Ik heb trouwens gechecked, gamestop verkoopt de 360 games ook voor 59,99 en niet voor 49,99 zoals Fardo beweerde. Foei Fardo! Dat zou dus betekenen dat ze net zo duur worden als de 360.
Anyways, ik bash Sony helemaal niet, tenzij de waarheid vertellen tegenwoordig gezien wordt als bashen? Ik heb 4,5 jaar voor PlayStation gewerkt, heb de 1 helpen relaunchen (want ja, sorry hoor, maar de launch was erg slecht gegaan), stond aan de vooravond van de 2 (en ging toen pleitte) en dicht ze nog steeds een warm hart toe, zeker het NL team (waarvan ik sommigen die er nu nog werken zelfs zelf heb aangenomen)
Dat jij ze kunt scoren voor een lager bedrag dan waarvoor ze bij de standaard retailer liggen, daar twijfel ik niet aan. Ik heb het eigenlijk steeds over advies verkoopprijzen, die iedereen uiteraard aan zijn laarzen mag lappen.
Laten we afspreken dat ik verbaasd zal zijn als ze onder de 70 euro gaan kosten en jij verbaasd zal zijn wanneer ze boven de 70 euro gaan kosten. En als ze 70 euro kosten, dan geven we elkaar een hand.
Overdrijven is ook een vak Rikkie! Ten eerste is er nergens gesproken door wie dan ook over 80 dollar. OEF!!! Hoe breng je een gerucht tot leven. HAHAHA
Ten tweede heb ik nooit of te nimmer aan het hoofd gestaan van Sony, Apple en/of MS. Mocht ik willen. Of eigenlijk wil ik dat helemaal niet, alle 3 uitermate saaie bedrijven met allemaal slechts 1 divisie die ik niet saai vind, althans Sony en MS, de games divisie! Bij Sony heet dat Sony Computer Entertainment en bij MS Entertainment & Devices. (Als Apple ooit een games divisie start heb ik welicht een reden om weer terug te gaan . . .)
Laatst bewerkt: 29 aug 2006