1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha...

    zou sony ook maar een beetje reageren op alles wat er nu op ze losbrand, of zulle ze nu echt net doen of ze doof zijn. en hopen dat de mensen dit weer snelvergeten?
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  3. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    supper mooi filpje moet ik zeggen... maar ik vind de spellen van de wii er helemaal niet zo lelijk uit zien, of ben ik echt zo blind.

    natuurlijk e gamens van xbox360 hebben wel van die schaduwen en al die grafixs maar toch, vin die van de wii ook niet tegenvallen
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad :)

    redsteel ziet er best mooi uit...
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog hoger dan met de release van Xbox360.
    Hoe schaarser het aanbod hoe hoger de prijzen.

    Vraag me alleen hoeveel PS3's er van de 2 uitvoeringen tekoop zullen zijn.
    Denk dat de meeste mensen een 60GB versie willen hebben.

    Laten ze Canada dit keer ook links liggen ??
    Normaal hebben ze het altijd over een Noord-Amerika release.

    De filmpjes zag er heel goed uit.
    Vond alleen de Mario game behoolijk tegen vallen.
    Leek mij een stap terug naar de N64
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Omg dat jullie dit nou echt zó verschrikkelijk leuk vinden :confused:

    Echt enkel en alleen op Xbox sites wordt Microsoft notabene afgeschilderd als de fidele David die het opneemt tegen de ín en ín slechte Goliath...

    Want microsoft lúistert naar gebruikers en geeft fans precies wat ze willen 8) Gelukkig maakt MS ook nóóit beloftes over release dates van grote releases, die ze never nooit waar kunnen maken; alleen om mensen zo vroeg mogelijk te paaien...

    En het kleine goedaardige bedrijfje microsoft zou natuurlijk nóóit snode plannen hebben om hun hard- en software plannen door te drammen om zo met de verworven monopolie positie veel geld te verdienen aan lieve mensen |:-
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit zou wel eens DE kerst voor MS in Japan kunnen zijn natuurlijk\o/ \o/

    Als Sony echt slechts 100.000 exemplaren releasd daar dan zijn er heel veel mensen die toch next gen willen ervaren, veel zullen er voor de Wii gaan maar MS zou wel eens een goede tweede kunnen worden!!_O_ _O_

    Deze winter gaat echt leuk worden :) :)

    MS heeft laat met de 360 wel zien dat ze luisteren naar hun klanten (consument en ontwikkelaar). Kijk naar de ontwikkelingstools die MS uitbrengt voor de consument en ontwikkelaars, Xbox Live dat aan bijna ieder zn verwachting voldoet, MS geeft ook duidelijk op tijd aan als een game niet op tijd afkomt (niet twee weken voor de lente begint nog roepen dat alles volgens schema loopt en een week later aangeven dat de release in november komt...)
    Laat maar eens zien wat MS zoveel heeft gemis communiceerd tov Sony....

    En MS (of ieder andere bedrijf) mag toch geld verdienen door producten uit te brengen die de consument leuk en fijn vind...?
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, leuk is het natuurlijk niet, zeker niet voor de mensen die er eentje wilden gaan halen op 17 november. Maar Sony zeikt de laatste tijd wel heel erg over hun userbase heen, wat ik MS nog niet heb zien doen.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook niet leuk. maar wel een lesje voor de mensen die sony als een god aanschouwen
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee is een foutje van de tekenaar, die krijgen ook de ps3 samen met mexico. Dus drie landen met maar 500.000 stuks.
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een overwinning voor microsoft dit!
     
  12. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik dit jaar een wii kopen, daar een jaar plezier van hebben. en daarna 2ehands verkopen en dan de xbox360 scoren
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Tekenaar is natuurlijk een Europse Playstation fanboy.
    Tijdens het tekenen is de gast helemaal door het lint gegaan.
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dat vraag ik me ook af. Wie koopt nou die uitgeklede 20gig versie die er ook nog eens lelijker uitziet?
    Ik vind het zonde voor de productielijn van Sony, want ik denk niet dat er veel van die goedkope versies zullen worden verkocht.
    Konden ze beter die productielijn schrappen en misschien dat er dan wel genoeg ps3's waren voor Europa :mad:
     
  15. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77259

    Die thread heb ik hier elf maanden te vroeg neergezet...
    Heeft Plastic dan toch een glazen bol??

    De schadeclaims zullen echter wel meevallen denk ik, ze weten immers ook wel dat je van een kale kip niet kan plukken.

    Mag die thread dan nu misschien weer open, zodat de discussie vervolgd kan worden?



    Hier de openingspost van 29-10-2005.


    "Zal de PS3 ooit nog het daglicht zien?

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb eigenlijk vooral de laatste paar dagen grote twijfels gekregen of de PS3 uberhaubt nog wel uit zal komen.

    Berichten in Japanse zakenbladen en media vertellen over het ongenoegen en de twijfels die developers hebben over sony.
    En dat ze maar een beetje aan het lijntje worden gehouden.
    Daarnaast komt daar nogeens bij dat 'BC' van de PS3 ineens niet meer helemaal zeker is..
    Terwijl ze MS hiervoor nog helemaal de grond in boorde tijdens de E3..


    SONY heeft gelogen, het is ook nog eens niet bij 1 keertje gebleven.
    Er is eigenlijk nog helemaal niks van waar geweest van al die mooie aankondigingen waar ze mee kwamen.
    ze hebben tegen ons gelogen, das jammer
    Maar ze hebben tegelijkertijd OOK GELOGEN, tegen al hun AANDEELHOUDERS en hun PARTNERS.
    Deze 'geintjes' kunnen heel snel het einde gaan beteken van SONY die nu al grote verliezen leidt...

    Dit heet FRAUDE in de zakenwereld..

    Het gaat binnenkort regenen van de schadeclaims en mega rechtzaken tegen SONY...
    En hier praten ze zich voor de rechter echt niet zomaar even onderuit..

    Geen weldenkend mens kan je er hierna nog van kunnen overtuigen dat Sony het op zal kunnen nemen tegen "MICROSOFT CORPERATION' die het afgelopen kwartaal 3 miljard aan winst heeft gemaakt en daarnaast ook nog vrijwel onneindige reserves ter beschikking heeft"
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2006
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, de werkwijze van Sony is zeker niet goed te praten. Ze hebben al een hele tijd problemen met de BR en daarom hadden ze natuurlijk geen andere keuze dan mooie verhaaltjes en een spoedige release voor te houden, anders hadden veel meer mensen al veel eerder een 360 gekocht.

    En MS heeft nog niet over de userbase van de 360 heen “gezeken”, ook dat heb je goed ja. Sterker, MS heeft zich imo bij deze userbase behoorlijk op moeten slijmen om van het heersende imago af te komen!
    Dat werk natuurlijk beter dan de tactiek waartoe Sony zichzelf heeft gedwongen. Desalniettemin is dit puur uit commercieel oogpunt en niet uit liefde voor alle trouwe gamers ofzo.

    Ik zeg ook niet dat MS de xbox gebruikers zal laten vallen als eenmaal het doel is bereikt maar er zijn toch zat voorbeelden te noemen waarbij MS haar macht heeft aangewend om de zaakjes naar eigen hand te zetten - puur om geld te verdienen en zeker niet in het voordeel van de gebruikers ;)
    Ik snap dan ook niet waar die fanatieke liefde vandaan komt...
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zaakjes naar de eigen hand zetten doen ze zeker, zoals ieder bedrijf dat zoveel mogelijk zal proberen.. Maar laat eens zien waar MS zijn klanten BEWUST voorliegt, bedriegt, concurrenten voor lul probeert te zetten of zwart maken....

    De hele insteek van MS (Xbox divisie) is juist bedoelt om een band te creëren met de klanten (dat wil toch ieder bedrijf...??)
    Ze luisten wel naar klanten (zoals eerder aangegeven, consument en ontwikkelaar). Fak it, met de release van de 360 sprak ik met een gameshop eigenaar in Tilburg (Foregames) en die gast was laaiend enthousiast over de manier waarop MS omging met zijn vragen om de release zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.
    Jij noemt het slijmen, ik noem het luisteren naar je klanten en daar iets mee doen.....
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    @bensonn

    Nou ik ben benieuwd..noem maar even 3 goede redenen.

    Voor de rest..It a cold chrismas for sony......500.000 is natuurlijk veel te weinig om uberhaud een lauch te noemen. Voor de rest ik ga niet over sony heen zeiken, dat doen ze zelf veel te goed.....
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Baal hier wel van.
    Je zou toch verwachten dat Sony het na de PS2 en PSP toch wel geleerd had. Kennelijk niet dus.
    Ze pissen weer over de Europese userbase heen, een Europese userbase die op deze manier steeds kleiner en kleiner word.
    Het is balen, maar gelukkig zijn de Xbox 360 topgames er nog en komt de Wii eraan, dus aan speelplezier geen tekort.
    Ik moet zeggen dat mijn vertrouwen in Sony en de PS3 vandaag weer flink is afgenomen.

    En maar vol blijven houden dat er 2 miljoen stuks zijn en maar vol blijven houden dat hij in november wereldwijd lauched...........
     
  20. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe gaan ze dat dan doen met de pre-orders.
    Je kan m toch al pre-orderen bij bepaalde winkels

    Ik moet eerst nog maar s zien.............
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina