Hier ga ik niet eens op in 8)

    En gelijk hebben ze, want die Prologue verkocht als een tierelier. Het zou erg dom zijn om als Developer en Producer een goedlopende game voor minder te verkopen.

    Online kon helaas niet via de PS2 (wel via de PC met Xlink Kai) en megagraphics had hij zeker.

    Nee, fout. Op de E3 kwamen ze met GT4-HD. Op de PS3 zullen ze komen met GT5. Vision GT en GT4-HD zijn allemaal codenamen, en zijn gemaakt uit de GT4-engine.

    Jij kijkt niet verder dan je neus lang is. Ik had in het GT4 vs. Forza topic een hele waslijst gemaakt met verbeteringen aan deel 4 ten opzichte van deel 3. Die post was destijds langer dan deze. En hoe kan je een racegame die al bijna perfect is nog verbeteren? Ja, een online mode en schademodel erin bouwen, maar dat schademodel was onmogelijk met de PS2. (ja, en DTM Race Driver dan?, hmm, hoeveel polygonen hadden die auto's ook alweer?, hoeveel auto's en circuits zaten er in die game?). De onlinemode was te crappy voor PD. Als iets crappy is dan zit het namelijk niet in de game. Of heb jij wel iets waarvan je zeg: "Damn, dit is echt slecht uitgewerkt"? Toen kreeg GT3 heel veel kritiek op de AI. Die heeft Polyphony ook echt merkbaar verbeterd, maar als je ziet met wat voor framerate en resolutie je die game kan draaien, en wat voor schoons hij op het beeld toverde, dan mag je van een wonder spreken dat er überhaupt AI's inzaten. En nu PD de beschikking heeft over vele betere hardware, zie je meteen 16 auto's op de baan verschijnen. En noem eens een racegame die meer vernieuwing ondergaan heeft, dan GT5 nu gaat hebben ten opzichte van GT4. (als er een onlinemode opzit met schademodel that is...)

    Natuurlijk komt GT5 niet bij de launch. Forza motorsport komt toch ook niet in november uit :confused: Dit is gewoon een game waar veel tijd in moet zitten. En liever een game waar ik lang op het moeten wachten maar die echt goed is, dan een game die lekker snel klaar is, maar nog helemaal niet af is.
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zeg alleen maar......AFGEMAAKT_O_
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe smaakt zijn reet?
     
  9. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken dat hele GT niet, maar vind de screens er niet slecht uit zien. Je hoeft er niet van uit te gaan dat Sony met rommel komt. Denk dat het een hele sterke concurrent van MS gaat worden (zal blijven).

    Gratis online is wel vet natuurlijk, als je ook tegen elkaar kan spelen.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Denk maar niet dat service van Sony gratis gaat zijn :)

    Checking :cool: Moet alleen zo weg :'-(
     
  12. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony gaat iets nieuws proberen zeiden ze, ze willen niet als microsoft 1 abbo hebben maar meerdere, bijvoorbeeld van 20, 40 , 60, 80 ,100 euro en hoe meer je betaald hoe meer toegang je krijgt. Waardoor je bijvoorbeeld in MMORPG meer toegang krijgt tot gebieden en zo meer dingen kan kopen/maken._0/
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat vind ik niet zon goed idee geldkloperij..
     
  14. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het niet zeker, maar volgens zijn die kaarten om content te kopen. Online gamen is gratis op servers van de developers zelf. Binnenkort komt er hopelijk meer duidelijkheid over.
     
  15. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je JP, ieder zijn mening. Ik dacht echt dat jij een grapje maakte over GT. Kennelijk is dat niet zo en vanuit mijn perspectief is dat hoogst vermakelijk. De Sony brainwash werkt dus nog steeds.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Forza 2 komt met kerst al op de xbox 360 gister aangekondigd _0/
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    VInd het wel een btje afgekeken maarja. Ik denk niet dat het werkt bij de 360 heeft volgens mij de core ook veel minder verkocht. Ik ken alleen mensen die een core kochten omdat de premium er niet meer was. Als je zo`n aankoop doet wil je meteen alles hebben en niet een uitgeklede versie ervan. Dus voor mij liggen de prijzen gewoon op 600 euro voor PS3 en 400 euro voor xbox 360.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ken toch een groot aantal mensen die juist gekozen hebben voor core .. vanwege de core (prijs) ... en ze deze toch later kunnen upgraden ... Ik denk dat ik zelf straks nog een core er bij koop voor in de slaapkamer
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kennen we ben ik bang allebei andere mensen:p.
    Coretje erbij vr in de slaapkamer ook leuk:)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ow, dat is best shit. Forza Motorsport moet je niet in 1,5 jaar maken. Hier baal ik best van. Ik hoop dat hij uitgesteld gaat worden, want je weet wat er gebeurd als Microsoft gaat rushen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina