1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, dat model van 2005 was concept. Of moet men eerst voor jou het model perfect maken, terwijl de Cell, RSX en stuff toe nog niet af was...:confused: . Trouwens, de voeding zit ingebouwd met ps3, kijk eens naar 360 8) , niet om irritant te doen ofzo, maar het is gewoon de waarheid, die blok ligt vrij op mijn kamer voor afkoeling,maar trots ben ik er niet op. Mijn hond komt altijd met zijn kop daar tegen liggen voor het warm te hebben:p ... En natuurlijk moet ps3 vol luchtgaatjes zitten. Die voeding, dat hele machine gewoon heeft koeling nodig, allé, daar zijn de ventilators voor, maar de warmte moet wegkunnen...
    En inverband met upgraden. Ik geloof het niet. Als het zo is, dan bezie ik het ook als afzetterij van Sony, wees daar maar zeker van!:mad: ,maar volgens mij kan je die gewoon vervangen, het is een 2,5 inch harde schijf, dus... Zou raar zijn als je die niet zou kunnen vervangen...
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als dat zo is komt Microsoft waarschijnlijk met een externe blu-ray speler, of dan komen ze gewoon met de volgende xbox :p. Nee, maar ik bedoel maar, over de prijs zit iedereen wel te klagen,maarja, kijk ook eens wat je er voor krijgt. Ik ben er van overtuigd dat Blu-ray gaat winnen(ook al zit Microsoft nu volle bak achter HD-dvd, want Microsoft wil dat Sony ten onder gaat:D). Maar dit kan ik pas bewijzen als blu-ray daadwerkelijk gewonnen heeft. Maar als ik een ps3 zo voor mij heb staan, of een xbox 360 met een blokje(HD-dvd speler erbij), zou ik automatisch ps3 kiezen, als het om het mooiste zicht gaat. Maarja, er zullen misschien ook mensen zijn die nu nog niet in HD gaan gamen. En wie weet gamen die pas in HD met de volgende xbox(die zowizo een pak vroeger dan de volgende ps is), tja, voor die mensen is dat natuurlijk wel heel goed ja. Maar voor mensen die in HD spelen, die gaan zowizo ook HD films kijken,aangezien ze een HD tv hebben...
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik overdreeff hier net wel een beetje, maar ik denk dat ie niet upgradebaar is.
    bij de 360 kan je de hd er gewoon afklikken maar daar hebben ze bij de ps3 nog niets over gezegd. en ik heb ook geen flauw idee hoe je een hdmi poort erbij op wil "klikken" of hoe je die dan ook wil toevoegen.
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je nou al weten dat blue-ray gaat winnen? Dingen (blue-ray en hddvd) zijn amper op de markt. En ik denk als Bill Gates ergens zijn zinnen op heeft gezet die niet gemakkelijk zijn tegen te houden. We weten allemaal wel hoe diep de zakken van Gates zijn. Vent koopt gewoon alles op.
    Het zou me niks verbazen dat het succes van Sony staat op de ps3, als ze grote verliezen maken kunnen dat weleens de laatsten zijn.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die HDMI kan je er niet opklikken:D. Maar ik zeg toch, je kan via component spelen...

    @Ralfje: Ik zeg niet, dat blu-ray gaat winnen, IK ZELF ben er van overtuigd dat Blu-ray gaat winnen. Zo niet, zit Sony met een klein probleem... Maarja, als de ps3 goed verkoopt, is het goed natuurlijk,maarja, als die ook niet verkoopt, zitten ze ook met een klein probleem :D. Maar ook hiervan ben ik overtuigd dat het wel goed gaat verkopen... Trouwens, ik denk gewoon dat blu-ray gaat winnen, omdat Sony er achter zit en omdat iedereen er achter staat(bijna iedereen). Ook als je in magazines,... leest, staat er al van, blu-ray, opvolger van dvd, gaat zoveel...blablabla, men doet precies alsof het al zeker is,maar dat hervat mijn mening natuurlijk niet, ik heb altijd gedacht dat blu-ray gaat winnen...
     
  6. \o/

    Als HD-Dvd eenmaal aanslaat \o/ Komt MS wel met een 360 'Premium Deluxe' uitvoering met ingebouwde HD-DVD en een 100 Gig. HD voor een mooi prijsje.
    Als het geen HD-Dvd wordt hoeven ze tenminste niet iedereen zo'n dure next gen speler aan te smeren. Wan't als Beta-ray flopt is de consument echt niet bereid om daar extra euro's/dollah's of Yens aan uit te geven.:emo: En Sony moet nog wel dure hardware in de console blijven zetten.

    MS gaat Sony met de prijs de laatste genadeklap geven. Als de premium in october/november nogeens 100 EURO in prijs verlagen, moet Sony echt wel mee en dat kunnen ze zich niet lang veroorloven:'-( . Voor een prijs van 5 a 600 kan Sony het dan zowiezo shaken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2006
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Dan voel je je genaaid als je al eerder een 360 hebt :'-(
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, daarom zijn de UMD films ook zo'n succes of is Mini Disc zo goed aangeslagen....

    Sony loopt met BR gewoon een heel groot risico en proberen met de PS3 BR te pushen.... Niets meer en niets minder....
    De mensen die al heel veel geld over hebben voor een (goede) HD set up zullen denk ik niet meteen een low end BR speler (PS3 ) kopen omdat ze weten dat de dvd spelers in PS2, Xbox en bijvoorbeeld Xbox 360 niet zo goed zijn als een stand alone DVD speler (dus de BR speler in de PS3 zal ook wel eens van "lage" kwaliteit kunnen zijn... Met of zonder Cell technologie).

    De hardcore gamer die zijn exclusives wil spelen zal de PS3 zeker kopen maar de grote massa die gewoon vette games wil hebben zal toch echt wel naar prijs/kwaliteit kijken (net als al die papa's en mama's die het grootste gedeelte van de consoles kopen....).
    Als die mensen zien dat ze voor veel minder geld dezelfde resultaten kunnen krijgen (dmv de 360) dan zullen ze echt niet overtuigd worden door een BR speler en al die andere mooie mogelijkheden van de PS3 (waarom BR, ik heb toch een dvd speler :+ ).

    Nee, ik denk dat Sony dom is geweest door een dure gameconsole te maken en een goedkope BR speler in de markt te zetten (de massa is er nog niet aan toe....).
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft is zeeeeer goed bezig, dat hoor je me niet ontkennen. Microsoft is echt de tent aan het shaken om het zo maar te zeggen :p.
    Maar ik wil wel met jou wedden:D.
    Ik zeg dat Sony uiteindelijk wint van Microsoft, dus ps3 tegen xbox 360. Wii hou ik erbuiten(want die zou het nog wel eens verdomd goed kunnen doen, in Japan denk ik misschien beter dan ps3...Maar over gans de wereld gok ik nog ps3 uiteindelijk)
    Dus mijn weddingschap, gewoon voor de fun hier op xboxworld
    Plasticman zegt: Xbox 360 stampt de ps3 plat, eet hem op, spuwt hem nog eens uit, en laat hem rotten op de grond:p .
    The Boss zegt: xbox 360 blijft het goed doen, maar na verloop van tijd wint ps3...(maar xbox 360 doet het heel goed, daar niet van)


    Zo dat is hetgeen wat we gezegd hebben, binnen een paar jaar komen we hier op terug :D...(we hebben het over de verkoop he:))
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    You go Boss \o/ :+
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D:D\o/
    :) Yep, ik ga winnen, ben vastberaden8) ...
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja... maar daar ging het bij mij niet om. het gaat er bij mij om dat je dan genaaid wordt door sony omdat je niet kan upgraden *)
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Probeer nou eens inhoudelijk te reageren op andere posts.... |:-
     
  14. Hij zal dan toch niet eerder uitkomen als dec 2007. Dan heb ik al 2 jaar plezier gehad van deze dus zou ik me echt niet genaaid voelen.



    @ Boss.

    Is goed, een jaar geleden wist ik het al, en de zaak wordt alleen maar steeds duidelijker.


    Sony gaat Keiharde klop krijgen van MS_O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2006
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ik heb al zovaak gezegd dat die hele console-wars discussie me niet meer interesseert, omdat ik ze uiteindelijk toch zelf allemaal thuis heb staan.

    MAAR ALS er dan toch eentje moet "winnen", dan gun ik het Sony zeker wel meer dan Microsoft (Nintendo ook meer dan Microsoft trouwens, alleen slaan zij een totaal andere weg in). En dat om de doodeenvoudige rede dat Microsoft al een monopoly positie heeft op de PC markt, laat het op de consoles ALSJEBLIEFT niet zover komen.... :{
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet toegeven dat ik het niet eens zo'n groot probleem zal vinden...
    Op dit moment is mijn OS XP maar ik surf met FireFox (gewoon fijner en minder spyware e.d.).
    ALs MS er voor zorgt dat ik snel en makkelijk kan internetten/e-mailen e.d. heb ik er geen problemen mee (ook windows mobile werkt gewoon erg lekker,,,,)

    Tja, het is wel lullig maar opzich, als ze gewoon de gamers goede games blijven bieden en goede functionaliteiten introduceren (die ze je niet door de strot duwen als Sony), vind ik het goed...._O_
     

  17. Tja, het zit er wel een beetje aan te komen frees ik voor je..
     
  18. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Door Microsoft word je altijd genaaid, want ook al koop je de Premium dan ben je alsnog gebonden aan Component of VGA.
    HDMI en DVI zijn onmogelijk anders is het namelijk alleen maar HDMI/DVI compatible en niet compliant.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik persoonlijk kan niet snappen waarom mensen blij zouden zijn met een monopoly posititie zoals hierboven gesuggereerd wordt :mad: Ik persoonlijk heb als consument zijnde liever een keuze als het gaat om dingen kopen, ik hou er niet van als ik iets "moet" alleen omdat er geen alternatief is. Maar goed, ieder zijn mening dan maar en laten we niet op de feiten vooruit lopen....

    @ Plasticman NL : Ik heb jou al eens eerder uitgelegd waarom ik geen voorstander ben van monopoly posities, dat was geloof ik in die eigen thread van je en als ik het me goed kan herinneren heeft Arjan mijn standpunt nog wat duidelijker gemaakt met een aantal voorbeelden. Maar jij ziet Sony gewoon het liefste ten onder gaan, dat heb je nu inmiddels wel duidelijk gemaakt met je ziekelijke fanboy gedrag. Ook die opmerking dat je het wel vreest is puur gebaseerd op het feit dat JIJ de zaken zo het liefst ziet lopen....je kijkt alleen naar jezelf, dus eigenlijk snap ik wel waarom jij wel een voorstander bent van monopoly posities. Het moet op jouw manier, of in ieder geval zie je het wel het liefst zo ;)

    Ik heb liever gewoon 3 goede consoles die naast een stevige concurrentie ook gewoon in harmonie met elkaar kunnen bestaan....ik gun mensen een keuze, maar ach wie ben ik he ? :)
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik ook een voorstander van, begrijp me niet verkeerd... Maar als iemand hier mensen een keuze geeft is het Microsoft wel (in de console wereld dan wel teverstaan;) )
    Sony maakt op dit moment juist op een verschikkelijke manier duidelijk hoe een monopoly positie misbruikt kan worden.... (Ze dwingen de gamers een BR speler te kopen als ze hun games willen spelen...)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina