1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    met een beetje geluk krijg je er toch eentje wouter, en met wat nog meer geluk kan je dan een paar maanden later van dat het geld dat je evrdient hebt met de PS3 (;)) kun je opnieuw een ps3 kopen en een Wii en een shitload aan games :cool:
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    xbox 360 had ook 500.000 bij zijn launch als ik het niet mis heb.
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    IK lees het nu voor het eerst. Sorry vr de ps3 liefhebbers maar ik vind tog wel erg grappig:D.

    ALs halo 3 nou in het begin van het tweede kwartaal komt. Ligt hij wel heel dichtbij de launch van de ps3. Fun fun fun!
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    In Europa dat aantal, net als US en Japan (totaal iets van 1.5 miljoen).
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar MS is niet zo stom geweest om er volvolgens ruim 4 maanden mee te wachten tot de volgende lichting :):
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    In deze thread kan men in principe ook verder gaan. Dan pas ik meteen even de titel aan van die thread.

    Laten we de discussie m.b.t. het uitstellen van de EU launch van de PS3 voortzetten in bovenstaande thread. Dan wordt deze thread ook weer wat overzichtelijker. ;)
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Waarom hebben ze niet zo verdeeld 200.000 voor europa , 200.000 voor US en 100.000 voor japan
    Ik denk dan dat je de woede over de fans een beetje verdeeld. Wat maakt het uit of de US nou 400.000 of 200.000 krijgt, het blijft veel te weinig. Je zal het verschil daar niet merken, veel fans zitten sowieso zonder ps3.
    Als europa nou ook 200.000 kreeg dan zou er nog wat hoop zijn voor sony hier.
    maarja voorlopig geen ps3, dus genoeg geld om alle aankomende toppertje voor de 360 te halen :9
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Antwoord is simpel.
    Voor de US markt hoeft Sony de productielijn niet aan te passen.

    Beide hebben 110v.
    Beide hebben NTSC.

    Regiocode is ook niet meer belangrijk omdat de PS3 toch regiovrij is.
     
  11. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ook logisch dat ze ps3 vollop in US uitbrengen(vollop vollop ze gven teminste een handje vol), aangezien daar de meeste concurenten zitten. Japan daarintegen zit weinig concurentie, xbox360 word daar namelijk tog nooit een hit. En de WII is een andere kant ingeslagen. Al zou ik het wel grapig vinden als Japan de PS3 volledig laat vallen. Dan moge ze wel heel wat goed maken als ze daar bovenop willen komen

    dus sony is gewoon, zwaar klote bezig en denk niet aan de fans maar aan hun eigen haggie. ze denke tog van in japan wachte ze nog wel even dus die geven we niet meteen alles, en europa met de andere voeding en NTSC kost te veel tijd doen we wel als we hier vast zitten genageld.

    US zou dus denk ik ook eerst volledig worden gevoed, voordat ze oo maar een beetje onze richting in durven te kijken

    voor mij is sony geschiedenis aant worden, helemaal als ze zo door blijve gaan met al die leugens.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  12. JeePee

    JeePee Guest

    De reden dat Europ als laatste komt staat op www.playstation.nl. Ik kan de tekst alleen niet kopieren vanaf daar.
     
  13. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm in de inleiding ervan lees ik dat die NIET EERDER DAN maart 2007 uitkomt, daaronder staat dat die in maart uitkomt.

    vraag me af welke ik moet geloven, aangezien met de eerste regel ik kan denken dat die eind 2007 uit komt , en de ander zegt dat die echt IN maart uitkomt.

    maja kunne ze dadelijk als ze maart niet hale zeggen van: ' ja we hebben geen maart gezegt, we hebben gezegt iig niet voor maart':x

    en idd ik heb geen vertrouwen meer in de woorden van sony, als sony zich nog wil bewijzen moet die daden laten zien. Door bijv. een prijsdrop aan ons te geven wanneer hij hier komt, of er een gratis spel bij geven. maja blijft sony die zou nooit toegeven dat ze fout zaten.:mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep ,en dan mag je er héél erg zeker van zijn dat er tussen de 5% a 10 % van de geprocudeerde PS3'ers al in de fabriek zelf zullen worden afgekeurd aangezien het een gloednieuwe console betreft en er altijd maar dan ook altijd problemen tijdens die eerste productiemaanden ontstaan waardoor er hele loten worden afgekeurd.
    En zelfs dan nog zullen er meer dan genoeg apparaten de nodige fouten vertonen.
    Hou maar in gedachten dat dit met de xbox360 óók zo was,en met het verschil dat zij een ruimere productiemarge hadden....
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Krijgt plotseling een datum O-) :

     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Als halo 3 echt toevallig ook in die periode op de x360 komt is het feest voor ms helemaal compleet! Wat een Shitzooi!!
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    WHaha Jordo!!!! Je hebt nog steeds 'Green Mile Robinson Deelnemer' in je sig!! _O_

    Sorry voor de offtopic hoor, maar dit moest ff... Geweldig :cool:


    As voor de PS3.. Prima.. Laat maar later komen.. Don't care, als ik ze niet allebei kan bemachtigen ga ik voor de 360 en als het wel kan vind ik het niet erg als de PS3 later komt ^__^
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ben er gewoon trots op dat ik heb meegedaan Goiz :) O-) :D

    Komt er trouwens ooit nog een tweede editie van het spel, of een ander soort forumspel, ben wel weer in de goede stemming ervoor :)
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee.. Breng maar ff een PM naar Lucca:+ , die heb ik ook al een tijd niet meer gezien hier.. Misschien kunnen we wel weer een keer wat leuks doen ja :cool:

    Eerst ff een leuke sponsor zoeken dan ;) Dus ff een paar maanden voor de release van een lekkere 360 game.. Ja 360 ja, want ik geloof dat we op de PS3 nog ff kunnen wachten O-)
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een ieder die helemaal warm wordt bij de gedachte van 1080p op de PS3 ..

    No 1080p PS3 Games Yet, Says Sony

    http://games.kikizo.com/news/200609/018.asp

    Duh .. hoe vaak hebben we dat hier al niet duidelijk proberen te maken?

    Phil Harrison vorig jaar ..
    http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=13578

    Blijkbaar moet men nu daar dus ook nog even op wachten, die met veel bombarie aangekondigde 'HD era' van Sony. _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina