1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet waar die PU-leden het over hebben. Het moet "the game" worden. Het is toch knetter simpel. Je hebt een arena, je hoekt een paar gastjes neer, en de graphics zuigen. Stelt toch geen zak voor.

    GOW en vele andere games zien er véééél beter uit.
     
  2. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Het haar is lelijk, maar in aktie zie je er niets meer van. In Gears of War hebben ze allemaal een kale kop. Haar is toch wel iets moeilijks om te developen denk ik. DOA4 heeft ook hetzelfde probleem.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Uhm, ja...

    Elite eenheid, hardcore soldaatjes.
    Wat denk je, dat die hun haar invlechten ofzo? :)

    Die kale koppen horen bij de game.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het gaat niet alleen om het haar, maar ook om de rest.
    Vind het nou niet speciaal jaw-dropping.
    Komt ook nog eens bij dat het concept van het spel me niet aanspreekt.
    Vind het daarom nog steeds merkwaardig dat deze game de mooiste next-gen game word genoemd.
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Die vlechten niet nee...

    Die hebben roze hanekammen! 8)
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Lopend zal het er allemaal wel veel beter uit zien dan denk ik, de screens bewijzen gewoon niks blijkt wel. Want deze screens bewijzen in elk geval niet dat dit de mooiste next-gen game is.
     
  7. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Op ign staan wel een paar mooie filmpjes van "heavenly sword". De moves zijn fantastisch en vloeiend, maar om nou te zeggen dat dit the next-gen game wordt. Misschien hebben de PU-gasten wel iets anders gezien dan dat wij krijgen voorgeschoteld.
     
  8. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    http://ps2.ign.com/articles/684/684806p1.html
    Haar is nooit al te best geweest in games.

    Gears of War had al best graphic's 2005.
    Als ze dat nog een keer zouden behalen in 2006 zou het net lijken als of de games industrie een jaar heeft stil gestaan.

    GOW + HS = worden even mooi.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet niet of het al gepost is, maar kwam het zojuist tegen:

    Slecht nieuws voor de PS3.

    Ach, we zullen het straks allemaal wel zien. :)

    Release Wii al in oktober of zelfs al in september?

     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  10. 36O

    36O Guest

    @Kameo met betrekking tot zijn quote-tekst genaamd 'Problemen met PS3 processor'

    Geen zorgen, ze hebben zich hier allang op voorbereid

    Bron:
    http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/20060608/117992/?ST=english
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2006
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kameo, de afgelopen week werd er constant gesproken over die Cell productieproblemen. 8) Kom onder je steen vandaan.

    En over Heavenly Sword, bij Gamekings zeiden ze dat HS er o.a. zo goed uitzag omdat het als een van de zeer weinige titels het nieuwe HDR lightning wisten te combineren met een goede anti-alias. Terwijl de meeste engines dat niet kunnen op het moment.
    edit; Bovendien, pgr3 screenshots zagen er imo ook niet uit, maar de game zelf is om je vingers af te likken (zolang je aan het rijden bent).
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, het is een artikel van 8 juni, dat is ruim 1,5 maand terug.
    Het interview met Ken Katuragi is zelfs van 9 mei en dat is dus ruim 2,5 maand terug.

    Echt recent zou ik je artikel dus niet noemen.
     
  14. 36O

    36O Guest

    Lezen heet dat knulletje, in mijn bron staat dat Sony al een geweldige hoeveelheid aan CELL's heeft klaarliggen voor de launch, evenals zelfs voor gewone verkoop.
    Dus die beperkte hoeveelheid aan PS3's bij de launch, ik denk het niet....
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja maar als je ''een geweldige hoeveelheid'' neemt en je haalt er 80% van af hou je een matig hoeveelheid over :+

    @360
    Het gene wat ik met normaal reageren bedoel is: Lezen heet dat knulletje
    Je probeert hem gewoon onderuit te halen terwel hij gewoon een medeling doet + dat je probeerd iedereen je mening op te dringen
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Vast, knulletje van 14

    Ga jij nou eerst maar eens Engels leren op de middelbare school, aangezien het hier over 'semiconductors', halfgeleiders, gaat en dus niet de uiteindelijke CELL processor.

    Nu jij weer...

    Edit: En dan dit nog: Knulletje zeg je maar tegen je vriendjes op school
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Owh my god!!
    Dit is nu precies de praat waarmee Sony en heel die Kutaragi dude gruwelijk hard mee op hun bek gaan met de release van de PS3.
    Dezelfde persoon wist een week VOOR de lente nog trots te zeggen dat alles volgens planning ging en dat de PS3 gewoon in de lente zou releasen.....|:-

    Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen als jij hier nog in blijven trappen.....

    Je lijkt wel die persvoorlichter van Saddam dat ie nog trots wist te vertellen dat er geen Amerikanen in Irak waren terwijl er overal om hem heen de inslagen en ontploffingen te zien en horen waren.... :+

    Edit: check m :+ [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    @modder-eter
    Man stop er maar gewoon mee het is gewoon in mijn ogen onmogelijk een discussie te houden met 360 ik stop er ook maar gewoon mee

    Ontopic:
    Ik hoop gewoon dat de rest van de consoles snel komt zodat we eindelijk echte een discussie kunnen houden over de consoles.
    Ik ben zelf erg benieuwd na de funcites van de Wii, ik ga hem niet bij de lauch kopen omdat er in mijn ogen nog niet echt spellen zijn die ik moet hebben ervoor (ookal ben ik een Zelda fan). Red steel lijkt mij wel een mogelijke aankomende classicer te worden aangezien het de eerste echte FPS wordt.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er wel vertrouwen in dat het met de PS3 qua graphics en gameplay allemaal wel goed komt. De strijd tussen de Xbox 360 en PS3 zal niet worden gevoerd op het gebied van multiplatform games, maar op dat van de exclusieve titels.

    Het aanbod aan exclusieve titels op de PS3 zal voor mij de doorslag moeten geven of ik hem wel of niet ga kopen.
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch apart dat deze opmerking van de Gamekings haaks staat op wat Joystiq, ExtremeTech, een *developer* en de screenshots te melden hebben. Dus wie spreekt hier nu de waarheid?

    Verder maken ze volgens de developer gebruik van 4x AA maar de kwaliteit is nog niet zo goed en men *hoopt* dat nog te verbeteren. Dat het nodig is blijkt wel uit de screenshots.

    http://screenshots.teamxbox.com/gallery/1248/Project-Gotham-Racing-3/p4/
    Screenshots van 5 maanden voor release, wat is er niet mooi aan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina