Ik heb die screenshots en filmpjes gezien ja. Rookeffecten? Ik heb mooie rookeffecten gezien bij Call Of Duty 2. Qua physics zie ik geen verschil met de 360 versie.
Full Auto 2 op de PS3:
http://media.ps3.ign.com/media/825/825014/img_3824839.html
Full Auto 1 van begin dit jaar op de 360:
http://media.xbox360.ign.com/media/746/746530/img_3339207.html
En jij vindt de PS3 versie qua graphics beter? Vergelijk bovenstaande screenshots eens goed.
Het volgende valt mij op aan de PS3 screenshots:
- Weinig kleur en sfeerloos
- Grauwe, grijze low-res textures
- Low-poly omgevingen en voertuigen
- Overdreven belichting (bloom/hdr) zodat achtergrond omgeving niet meer zichtbaar is, ik zie dit wel meer bij PS3 games
- Voertuigen waarvan de wielen verdwijnen?
http://media.ps3.ign.com/media/825/825014/img_3824840.html
Voor een opvolger die volgens eigen zeggen van de grond af is opgebouwd vind ik dit niet echt een vooruitgang. En dit is dan een launch game die over 2.5 maand gereed moet zijn?
Alsof je na de ontwikkeling van deel 1 van een spel al je zelf ontwikkelde tools, graphics, textures, 3d modellen, omgevingen wegkiepert om weer vanaf 0 te beginnen? Wat een complete onzin. Je hebt duidelijk geen flauw benul hoe de ontwikkeling van software in elkaar steekt. Natuurlijk dien je een nieuwe engine te ontwikkelen omdat die niet compatible is met de PS3 maar de rest kan gewoon hergebruikt worden. Juist vanwege dat feit vind ik het resultaat wat men tot op heden geboekt heeft, teleurstellend te noemen. Ja het gaat hier om hetzelfde development team ..
Zie boven waarom dit argument kant nog wal slaat.
Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2006