1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, in de praktijk blijken dingen vaak toch anders te zijn ;)
    Bovendien is het natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak....gelukkig zijn er mogelijkheden genoeg dus iedereen kan gewoon lekker kiezen wat ie zelf als het beste ervaart :)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb jij reclame gezien voor Halo 2? Ik heb dat dus nooit gezien. Het enigste dat ik heb gezien zijn van Xbox(360) reclame waren die Fifa poster voor de 360.

    Ik ervaar dat de meeste mensen de 360 wel kennen, maar toch wachten ze allemaal op de PS3 gewoon omdat het een Playstation is.

    Het is me ook opgevallen dat Xbox in Nederland populairder is, dan hier in Belgïe.
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Terwijl bij jullie de bioscoopreclames toch veeeeeel meer impact moeten hebben dan bij "ons" in NL....

    Ik kom graag iedere twee maanden naar Antwerpen om een leuke films te checken!! Respect voor Kinnepolis!!
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik kan me toch geen Xbox(360) reclame in de bioscoop herinneren (en dat was in een Kinepolis bioscoop).
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha ;) Ik had me beter uit moeten drukken...
    Ik bedoelde dat het jammer is dat MS jullie Bioscope niet beter gebruikt want als ergens goede indrukken achter gelaten kunnen worden is het daar wel _O_
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah je hebt wel gelijk.
    maar wat ben je ermee als hij tig niet goed verkoopt in belgie.
    waar ik mijn xbox360 besteld had waren er maar 2 op de wachtlijst! ik en iemand anders.

    voor de ps3 is er als een wachtlijst van 30 man, ik sta voorlopig 5de, maar dat terzijde.
    maar je ziet direct het verschil he 2 tegen 30
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Gamer.nl

    Ownage.nl

    Dat zou naaierig zijn =( :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2006
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Idd, voor 200 dollar zoveel meer =( Hoop dat dit bij een gerucht blijft.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is gewoon een broodje aap .. de Tivio functie is media center ... meer niet minder niet .. maar ja ownage is niet altijd betouwbraar
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Tsja die links die jij post zijn ook niet echt om naar huis te schrijven, maar goed laten we voorlopig maar uitgaan van een gerucht :)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  12. Ik had dat ook al eens gelezen over die 250gb versie met ingebouwde HD Dvd speler.
    Ik zou het een mooie stunt vinden van MS en van mij mag die komen, zo pakken ze Sony tegelijkertijd ook lekker hard.. Die zitten dan in hun maag met hun inferieure Blu-ray spelertje en 60 GB harde schijfje.
    Zelf zou ik me niet genaaid voelen, als ik die nieuwe versie wil dan verkoop ik de oude 360 wel met wat oude games en leg der dan wat geld bij voor de 'Premium-Deluxe" uitvoering..
    Als je het zo doet ben je waarschijnlijk ook minder kwijt dan wanneer je er straks een losse HD-dvd speler bij zou kopen...

    Oftwel, kom maar met zo'n 360 MS..
    De kopers van het eerste uur komen er echt wel overheen en de grote massa heeft dan altijd nog de keus welke versie ze willen kopen..
    De 'grote troef' van de concurrentie (Beta-ray) valt dan in ieder geval in het niet... en met die HD van 60 gb staan ze dan ook tegelijkertijd lekker in hun hempie..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2006
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, volgens mij is het nog niet mogelijk om een 2,5" harde schijf met een opslagcapaciteit van 250GB te krijgen. Deze gaan 'slechts' tot 160GB. Maar een zwarte Xbox 360 zou ook niet misstaan :).
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    denk dat het wel heel nep is. Wat heb je bijvoorbeeld aan een schijf van 250GB als je niet eens filmpjes kan opslaan dat zou dus een "waste of money" zijn voor MS.
    Maar een zwarte xbox zou wel mooi zijn net zoals een witte ps3.
    Ik moet toch voor 1 geheel gaan, dus of witte ps3 en xbox of een zwarte paar O-)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit zijn gelukkig allemaal geruchten van Fanboys.. Microsoft komt alleen met externe HDD's (ds ook dit is een broodje aap)
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox Live Arcade is voor vele mensen een godsgeschenk. Zo kunnen ze de games uit the old days nog eens herspelen, dit zelfs online.
    Nu zou Mad Catz', dat eerder al een Xbox 360 controller op de markt bracht, iets speciaals voor deze mensen hebben.

    Zo zouden ze een Xbox 360 Retro Arcade-controller op de markt brengen. Deze zou, in tegenstelling tot de Arcade Games zelf, redelijk duur zijn, en maar liefst $69 euro kosten. Ook zouden er een paar extras bij de controller verpakt zitten, waaronder 100 Microsoft Points en een maand gratis Xbox Live Gold. Of deze actie overal geldt, en niet enkel in de Gamestop-winkels, waar de controller voor het eerst gezien werd, is niet geweten.


    bron + foto = http://www.gunk.be/sitev2/?module=nieuws&bericht=10367

    wat denken jullie van de controller. ik vind het lelijk?
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een nieuwtje over de productie van de PS3.

     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de 360 nu een gouden kans tijdens de aankomende feestdagen??

    GameSpot interview with Sony Computer Entertainment American president Kaz Hirai

    http://uk.gamespot.com/news/6156046.html

    Interessant artikel, een paar quotes die mij opvielen ..

    Hmmmm .. ik dacht dat er op 17 november 2 miljoen consoles beschikbaar zouden zijn?

    http://money.cnn.com/2006/05/08/technology/ps3_pricing/index.htm
    CNN: "The company plans to ship 2 million PlayStation 3s at launch and plans to ship another 2 million before the end of 2006."

    Er staat toch echt einde van het jaar .. Mis ik nu iets of verwacht men helemaal geen 4 miljoen PS3's te kunnen verschepen in dit jaar? Hoe gaat men dan de feestdagen opvangen?

    Best logisch dat er dan geen speelbare versie op de GC2006 aanwezig is. En dan is het opeens niet zo verwonderlijk dat er tijdens de launch geen 2 miljoen exemplaren beschikbaar zijn.

    Launch titels staan blijkbaar nog niet vast.

    Waarom niet? Wachten op TGS 2006 dan maar?
     


  19. Waarom gelukkig, zou je niet zo'n versie willen hebben??

    En je acht het onmogelijk.. Ik kan je verzekeren dat ze bij MS als wel een versie hebben staan met ingebouwde HD-dvd speler, of er in ieder geval al wel druk mee bezig zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2006
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Plasticman, check je PM ;)

    Voor mij is het enige voordeel van zo'n nieuwe 360 dat hij zwart is :+ Die 250 gig heb ik niet nodig, en die HD films kijk ik wel met m'n PS3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina