1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe weet jij dat ;)
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Speculeren over een release in de lente van 2007 heeft anders ook weinig zin? Op de officiele website van de PS3 staat de release nog altijd op 17 november 2006. Maar goed, we zullen het vanzelf zien rond november...
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien toch wel!

    Japan is DE afzetmarkt voor de PS3. Daar zullen ze ook met 100% zekerheid, de meeste PS3-s verkopen. Aangezien er ook voor de PS3 een groot tekort aan zit te komen (nog erger dan met de 360) kunnen ze beter al hun vuurkracht op Japan focussen zodat daar de mensen in ieder geval voor de PS3 gaan en niet met Kerst zonder console zitten en dan maar een Wii of een 360 kopen.
    Zij weten ook wel dat de Japanners minder enthousiast aan het worden zijn, maar dat moeten ze natuurlijk niet aansterken door ook nog eens te weinig PS3-s te hebben om te verkopen.
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Japan zal de vast op 17 Nov 06' uit komen.
    In denk dat hij in de EU pas in de Lente van 07' komt.
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de japanners vooral op de wii wachten, ik denk niet dat de japanners zo even 600 euro neerleggen voor een console, dat zie je denk ik eerder in Europa of Amerika. Moet je zien wat ze nu nog in Japan spelen. Spellen die hier allang verleden tijd zijn. Japanners zijn volgens mij echt mensen die écht voor de gameplay gaan en gewoon lol willen trappen. Daarom is de WII daar uiterst geschikt.
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het wel en beetje mee eens ja.
     
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd en nog ff over de controller... ik vind de "nieuwe"controller van de ps3 ook raar... oke de controller past mooi naat je ps2 maar heb je het design van de ps3 bekeken?? is compleeeeeeeeeeet anders...
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen daar vast de meeste PS3 consoles verkopen echter 90% heeft aangegeven hem te duur te vinden. Maar vergeet niet dat alleen al in Tokio 36 miljoen mensen wonen. En Sony heeft 2 miljoen consoles voor de wereldwijde launch. Als alleen al 10% van de mensen in Tokio het niet te duur vind, hem kan betalen en hem bij launch zou aanschaffen dan is er al geen console meer over voor buiten Tokio. Natuurlijk zal Sony het aanbod spreiden maar dit geeft wel een beetje aan dat velen er niet eentje kunnen bemachtigen. De geschiedenis zal zich dus zeker herhalen, bij de launch zal hij zeker uitverkopen maar wat daarna?

    Microsoft had de de domme pech dat de geheugenchips van een bepaalde leverancier niet aan de gestelde eisen voldeden waardoor ze dus veel minder consoles konden afzetten. Ik heb begrepen dat men met de produktie van de PS3 in juli / augustus start. Er zitten zoveel nieuwe onderdelen en technieken in dat het maar afwachten is of dat allemaal goed zal gaan en of ze het aantal van 2 miljoen kunnen halen. Er hoeft maar 1 kink in de kabel te komen en het feest gaat niet door.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ^wilde ik net zeggen. Wat maakt het uit dat zoveel mensen hem te duur vinden. Dan koop je hem toch niet, dan blijven er tenminste genoeg over voor mensen die geld hebben en hem graag willen kopen :)
    De prijs gaat Sony echt de das niet om doen! De eerste lading ps3's raakt sowieso uitverkocht.
     
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste lading wel... maar ik denk dat de wii nog beter gaat verkopen...
     
  11. SpatZuiver

    SpatZuiver Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weten jullie nou dat er nog geen PS3 af is, werken jullie bij Sony ofzo.
    En tevens ging de Xbox360 pas 67 dagen voor de amerikaanse launch in productie, kijk maar eens op Beyond3D.

    Verder vindt ik jullie erg negatief over een controller die je nog niet vastgehouden hebt en dus ook nog niet meegespeeld hebt. Op plaatjes lijkt de controller niet erg verandert maar geloof me als je hem vasthoudt is er wel degelijk een verschil.
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 controller lijkt/is het zelfde als de Ps1 en 2 controller :) :) :) :) :) :) :) :)
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij hebt er toch óók nog niet mee gespeeld? _0/

    Eerst mensen tegenspreken en binnen 5 zinnen precies hetzelfde doen... Slim :):
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Damn lol!!
    hahaha!
    dat is geen zuivere zooi.
    zoiwiezo vind ik de ouder ps2/1 controller kut.
    als je een shooter speelt, en je strafft naar rechts, maar je mikt naar links, zitten je duimen meteen in de knoop.
    slechte shit.
    in tegendeel totde xbox controllers, zijn de sony controllers echt heel slecht voor shooters..
     
  15. SpatZuiver

    SpatZuiver Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij nou waar ik wel en niet meegespeeld hebt?? Ken jij mij dan, weet je wat ik doe ofzo. Ik heb hem wel vastgehouden en de bollingen aan de achterkant zijn anders dan bij de Dual Shock2. De onderkant is iets langer waardoor hij anders vasthoudt.
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij hebt met de Ps3 gespeeld?
     
  17. SpatZuiver

    SpatZuiver Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de controller onlangs bij Sony tijdens een presentatie van de nieuwe bravia serie tv's vastgehouden. De console was niet aangesloten want wij/ik waren/zijn niet de doelgroep waarvoor zij een PS3 presentatie houden (wat erg jammer was). Er is dus wel een werkende af versie van de PS3 tenminste zo zag het eruit (de kabels lagen er namelijk bij).

    Maar de controller heb ik wel vastgehouden en dus kan ik zeggen dat ze wel meer gedaan hebben dan alleen de bewegingscensor. Het zijn opzich geen ontzettend grote veranderingen maar wel een aantal. De onderste triggers kunnen bijv. langer doorgeduwd worden waardoor je ze meer als gas en rempendaal kan gebruiken bijv.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    WOW dat is de grootse crap die ik vandaag gehoord heb gefelicteerd.

    In iedergeval denk ik niet dat de PS3 genoeg console heeft om een 360 fiasco te vermijden. Ook denk ik dat vanwegen die rede nintendo nu al is begonnen met het maken van Wii.
     
  19. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is vast al wel een werkende prototype van de ps3. Hoe moeten ze anders de ps3 tonen bij de e3 en persconferenties?
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Alpha kits;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina