1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Shell behaalde in het eerste kwartaal van 2006 een omzet van 75,9 miljard dollar. De netto winst bedroeg 6,088 miljard dollar. Dan kom ik op een winstmarge van 8% uit. Het eerste kwartaal van 2005 lag de winstmarge om en nabij de 7,5%.

    De cijfers van Microsoft en Google zijn uitzonderlijk te noemen. Een winstmarge van 25% is ongekend.

    Boeing, Goodyear, Chrysler, GM en AT&T hebben een winstmarge van nog geen 4%. US Steel zit op 6%. CBS op 5%. En dat zijn allemaal bedrijven die in de top 20 v/d Fortune 500 staan.
     
  2. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, mooi werk Macdennis;)

    Het klonk mij al vreemd in oren, een gameconsole die (in de praktijk) even krachtig is als de 360, die dezelfde in-game graphic kwaliteiten vertoont als de 360 in combinatie met dezelfde stabiele framerate als de 360, maar die toch in staat zou zijn om te draaien op een (dik) hogere resolutie...:+, dat zou moeten betekenen dat de PS3 ook vele malen sterker zou zijn dan de 360, en dat is toch echt niet het geval.

    Aangezien ik had begrepen dat je sommige grafische hoogstandjes moet opofferen door die resolutie's, dan zou men moeten kiezen tussen een hogere resolutie (die geneen bestaande TV aankan) en mooiere graphics.

    Die keuze lijkt gemaakt....maar weer staat Sony daar met z'n bek vol tanden:{
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  3. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ofterwijl heel die console is gebaseert op leugens, en dat voor dat bedrag..... hmm, denk dat ik als next gen console de ps3 skip, en mogelijk voor een goedkope wii ga, zie ik over 4 jaar wel of het de ps4 of de xbox1080 ga kopen.

    tenzij er echt een wonder gebeurt met de ps3......
     
  4. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens het blijft allemaal speculatie totdat het moment dat de ps3 uit is en wij met onze eigen ogen gaan kunnen gaan zien hoe de spellen die op de ps3 uitkomen zich gaan verhouden tot die van de 360. Grappig dat er een boel Jomanda's op dit forum zitten die nu blijkbaar al weten welke console beter is, of al weten dat de prijs te hoog of juist niet te hoog is. Al die dingen weet je pas totdat de ps3 er is.

    Show and prove is the name of the game.
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    jezus, de ps3 is gewoon weer uitgesteld! whahaha!
    way to go, Sony!
     
  6. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zul jij nooit een next-gen aanschaffen. Dit zal je met elke next-gen krijgen denk ik. Werd de ps2 ook niet later gelauncht als beloofd??
    Huh, hoe bedoel je WEER????
    Bron en wanneer dan?
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    *Kuch*Spring 2006*kuch*
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    uitgesteld tot :
    17 Maart 2007
    Bron:
    Volkskrant 7 september 2007 (onder Economie)
    Beslote in vergadering in Tokio.
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Striker, die 17 maart was bij de meeste XBW'ers als bekend. Mij wel tenminste. Na jou opmerking ben ik ff snel gaan google'n. Check ditte..

    Als dit waar is....:lol: :lol: :lol:

    bron; gameparty
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    heheh.
    sorry ik had het niet zien staan op dit forum, dus ik dacht slim om ff te posten :p
     
  11. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan de belangrijkste regel uit mijn citaat

    Ik heb echt het gevoel, toch lijkt t me héél sterk, dat dit wel eens einde tijdperk Sony kan wezen. Ik heb eerlijk geen idee hoever zoiets moet gaan hoor, wil t einde oefening zijn. Maar als de 2 grootste concurenten met het grootste marktaandeel ervandoor gaan. Tja, ik ben benieuwd.

    (toch hoop ik t stiekem niet hoor, uiteindelijk zullen wij de lul zijn want MS en Nintendo krijgen een soort van monopoly-positie waardoor je miss strax per game €80,- betaalt)
     
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ze hadden beter de hele wereldwijde launch naar Maart 2007 kunenn verplaatsen...

    Namelijk Meer dan 100.000 mensen alleen in Tokyo willen denk ik al de PS3 hebben.
     
  13. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is it nu weer voor bullshit?:confused: had ik het over dat ik de ps3 niet ging halen alleeen omdat hij te laat kwam.(de psp heb ik gelijk gehaald toen die er in england was, jah wou nie wachte tot die hier was, maar zij er daarom geen nee tegen). het gaat mij meer om het totale verhaal op de ps3, het zit me niet lekker over wat er allemaal word vertelt en wat later ook waar blijkt te zijn.

    zeg ik nog niet dat ik hem nooit ga halen, zeg alleen dat de kans steeds sterker word dat ik er geen zin meer in heb, en ik ga hem daarom zekker niet bj de launch kopen. ga eerst wel wachten tot hij zichzelf heeft bewezen, aangezien je niet op sonys worden kunt vertrouwen, dus moete ze het maar bewijzen in mijn ogen.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet leuk voor Europa, maar ik denk wel dat Sony de juiste keuze heeft gemaakt. Als ze nu alles zouden uitstellen wordt de achterstand alleen maar groter. Denk ook dat de aandeelhouders in Sony's nek staan te hijgen inmiddels.
     
  15. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    huhu, zeg ik welke console beter is? nee, ik zeg alleen dat sony het voor mij op moment niet echt is. En daarbij is het volgens mij puur mening wat je duur en wat je niet duur vind, ik vind de ps3 gewoon duur en vooral met al die leugens die er omheen zitten.:x

    en met dat laaste geef ik je gelijk. eerst zien dan geloven, aangezien bij sony alles veranderd word in een korte tijd.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had het ook niet specifiek tegen jou volgens mij, maar goed....
     
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ja, ik vind een prijs van 600 euro voor een console te hoog. Dat heb ik me voor mezelf al uitgemaakt, hoeveel technische hoogstandjes dat apparaat ook heeft. Het is en blijft teveel geld voor een console.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor iedereen maar klagen voor de prijs van de PS3.

    Maar iedereen vergeet dat de Xbox360 + HDdrive ook € 599 gaat kosten.
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar hoe weet je de prijs? En waarom zou iemand dat willen kopen? Ik wil gamen niet HD films kijken. Ik kan het erbij kopen als ik wil, ik wordt niet gedwongen om het te kopen!
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De HD-drive gaat ongeveer $ 200 kosten.
    En omdat $ = € betalen wij hier € 200
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina