1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    eeuuh 360 fan of zo?
    Reaceer normaal fo doe het gewoon niet...

    @Miracle
    Hangt er vanaf wat je zoek,
    een 360 heeft mooiere/beter grafics en bied een goede online service.Aangezien je al een 360 gehad hebt hoef ik je niet te vervellen dan het een multi-media console is. De controller ligt goed in de hand en met behulpt van de guide button is het heel gemakkelijk om naar al je online en offline stuff te gaan.

    Een Wii geeft wel mindere mooie beelden maar is wel uniek in de manier van de besturing. Ik zie de Wii zelf meer als een party console die echte leuk is om te spelen met vrienden. Zoals Red Steel er nu uitziet lijkt het me ongeloofelijk leuk op FPS te gaan spelen. Ik zou zeggen : als je echt niet kan wachten koop dan een 360. Kan je wel wachten, wacht tot de Wii uitkomt en maak dan je beslissing op wat de mensen er van vinden.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het ziet er strak en gelikt uit, maar praktisch lijkt het me niet zo fijn als de Xbox 360's interface, tja. Als ik die foto-mode bekijk, lijkt het me niet echt handig om alle thumbnails onder elkaar te hebben zitten. Dan maar liever wat minder "design" en stijl in de interface. De web-browser, dat vond ik wel erg mooi om te zien.

    En Heroes, hmmm, ik wil eerst wat echte gameplay zien voordat ik een mening kan vormen, de stijl is wel ok, though.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb ff dat filmpje gekeken, en ik vind de interface er goed uit zien. Het is duidelijk, en het loopt allemaal soepel. Ik vraag me alleen af hoe je dit tijdens het gamen moet gaan oproepen.
     
  5. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb grote twijfels bij het online gedeelte van de ps3. Koop liever een ps3 dan een 360, maar online games vind ik wel errug belangrijk. En mij lijkt het me het beste toch een kleine bijdrage te vragen voor Live om o de kwaliteit te handhaven.
    Sony zal wel zeggen 'het is gratis dus jullie moeten niet zeuren als het niet goed werkt'. Betaal ik toch liever wat....
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mooi kan me niet zoveel schelen. De ps3 heeft imo een betere interface. Veel handzamer, intuitiever en 'schoner'. Doen ze goed.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    interface is wel fijn lijkt me, aamgezien die van de PSP ook erg handig was.

    Al ziet die er van de 360 er beter uit :) (niet echt belangrijk) :p
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De basisdienst zal gratis zijn. Alleen is die basisdienst waarschijnlijk uitgebreider dan die van Xbox Live (je zal waarschijnlijk online kunnen spelen).
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik denk ook zoals op de 360 door op de grote ronde ps3 logo te drukken :)

    Maar het dashboard ziet er mooi uit. Lijkt snel en functioneel te werken :thumbs:
    En webbrowsen :9

    Eindelijk wat goed nieuws voor de ps3 :b:
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Webbrowsen is zeker master. Maar internet en linux en ps3 en online, vraagt om hacks en cracks :9
     
  11. 36O

    36O Guest

    Tja, zo zie je maar weer..PS heeft zoveel voordelen..en dit is nog maar het begin...heb nu al spijt van m"n 360 aanschaf...
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :{
    webbrowsen vind ik dus absoluut geen voordeel voor een console...Het is hoogstens een leuk extraatje.

    Internetten doe ik wel op mijn pc, een console is om op te gamen (en DVD's te kijken :9)

    *heeft absoluut geen spijt van aanschaf 360 :cool:
     
  13. basovich

    basovich Guest

    PS3 kan nu ook ineens alles zitten lullen met hun functies en dalijk bestaat de PS3 niet eens bwv spreken.
    Eerst gewoon alle 3 de consoles uit laten komen en dan zien we weer verder!!
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    :): =( :lol:
     
  15. 36O

    36O Guest

    Mag ık mıjn menıng ofzo nıet geven? stelletje ongedıerte....
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Tuurlijk wel :):

    Maar gewoon erg grappig dat je zoiets schrijft terwijl er de laatste weken alleen maar slecht nieuws over de PS3 naar buiten komt en de games op de 360 echt op stoom beginnen te komen.....
    Mijn gevoel zegt dat heel die PS3 niet dit jaar in Europa uitkomt maar goed, verkoop je 360 en leg je geld weg voor je droom console :thumbs:
     
  17. 36O

    36O Guest

    ıs moeılıjk..nıemand koopt dat tere-dıng snap je? geef ze geen ongelıjk....
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er nou moeilijk aan om een 360 te slijten??
    Misschien moet je proberen er iets "enthousiaster" over te vertellen :+
    FF wachten tot Splinter Cel DA, Gears, Dead Rising, Saints Row uitkomen en dan moet je er toch zo van af zijn :thumbs:

    Ben je ook weer verlost van het iedere keer op een Xbox forum moeten inloggen om te vertellen over hoe blij je gaat worden van je PS3 (al een pre order geplaatst trouwens?)
     
  19. Miracle

    Miracle Guest

    Zul je zien dat die 36O ook helemaal geen Xbox 360 heeft \o/

    Hij post hier alleen maar hoe geweldig hij de PS3 vindt en hoe kut hij de Xbox 360 vindt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2006
  20. basovich

    basovich Guest

    ik denk als de ps3 wat goedkoper zou zijn geworden dat hij naast mijn X360 zou staan, maar voor 600 euro koop ik hem echt niet, misschien over een paar jaar als hij zo'n 200 euro is vind ik het leuk om hem aan te schaffen maar nu nog niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina