1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker heb ik kameo. Kijk de achievemnt. Je rent letterlijk door 5000 trollen met je paard, zonder frame drops! Er zijn veel filmpjes van dat moment.
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar gaat je (mocht die al bestaan) geloofwaardigheid op het forum :thumbs: _0/
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ff over dat lord of the rings gevalletje...

    als je er goed over nadenkt dan is het best logisch dat hij zou haperen!

    hij komt van ea games!!!

    DOH!!! :x niet dat ik ea haat ofzo (eigelijk wel), maar ze stoppen nou eenmaal niet al teveel moeite in de afwerking en de kwaliteit.
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.gamevideos.com/video/id/3547

    Als je op drie kwart zit krijg je een beetje mgs4 te zien. Nu moet ik het fout hebben en is dat een andere mgs, want als dat mgs4 was is de ps3 echt dood. Want dat zag niet uit.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Battle for Middle Earth is gewoon een geval apart, het is gewoon een rechtstreekse slechte poort van de PC.

    Zoals rikkel al aangeeft, waarom heb je bij Kameo, waar je nog veel meer figuren (die veel meer detail hebben) op je scherm hebt geen één framedrop? Waarom loopt Ninety-Nine Nights met ook duizenden personages ook zonder framedrops? Omdat deze games speciaal voor de Xbox 360 zijn ontwikkeld.

    Heeft niks te maken met dat de Xbox 360 niet krachtig genoeg is.

    @36O, ik vraag me af waarom je eigenlijk 36O heet? Het is mij duidelijk geworden dat je 0,0 met de 360 hebt. Ik vraag me dan ook af wat je uberhaupt op een Xbox forum doet? Misschien is het beter om dan een PS3 forum op te zoeken. Je bent hier van harte welkom, maar als je nou niks anders kan doen negatief zijn over de 360, dan vraag ik me af of je wel op het goede forum zit.
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Een ontwikkelaar van Starbreeze praat met IGN over het ontwikkelen voor PS3 en Xbox 360.... (game: The Darkness)

    IGN: What is it like to program and design the game for Xbox 360 versus the PlayStation 3? We're not looking to start a blood war here. We're more interested in what it's like to program for each, and what each one's strengths and weaknesses seem to be. Also, how do you foresee the two versions differing in the final product visually, gameplay-wise, and sound wise?

    Magnus Högdahl: The PS3 will have a content size advantage with Blu-ray and a CPU advantage for titles that are able to utilize a lot of the SPUs. The Xbox 360 has a slight GPU advantage and its general purpose triple-core CPU is relatively easy to utilize compared to SPUs. I expect that it will be near impossible to tell Xbox 360 and PS3 screenshots apart.


    Bron: http://ps3.ign.com/articles/704/704524p2.html
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  8. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Als je vind dat MS al te veel hooi op hun vork neemt dan heeft Sony vast vorken te kort :lol:
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij overdrijft niet. Heb Kameo zelf ook.

    [​IMG]

    Dit loopt zonder frame-drops. Zal morgen zelf even een foto maken.

    Ik vind niet dat MS teveel hooi op zijn vork neemt. Waarom vind jij dan, dat MS teveel hooi op zijn vork neemt?

    Sony is degene die teveel hooi op zijn vork (PS3 moet PC achtig multimedia apparaat worden) neemt en het zichzelf moeilijk maakt door op de E3 2005 al die nepbeelden te laten zien. Nog geen een game heeft het niveau van die beelden gehaald. Je gaat natuurlijk af als een stekker als je die beelden niet waar maakt, ze hebben toen te hoog ingezet.

    De E3 2005 onderstreept nog eens wat voor soort bedrijf Sony is. Ze hebben de boel toen zo geflest. Toen hebben ze bij mij het vertrouwen verloren.
    Daarnaast is Sony er ook niet vies van om de specificaties vaak nog een aantal keer terug te schroeven. En waarom? Omdat ze vaak in het begin te hoog inzetten. Ze roepen dingen, die ze niet waar kunnen maken.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, bovendien krijgen ze weinig respect door concurrenten af te kraken (360 is eigenlijk Xbox 1.5, Wij bepalen wel wanneer Next Gen begint....|:- )

    Op dit moment bepaald Sony weinig tot niets en lopen ze achter de feiten aan en leveren ze inderdaad niet het nivo dat er verwacht word van ze....
     
  11. 36O

    36O Guest

    Haha, das een goeie, geloofwaardigheid? heb ik dat ooit gehad dan? No Way!
    Jullie bestempelen simpelweg iedereen de het niet met jullie eens is (of andersom) hier als PS3 fanboy.
    Waarom zou ik Uberhaupt moeite doen om een volwassen disscusie met jullie te beginnen als dat niet weerderzijds is (BTW: ik heb het over de meeste, niet iedereen).
    Nee, je zoekt het zelf maar uit...over fanboys gesproken.....

