Het is nogal erg voorbarig om nou al te gaan zeggen dat de XBox 360 launchgames beter worden dan die van de PS3.Daarvoor moet je gewoon lekker wachten tot November en dan komen we het te weten, niet eerder dus.Dat Heavenly Sword een launchgame gaat worden baseer ik op het volgende bericht en dit kwam ongeveer 1/1,5 maand geleden naar buiten.
http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=11933
Het komt uit de PSM dus een betrouwbare bron.Daarnaast hebben jullie ook niet veel filmpjes gezien van Heavenly Sword, want de details zijn grafisch zeer indrukwekkend en naar mijn mening ook veel mooier dan oblvion.
http://www.gamed.nl/view/17712
Deze launchgame kwam zo maar uit het niets en veroverde de beste prijzen, dat is echt knap voor een launchtitel die uit het niets komt!
Dat deze game dan ook veel prijzen op de E3 binnen sleepte was dan ook verdiend en sterker nog, de game was volgens diverse sites de mooiste next gen game overall en dat nog met Gears Of War op de showvloer.
Daarnaast zijn ook mensen die nooit lezen, want jullie zien dingen alleen maar over het hoofd.Sony kwam dit jaar met ingame materiaal, maar helaas wist het niet het niveau te halen van de filmpjes van vorig jaar.Daarin tegen zag het er nog wel goed uit en laat ik als voorbeeld Motorstorm waarin Gamespot zei dat de game niet het niveau haalde wat ze hadden verwacht, maar de game zag er nog toch goed uit en was volgens hun ook nog best vermakelijk.Wij leven nu immers in 2006 en die pre-rendred filmpjes die we van Sony kregen te zien was in 2005 he slimpie's.Verder is GT HD Vision niet(!) een nieuwe deel dus GT 5, maar het is een proefproject om te laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om een game te maken die 1080 P ondersteunt.Deze zogenaamde proefproject zal dan ook niet in de winkels verschijnen.Daarnaast was de opmerking van Sony richting Rockstar inderdaad niet zo slim, want Sony heeft veel profijt gehad van hun GTA.Hierbij moet ik wel zeggen dat Sony niet alleen afhankelijk was van GTA, maar het had wel een rol in het succes van de PS2.Tenslotte wil ik het nog een keer over de controller hebben van de consoles.Julle vinden het wel zwak dat Sony met een controller komt die ongeveer dezelfde functies als van de Wii controller ondersteunt zwak, maar dat MS waarschijnlijk met een nieuwe controller komt niet ? Beetje hypocriet vind je niet? ......Trouwens de PS3 zal de operation system(zoals jullie dat noemt) gebruiken van de PSP oftewel die hebben zij zelf ontwikkeld.
@Shinobi of the Wind: Heavenly Sword stak echt zwaar grafisch boven iedere Xbox 360 game uit.
Gears of War vond ik er goed uitzien maar kon niet met Heavenly Sword meekomen en vertraagde nogal waar Heavenly Sword geen last van had.
Games als Eight Days, Halo 3, MGS4 enzo noem ik express niet omdat die games niet representatief zijn ten opzichte van alle speelbare games.
Self Shadowing, Soft Shadows, 16bit FP Blend HDR, hele hoge polygoncounts, complexe physics en animatie.
Heavenly Swords was technisch vee geavanceerder dan GOW.
Het schiet me trouwens ook net te binnen dat Lair ook zwaar boven iedere Xbox 360 uitsteekt.
De enige Xbox 360 game waar ik grafisch van onder de indruk was is Mass Effect alleen werd daar bijna niets van geshowed.
@Slurpgeit: probeer je er nou maar niet uit te lullen, kijk op pagina 15 en je ziet dat ik jou op geen enkele manier heb uitgescholden of beledigt....en dan moet ik degene zijn die niet kan disuseeren?
Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2006