En hoe lang heb je PGR3 gespeeld? Aan je achievements te zien niet langer dan één uurtje. Niet zo gek dat je dan nooit een vastloper hebt gehad.
Geef mij eens een goede rede om een week of langer te wachten op een nieuwe Xbox. Die vastlopers zijn geen goed argument, want daar heeft iedereen last van (ik heb zelfs een bron gegeven)
Ik ga liever games spelen als GT5, MGS4, Heavenly Sword, F1'06, KZ2 en tussendoor nog ff Halo 3, FM2, GTR _0/
Die op dat forum zitten ja. Verwacht niet dat er net zoals hier 20.000 members op zitten. Op xbox.com zijn ook al talloze berichten verschenen, en zelf denk ik dat ik in al die playtime potjes van zo'n 40 andere mensen gehoord heb dat hun Xbox is vastgelopen, en ze 'zo weer terug' zijn.
En tja, de reden dat mijn 360 vaker vastloopt kan aan een aantal dingen liggen:
Speeltijd: Ik neem aan dat ik iets vaker game dan de gemiddelde PS3 vs. 360 thread bezoeker;
PGR3: 300 uur
GRAW: 180 uur (schatting)
CoD2: 100 uur
RTT: 20 uur
Hexic: 50 uur
Bejeweld: 80 uur
Nog een reden kan zijn dat ik veel vaker in mijn dashboard zit dan jullie. Dat is immers de plek waar hij vastloopt. Bijna elk laadscherm roep ik hem ff op, om muziek te switchen, m'n friendslist te checken, private chat's, enz, enz. Eén ding is zeker, en dat is dat iedereen met PGR3 hier last van heeft. Of je het wil of niet.
Vind jij Van mij mogen ze hem houden zoals hij is
Vaak krijg je een gerepareerd 2de hansje
Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2006