    @Kameo, wacht maar, ik quote mezelf wel ff:

     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze halen tot nu toe gewoon het niveau niet dat op de E3 2005 was beloofd.
    Waar was Killzone 2? Waarom viel Resistance tegen? Waarom was Motorstorm veel minder mooi? Waarom was Tekken veel minder mooi? Om maar een paar voorbeelden te noemen.
    Een ander merkwaardig verhaal.
    Rumble en sensor gaan niet samen in de controller. Waarom lukt het Nintendo dan wel?

    Waarom opeens de 2 versies van de PS3? Ze bekritiseerde Microsoft toen op de 2 versies van de 360. Waarom doen ze het nu dan zelf ook? Is puur marketingtechnisch. De oorspronkelijk beoogde versie van de PS3 (de versie van 600) werd te duur en het verschil met de 360 was te groot. Daarom is besloten om een mindere versie van 500 uit te brengen. Op deze manier kun je zeggen, er is al een PS3 vanaf 500 euro en daar gaat het om.

    Hier een goed voorbeeld:

    Tekken op de E3 van 2005
    [​IMG]

    Tekken op de E3 van 2006
    [​IMG]
    [​IMG]

    Verschilletje he!

    Next-gen gaming begint niet bij de PS3, die is begonnen bij de Xbox 360 en dat weet Sony ook.
    Geeft de arrogantie van Katuragi en Harrison aan.

    Dit zijn een aantal fouten die Sony heeft gemaakt, waardoor ik het vertrouwen in Sony heb verloren.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dude, je spreek jezelf wel tegen zeg.... Lees nog ff een andere quote op de vorige pagina....
    De ene keer probeer je iets zinnigs te zeggen en kort daarop ontkracht je je geloofwaardigheid die je dus wel hebt/had met een duidelijke uitleg ....

    Make up your mind..... :b:
     
  14. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb inderdaad sterk het gevoel dat je een gespleten persoonlijkheid hebt....

    eeuuuh? hallo er zijn genoeg voorbeelden van mensen op dit forum die erg down zijn met de PS3. Kijk eens naar het PS3 topic, Boss bijvoorbeeld vind ik een goed voorbeeld van een PS3 voorstander, Het verschil tussen jou en boss is dat jij zelf als je weet dat je niet gelijk hebt toch je gelijk probeerd te halen.
    Het is prima als je een standpunt wil verdedigen, doe het dan wel met een beetje op een normale n manier...
     
  15. 36O

    36O Guest

    Kerol...mischien dat ik wel geloofwaardig/disscuseer-waardig overkom (als ik serieus post MET argumenten dan he!) aan lui als jij, Kameo en Arjan etc.
    Maar dat geld echt niet voor de overweldigende meerderheid, ze zijn me meer aan het belediggen dan met me aan het discuseeren (en dan doel ik vooral op Supahmaster, Slurpgeit etc.).
    Dan denk ik, wat heeft het dan allemaal voor zin? en geen disrespect voor jullie hoor jongens, jullie zijn wel tof!:thumbs: ;)

    Normale manier? geef me ëen voorbeeld wanneer ik slecht taalgebruik (of groftaalgebruik) heb gebruikt, iemand heb uitgescholden, of iemand op een hoe dan ook manier heb beldedigt?
    Sorry hoor, maar ik discuseer nog steeds met de onderbouwdemening + argumenten methode.
    Behalve natuurlijk mijn post van: Antwoord duidelijk....360 kan het niet aan...te slap.
    Probeer het gewoon met de PS3.

    Maar dat heb ik in de vorige post al uitgelegd...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2006
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Gek he, met jou valt niet te discussieren. Jij dramt alleen je eigen mening maar door.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja toen ik dat filmpje van tekken zag, barste ik bijna in huilen uit! Zo slecht zag het eruit, ongeloofelijk gewoon!
    Maar die eerste screen die jij post van Tekken was niet bedoeld als igame. Iedereen wist dat het gewoon een teaser was. Dus Sony/Namco probeerde daar niet iedereen voor de gek te houden. Maar ik hoopte wel dat het er ongeveer zo uit zo zien, vandaar die shock die ik kreeg toen ik de echte beelden zag!
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  18. 36O

    36O Guest

    Dudu, als ik deze twee reactie doorlees kan ik niets anders concluderen dat het spelletje net anders om is.
    Jij ben hier de gene die niet kan discuseren, de enigste bezigheid waar ik jou op heb betrapt is mij belediggen, zwak hoor.
    Ik daarintegen heb in al mijn post -waarin ik m'n mening duidelijk maak- gebruik gemaakt van argumenten en verklaringen.
    Gedraag je gewoon volwassen, of reageer gewoon niet meer op mij, dan zal dat ook weerderzijds uitlopen en vermijden we dit soort disscussies.:)

    Maar nu wil ik het graag weer ontopic hebben:b:

    EDIT: oeps sorry Kameo, weer dubbelpost, is al de 3de keer.
    Zal er de volgende keer om denken!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2006
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hey, waar waren die reacties ook alweer op? Goedzo.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Meen me toch de herinneren dat het als in-game werd geclaimed.
    Maar hoe dan ook, tegenvallen doet het spel zeker (tot nu toe dan).

    Dat is eigenlijk het probleem met de PS3 op het moment, de games weten mij niet te overtuigen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina