Oke, zal even toelichten waarom ik het geen fanboy gedrag vind
Dit is gebasseerd op de verkoopcijfers van die post, niets fanboyachtigs aan, gewoon feiten.
Over het algemeen is de massa toch iets enthoesiaster over een Next-Gen apparaat dan een Current-Gen apparaat met zwaar achterlopende visuels en die al dik zes jaar op de markt staat.
Ik bedoel, de 360 verkoopt toch ook meer dan de Xbox?
Ook niets fanboys aan, is gewoon zo.
Allemaal feiten, een apparaat dat later op de markt komt is altijd sterker.
Ik geef toe dat de GPU van de 360 dan weer iets sterker is (vanwege Unified Shader Architecture) maar over het algemeen overtreft de PS3 de 360 nou eenmaal!
Ook nix fanboys aan, is gewoon waar.
Is toch zo? voor zo ver ik weet is Blu-Ray op technisch gebied veel geavanceerder dan de standaart DVD.
Oke, het is nog niet zeker dat Blu de standaart formaat gaat worden, maar dat zeg ik ook helemaal niet.
Ik zeg alleen dat Blu-Ray de kont schopt van de normale/standaart DVD op zo'n beetje elk gebied.
En ALS de opslagmedia-omvang van Blu-Ray van pas komt bij games (wat mij meer dan logisch lijkt) dan lopen de 360 games toch zwaar achter op technisch gebied?
Sorry hoor, maar ik zie het fanboyisem hier niet in, deze stelling zou gewoon logisch moeten klinken in de oren van een goed gezond mens...
Mijn mening, ik wist niet dat het uiten van meningen werd gerekend tot Fanboygedrag? nieuwe regel hier zeker.
Allemaal feiten, ga maar na controleren als je het niet gelooft!
Stelling van Sony wat mij ook meer dan logisch in de oren klinkt.
Ik zeg ook niet dat hij beter word dan die van de 360 (dat zullen we pas weten als de PS3 uit is), nee, ik zeg dat hij beter word dan die van de PS2 (wat ook wel nodig is, gezien de kwaliteit van PS-Online op de PS2).
Totaal geen fanboygedrag dus!
Mijn persoonlijke mening! oeps vergeten mag niet
Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2006