1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    De Wii vind ik erg innovatief, maar ik denk dat je als gamer toch moet uitkijken. Iedereen heeft namelijk wel een voorkeur in een bepaald genre. De Wii is voor bepaalde genres erg goed toe te passen. In andere genres zou de Wii niet goed toepasbaar zijn.

    De motion sensor vind ik een leuke toevoeging, ik denk dat het erg handig is bij spellen met slechte camera hoeken. Hierbij denk ik vooral aan horror spellen zoals de oude Resident Evils. Ik zie het als "Old Skool" gamen met een upgrade.
     

  2. Om het idee van LIVE te jatten is niet zo moeilijk. Maar om het dan uiteindelijk na te gaan maken en met een vergelijkbaar netwerk komen zal echt niet zo makkelijk gaan.
     
  3. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat de PS3 qua omvang groter zal zijn dan de 1e Xbox.. Ik vind dat wel een opmerkelijk feit, omdat de groote van de 1e Xbox altijd een issue van gemaakt werd, zeker in Japan waar alles zo klein mogelijk moet kennelijk.. Gaat dit Sony straks niet tegenwerken, net zoals de hoge prijs?

    Ik ben iig blij met m'n Xbox 360, zeker na deze E3 waar enorm veel coole dingen zijn gepresenteerd door MS, vooral veel games, en daar gaat het om..
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  4. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de prijs van de ps3 heb je strax een 360 en een wii, dan weet ik wel wat ik zou kiezen. Daarnaast heb je met de ps3 een console die hetzelfde kan als de 360 maar dan een jaar later, knap hoor sony.... Ga er ongetwijfeld wel eentje halen, maar of dat met de launch wordt, eerst maar eens die launchtitels afwachten daar heb ik nog weinigs boeiends over gehoord.
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    De ps3 wordt duurder, maar is ook meer gericht op de toekomst met de bleu-ray speler. Als je nu een hddvd speler van MS wilt kom je ongeveer aan het zelfde bedrag.

    Maar zou sowieso nog even wachten met kopen van een hddvd speler. Je weet nooit wie er als winnaar uit de bus komt. En dan erbij worden spellen op dvd's gekwakt.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar tegen de tijd dat er vollop gebruik wordt gemaakt van de bleu-ray speler is er al lang een nieuwe xbox console...
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja en dan gaan we met 2 verschillende generaties zitten. Volgende xbox komt uit, dan 2,5 jaar later komt de volgende playstation uit,...
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo zie ik dat wel eigenlijk,,,
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik eigelijk ook wel... Ben benieuwd wat het dan gaat geven, wachten op ps4(aangezien dan de graphics wel heel fel gaan verschillen, 2 verschillende generaties he...) of zou men dan niet kunnen wachten en de 3de xbox kopen... Of beiden,... Tja jah, zorgen voor later:9 ...
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je echt nextgen wilt kun je het beste nog 10 jaar wachten. Maar ja, ik speel liever nu dan dom naar de toekomst te kijken.
     
  11. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit hoop ik dus echt niet als dit gebeurt zal ik toch telkens langer wachtten met nieuwe consoles microsoft heeft het nu met de 360 1 keer gedaan ok kan ik mee leven.
    Maar ze kunnen er beter geen gewoonte van maken want dan haak ik echt af ik wil toch wel 5 jaar doen met mijn 360 en PS3 straks.
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja precies zo kan je dus altijd bezig blijven natuurlijk.. En nooit wat kopen want over een jaar ofzo is er weer wat nieuws en beter.. Zo moet je niet denken en lekker van dit moment genieten en wat er nu op de markt is. En dan tegendetijd weer wat nieuws kopen.!
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2006
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    typisch sony weer he... willen ze op die manier ervoor zorgen dat iedereen de dure versie koopt ofzo?
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    That's crap.
    Gelukkig kan je de Xbox 360 core upgarden.

    Thank's Microsoft _O_
    Not good Sony :):
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is pure bullshit, wirelles controllers zullen ook op de "core version" van ps3 aangesloten kunnen worden... Dat is gewoon totaal absurd... Trouwens, qua batterijen en shit is ps3 wel een stukje meer high tech... Maar dat veranderd natuurlijk niets aan de gameplay...
     
  17. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    die 20gb heeft geen hdmi uitgang, volgens mij is die core vette rotzooi in tegenstelling met de dure, maar ze kunnen beide niet op tegen de 360
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Momenteel is men daar nog vaag over, over die HDMI met de "core version". Maar als het zo is, is het dom, heel dom van Sony! Maar, verschil maakt dit niet uit. Je kan ook gewoon via component gamen!:thumbs:. Holywood(films) wilt blu-ray alleen via HDMI(1080p is hier geweldig op, HDMI is zuiverder). Maar Sony heeft besloten om ook te kunnen gamen via component omdat er mensen zijn met HD tv's die geen HDMI hebben:eek: . Dus op gebied van games ga je tussen HDMI en component niet veel verschil zien, ja zeer miniem. Dus problemen is dit niet. Ik vind het in ieder geval super, dat er een HDD standaard in zit. Ik vind dit voor next gen games toch zeer goed. Games als mgs4, gt5, heavenly sword(alle mannetjes blijven liggen, kan oplopen tot velen mannetjes...)... gaan er zowizo gebruik van maken, weet ik nu al. Trouwens, mensen als "Leze",... zitten wel te praten over de prijs, en dit en dat. Maar met ps3 zit ook alles in. Beeld je eens in dat je nog 2 HDD koopt voor de 360(40 Gig erbij), plus dan nog eens die HD-dvd drive(ongeveer 200 euro schat ik, en dat trekt op geen zak he, sorry, maar een drive appart op je 360). Tel dat prijsje maar eens op... Microsoft zegt, "wij geven de keuze", oké,wow, Maar ik vind een console moet gewoon af zijn, niet continu upgradeble her en dar... Met wat ben je op het laatste bezig?
    Sony zijn console is onmiddellijk af...
    Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik de 360 niet gekocht heb voor die HD-dvd,... Ik heb hem voor de games(en Microsoft heeft op E3 bewezen dat ze een serieuze goede line up hebben), en voor xbox live(en die is geweldig, en marketplace is ook super natuurlijk...)
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    er moet toch een smiechterige reden zijn om dat goedkopere ding op zo'n achtelijke manier te verkopen? ik bedoel maar... kijk naar die plaatjes bij de link die egyowns net heeft gegeven. het lijkt er ook op dat de ps3 ook veel warmte kwijt moet. als je kijkt naar een van de verschillen van de 2005/2006 versies die je dat het huidige ontwerp een heleboel gaatjes heeft. niet echt veel meer dan de 360, maar toch wel een verschil tussen de 2005 en de 2006 "versie" van dat ding

    het gaat mij trouwens niet om het feit dat het niet veel uitmaakt dat er geen hdmi op zit, maar ik vind het gewoon een beetje (piep) dat je hem niet kan upgraden
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet eens met Boss, omdat hij zegt dat hij het onzin vindt dat de xbox360 nog niet af is. Hij doelt op de blu-ray speler van de ps3.
    Ik vind het juist goed dat MS deze niet inbouwd, en dat je meer betaalt. Stel je voor de hddvd niks word. Heb je een dure ingebouwde speler gekocht waar niemand gebruik van maakt. Omgekeert geldt dat ook voor de ps3. Heb je een blue-ray speler, alleen geen films op dit formaat. Jammer van de extra 200 euro die je ervoor hebt neergelegd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina