1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies .. tegen de tijd dat ze dat wel zijn EN als ze betaalbaar zijn staan de X720 en PS4 op de stoep.
     
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het waar is: http://www.gamer.nl/doc/34098

    Hoor ik eerst dat je misschien gedwongen wordt een hd-addon te kopen, krijg je deze onzin.

    Als dit allemaal waar is kan MS de pot op.
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de-interlace argument wel een goeie eigenlijk. Wat heb je aan 1080p als je ook 1080i kan deinterlacen? Dat p'tje kost de console zoveel meer kracht dan een i'tje. En als je gewoon de-interlaced (wat op haast elke tv wel zit nu) heb je nog steeds een mooi 1920x1080 beeld. Zo verplaats je de processing power ook een beetje naar de tv toe, het de-interlacen. Ik DENK dat het verschil tussen een 1080p beeld en een 1080i de-interlaced beeld heel klein is, maar dat heb ik nog nooit in het echt gezien.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit wat in idd :)
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Jezus we moeten tegenwoordig ook voor alles betalen he.Ik zie nu dat steeds meer ontwikkelaars voor de 360 een halve game afleveren en vervolgens een maand later ''onnozele'' content(Lees:uitmelken) afleveren waarvoor je moet betalen :emo: Good job MS! :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2006
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    en jij denkt dat de PS3 geen betaalde content krijgt? onder welke steen ben jij van daan gekropen. Zet eens je roze bril af en denk eens na over hoe de wereld in elkaar zit. De industrie wilt winst maken, meer niet minder ook niet
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Even to the point blijven please: we praten op dit moment niet over de PS3, maar over de afzetterij van MS :{
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Er staat dat er op de disc alles aanwezig is. Je koopt later "vanaf de disc" extra's. Er is dus niet na de release van een game extra moeite/werk gedaan om een content te maken.
    Dat is toch belachelijk? Dat je de helft van een game voor €60 krijgt, en de rest van de game kan kopen als je daar de behoefte aan hebt? |:-
    €60 is al meer dan genoeg. Laten ze maar eens gratis content uitbrengen.

    De helft is natuurlijk overdreven. Neem dat dus niet te letterlijk!

    Edit:/
    Oja, pc-gaming anyone? Daar wordt je dood gegooid met gratis downloads. Al dan niet door de ontwikkelaar zelf. Spellen zijn vaak ook nog goedkoper ook nog dan de console versies.
    Belachelijk!
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit is too the point! zowel nintendo als sony hebben aangegeven dat ze dit ook zullen toestaan lp hun consoles. tevens bepaald ms niet de prijs, maar de uitgevers..en imho is het juist goed dat de uitgevers blijven ontwikkelen voor de populaire games. Maar goed iemand dieverliefd is denkt vast dat het allemaal gratis gaat worden. suc6 onder de steen _O_

    /edit op welke games stonden dan de extra's?
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar als je bijvoorbeeld een spel als fight night round 3 hebt (ik noem maar wat) hier kun je fictief (ingame) geld winnen. Nu kun je voor dat geld ingame nieuwe bokshandschoenen krijgen. Het zou toch belachelijk zijn als er ondertussen ook MS echt geld van mijn bankrekening afschrijft. Dat gaat echt te ver. :mad:
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat als je PC games op een minstens zo goede, of betere manier wilt trekken dan hun console versies....je aardig wat geld in je PC moet steken. Hiermee compenseer je in mijn ogen het feit dat een PC game goedkoper is, of dat er veelal gratis content voor uit komt. Yin-Yang weet je :) :+
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog niet halve games gekocht voor mn 360. maar de meeste content is wel zinloss ja 8)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Die game is niet van ms maar van EA en dat kan ook niet. Wettelijk gezien moet je altijd een akkoord geven voor aankopen. Dit spel had ook op De PS3 kunnen verschijnen en dan had je dus ook geld kunnen besteden voor de extra content

    /edit/ Tevens heeft de pc het probleem dat er te veel warez is. Met de komst van vistakomt er ook betaalde content
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat MS niet zo maar geld van mijn bankrekening kan afschrijven, maar misschien moet ik wel een akkoord geven anders kan ik het spel niet uitspelen.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het spel kan je wel uitspelen en dit ligt niet aan MS maar aan de Uitgever in jouw voorbeeld EA. En dit gaat EA ook met de andere consoles doen
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Fardo allemaal leuk en aardig, maar dit is gewoon afzetterij van de bovenste plank,Basta! :emo:
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mja maar dat is wat de markt wilt. Er is vraag naar nieuwe content dus de uitgever maakt nieuwe content. Degene die content wilt koopt de content. Dat heet zaken doen. Dit gaat straks met alle consoles gebeuren of je het wilt of niet.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep Wii X360 Ps3.. maar oke als er echt eens een content uitkomt dat ik wil hebben haal ik dat denk ik wel :p
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, content is leuk in de vorm van mappacks (GRAW) of carpacks (PGR:cool: en daar ben ik ook zeker bereid geld aan uit te geven, maar dat je een halve disc moet unlocken om een beetje fatsoenlijk een game te kunnen spelen tegen betaling terwijl je al 60,- hebt neergelegd vind ik te ver gaan. Dat soort games komen er ook nooit in bij mij.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ook niet als het GT5 is? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina