1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik er op klik gebeurt er niks?
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Raar, bij mij werkt hij perfect, klik erop, kom op de site van Resistance, klik onder de screen op 720p trailer, en geniet...
     
  3. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeer netjes uit jah!
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gekeken in 720P, ik vind it lelijk.
    Maar dat is mijn menig.

    Ik koop al geen Ps3 omdat ik geen Tv heb met HDMI 1.3 aansluiting en ik kan niks worden met Playstation controllers.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahzo, lelijk? :confused:
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Die heb je ook niet nodig.

    Ben jij even teleurgesteld over je 360 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2006
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee, JPtje.
    Er komen nog genoeg goede games op de Xbox 360.

    Maar ik vond dat filmpje niet echt Next-Gen er uit zien.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, kom he man? Ik bedoel, heb je wel gekeken? Dan vind je gears of war ook lelijk? Ik bedoel, respect voor iedereen hun mening, maar een mooi spel is een mooi spel(interesse ervoor is iets anders...)
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    De trailers van GoW vind ik mooier :9
    Ik heb gekeken 2 keer zelfs .

    Maar horror is niet mijn ding
     
  10. Fina1rampage

    Fina1rampage Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens, ik vind de trailer ook niet echt bijzonder. het kan veel beter naar mijn mening. Alhoewel aan gears of war kan hier en daar ook nog wel wat gesleuteld worden, de gameplay lijkt een beetje arcade achtig.
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Offtopic:
    Op InsideGamer stikt het van de mensen die niet willen geloven dat MGS4 ingame is.

    Ontopic:

    Mijn impressie van alle persconferenties (gezien op GameSpot):

    Microsoft:

    Slechtste van de 3. Ze lieten veel titels zien, maar die waren veelal standaard.
    Gears of War en Halo 3 zagen er natuurlijk vet uit, maar verder was er niet veel interessants te beleven. Wat mij tegenviel was dat Microsoft met dingen aan kwam zetten waarvan ze zelf deden alsof het iets revolutionair was, iets wat je nog nooit gezien had en je nooit voor had kunnen stellen, maar uiteindelijk gewoon "een leuke toevoeging was. Ik bedoel hier de mogelijkheid om in de toekomst tegen PC gamers te kunnen spelen met sommige Live games. Leuk, maar ik betwijfel of het de spel plezier zal verbeteren (ook niet verslechteren). En Live Anywere is een leuk gadget. Bijvoorbeeld overal waar je maar bent op je mobiel invites kunnen ontvangen, of voordat je thuis komt alvast je PGR3 car tunen, maar meer dan een grappige toevoeging is het niet. Als ze denken dat de hele gamen wereld daarvoor een 360 gaat kopen hebben ze het mis, en vergeet niet, om bijvoorbeeld van je PC aanpassing etc. te verrichten op Live moet je wel Windows Vista hebben...maar die is er nog niet, en zoals het er naar uitziet gaat dat ook niet snel komen. Wel leuk is dat Rockstar Games voor GTA 4 exclusief episodes gaat verzorgen voor de 360, dat is qua marketing truc de beste zet die ze geshowed hebben.

    Sony:

    Sony liet een goede indruk bij me achter. Niets speciaals, maar ze lieten wel solide toevoegingen zien aan de PS3. Ik vind het niet helemaal terecht dat mensen lopen te zeuren van "Sony jat" want het is maar wat knap dat ze al die 360 en Wii functies in console weten te stoppen. Wat hadden ze dan moeten doen? Geen Dashboard na-apen? Geen eigen Live service toevoegen? Geen sensor in de controller stoppen en zo minder functies toevoegen?! Kom op! DAN waren jullie pas teleurgesteld geweest! Microsoft heeft al kritiek gehad op Sony's daden. Ze hebben medelij met de PS fan omdat Sony niet voor "innovatie" zou zorgen. Moet je horen wie het zegt, ik kan me de rechtszaken van Apple tegenover MS nog goed herinneren in de 90s over het na-apen van Mac OS.
    Ok, nu even geen appels met raampjes gaan vergelijken, maar het gaat mij er om welke fabrikant de console het best uitwerkt. De 360 liet en laat geen goede indruk bij me achter. hij voelt goedkoop aan, maakt een hoop herrie en het dashboard kan ERG traag zijn tijdens het spelen. Hoewel ik Sony's console nog niet in m'n handen heb gehad wekt opzich al een betere indruk als ik de Hands-on verslagen lees. De PS3 games zien er strak uit allemaal met een verbluffende frame-rate, hij heeft blueray (kost lost 1000 euro), PS3 OS en een eigen Live service, helemaal gratis. Dan vind ik 500, 600 euro niet duur. Sony stal niet de show, maar had een solide indruk.

    Nintendo:

    Nintendo's Wii stal wat mij betreft de show! In ga hier geen lang verhaal van maken, dit moet je gewoon zelf zien. Toen ik de eerste Live, in-game beelden zag had ik metteen zoiets van "Yeah, dit is nieuw! Dit is cool! Dit werkt! Dit word em!
    Het feit dat de console niet veel betere graphics heeft als de GameCube maakte me geen hol meer uit. Deze console zegt wat we als hardcore gamers al jaren zeggen! Het gaat om de gameplay! Nintendo gaat het helemaal maken!!
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je nou al zeggen welke console beter gaat worden? Tuurlijk passen alle console makers verbeteringen toe die "gejat" zijn. Van een ander kun je ook leren.

    De Wii is denk ik leuk in het begin. Maar ik vind dat graphiqs er echt wel toedoen.

    Om dit af te sluiten. MS heeft een nieuwe generatie console op de markt de anderen niet.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics van red steel toch wel behoorlijk mooi!
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik de Sony press conference zag schrok ik me te pletter, echt alles wat de Xbox 360 had krijgt de PS3 marketplace, dingen kopen etc. Ik was telleurgesteld en het leek alsof ze het hadden bedacht, maar je hoorde na dat ook niemand applaudiseren (alleen bij dat stukje maar de rest van Sony zag er wel vet uit)
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had me pop up blocker aan ik heb hem gezien, zeer mooi. Maar het mooiste wat ik deze e3 heb gezien is crysis, te ziek.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, weer ff wat reacties in deze thread gelezen....kan op sommige wel weer gaan reageren, maar nee :) Ik heb me voorgenomen om me vanaf nu niet meer te mengen in de hele console-wars discussie....om de doodeenvoudige rede dat het voor mij geeneens een "war" is, ik heb ze uiteindelijk toch allemaal onder m'n TV staan. Dus ik dacht vandaag bij mezelf "Waar ben ik eigenlijk mee bezig door me nog in deze, voor mij zinloze, discussie te mengen...." :+ Ach ja, soms duurt het gewoon ff voordat dergelijke zaken ineens tot je door dringen he ;)
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus Ps3 wordt een Xbox 360 in de Playstation jasje?
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat niet, qua hardware zit er best nog veel verschil tussen die twee. De exclusieve games moeten het verschil gaan laten zien tussen beiden consoles t.z.t. Wat de multiplatform games betreft kan je er van uitgaan dat die er hetzelfde uit gaan zien.

    Wat Sony's marketplace en online service aangaat, dat heeft inderdaad heel veel weg van Microsoft's marketplace en online service, zo niet alles. Sony weet inmiddels ook wel dat Xbox Live ongeëvenaard is. Dus inplaats van dat ze zelf een hele nieuwe service bedenken, hebben ze ervoor gekozen om Live als basis te nemen en daar op verder te bouwen. Dat geldt ook voor de marketplace.
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dus eigenlijk kan je totaal geen discussie voeren over de grafische kracht van de 360 en de ps3. Je kan dus zeg maar alleen discuseren over de spellen. Aangezien ze grafisch gewoon hetzelfde kunnen hebben.

    Dan gaat de ps3 in mijn ogen niet zoveel verkocht worden want t jasje van de ps3 is lelijk. (maar het is niet zo)

    Telleurstelling dit best wel jammer dat ze dat zo overnemen dan. Maar het werkt ook geweldig dus ik snap t wel. Verder denk ik dat de Wii alsmaar een sterkere positie krijgt op de markt omdat die console gewoonweg origineel is.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind Nintendo ook wel geweldige consoles maken en misschien gaat hij ook wel naast me gamecube en 360 staan :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina