1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben de meesten het ook gewoon over dat 600 euro sowieso te veel is voor een gameconsole. Want over de prijs-kwaliteits verhouding kan eigenlijk nog niemand oordelen. Hoewel er veel geruchten zijn/waren dat uiteindelijk de 360 en de PS3 qua mogelijkheden gelijk aan elkaar kunnen worden gesteld. Dus dan ligt bij de ontwikkelaars om die mogelijkheden optimaal te gebruiken en zo het verschil te maken.
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Al worden de games nog zo mooi, goed, fantastisch etc

    600 Euro voor een console blijft wat mij betreft teveel poen. No matter what.

    Vandaar dat ik ook een smiley plaatste.

    /Mod Edit voortaan even je post, i.p.v. te dubbelposten. -Arjan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2006
  3. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mote zeggen dat he te laat uitbrengen van de ps3 zijn voordelen heeft.

    teminste de plaatjes op http://www.thisiswaiting.com/ zijn vanaf dat moment wel een stuk leuker geworden.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    We zijn twee dagen verder, en er worden alweer fabeltjes de wereld in geholpen:


    Na al zoveel beloftes te hebben gebroken, toch weer 'groots' met hoeveelheden gaan strooien.
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    De fouten, als die er zijn, zullen er waarschijnlijk niet uit zijn. Het is namelijk maar 4 maanden later, dus het zijn gewoon 1e generatie ps3's die we krijgen in Europa.
     
  6. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het top management van Sony moeten ze eens rustig tot 100.000 tellen en ondertussen goed nadenken wat hun plan van aanpak gaat worden. En dit vervolgens wereldkundig maken en zich daar vervolgens dan ook aanhouden. Want ze worden met de dag ongeloofwaardiger.
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dat noem je topmanagement. Mensen aan het lijntje houden als het niet goed gaat ;)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik begrijp gewoon niet dat er zoveel bugs voor moeten komen bij consoles die gelaunched worden. Ze testen die dingen tot op het bot lijkt me, dus is het behoorlijk vreemd. Bij heel veel apparaten gebeurt het echt niet dat bij een nieuw model zoveel mis gaat.

    Als ik zie hoeveel 360's er terug worden gestuurd en mensen die constant weer een kapotte 360 terugkrijgen zakt mijn broek af. Een schande is dat gewoon. Als je weer een kapotte krijgt na het terugsturen zouden ze gewoon een nieuwe moeten geven bij MS.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Minder dan 2% van de xbox'en worden terug gestuurd .. dus het valt wel mee , volgens mij :) ... waarom denk je dat het er zo veel zijn? ..
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Misschien dat de 360 te vroeg op de markt is gebracht(lees:gerushed) ?
     
  11. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    2 % vind ik best meevallen, als dat waar is. 120000 van de 6000000, nja, absoluut lijkt het dan wel weer veel. :p
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Die cijfers zeggen mij niet zoveel. Ik zie het namelijk overal om mij heen, zowel op de diverse fora als in de persoonlijke sfeer. Van deze site is het percentage teruggestuurde Xbox-en zeker meer dan 2% daar durf ik mijn handjes wel voor in het vuur te steken hoor.

    Dat is allemaal niet zo heel erg, het is immers een console die niet zolang op de markt is dus dat wordt door velen nog wel gedoogd. Maar dat er zoveel mensen meerdere malen hun 360 moeten opsturen en dat die dingen vaak gewoon nog steeds stuk blijken te zijn vind ik dan wel een schande. Als ik mijn 360 meerder malen moet terugsturen dan denk ik dat ik helemaal uit mijn plaat ga, een gloednieuwe 360 ga halen en met het bonnetje bij Billy boy op de stoep sta haha.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het scheelt ook dat iedereen nu nog in z'n garantieperiode zit (uitzonderingen daar gelaten)....ik vraag me wel eens af hoe het moet als die periode straks voor de meeste mensen voorbij is en ze nog steeds problemen hebben ?
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Maar er zitten ook veel fouten in de console waarvoor je hem niet hoeft terug te brengen. Elke Xbox 360 loopt wel een paar keer vast als je hem intensief gebruikt. Gelukkig heeft men een afstandsbediening erbij geleverd, zodat je niet uit je stoel hoeft om dat ding te rebooten :+

    Maar men praat veel over de kapotte console, maar ik ben nog veel meer teleurgesteld in de randapparatuur, en dan met name de headset. Iedereen in m'n 'vriendengroepje' op Xbox Live heeft al een nieuwe headset moeten aanschaffen, ééntje zelfs 4. En nee, dat komt niet omdat we erop staan, er mee smijten of weet ik veel wat, maar omdat het gewoon té slecht gefabriceerd is. Ook de controllers worden naar mijn weten veelste snel 'lam' en dan met name het D-pad. Een vriend van mij heeft 3 controllers, waarvan er 2 een lam D-pad hebben (je moet aardig wat kracht zetten wil hij werken) en ik heb bij één controller een lam D-pad, en bij mijn nieuwe werkt naar rechts niet goed. Toch vreemd, de knopjes zijn niet eens drukgevoelig. En echt jongens, ik druk die knoppen écht niet hard in. Ik gebruik hem alleen veel (meer dan 300 uur nu met PGR:cool: maar dat is 200 uur met een oude controller, en 100 uur met een nieuwe, en die begint het al langzaam te begeven...
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kmoet zeggen dat ik m'n X360 controller ookal flink "misbruikt" heb, knoppen rammen in DMC3 als een gek nie normaal soms 8) Maar gelukkig nog geen sporen van defecten kunnen ontdekken :+
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
  17. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oh,

    Ik had nog gezocht maar ik had hem niet zo snel zien staan vandaar... Ik vond hem wel cool.
     
  19. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ownage.nl/images/content/43375.jpg

    omg als dit waar blijkt te zijn:

    info van ownage.nl


    als dit waar blijkt te zijn preorder volgende week vrijdag, dan preorder ik gelijk de WII. Echt geweldig nieuws.:D zou goedkoper zijn dan ik had verwacht.. ennnn WII SPORTS gratis!!!:p ik ben er hellemaal klaar voor..


    edit: ze blijken fake te zijn:mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Whow....
    Ken Kutaragi is op zoek naar ander werk denk ik........


    Bron: http://www.gamersreports.com/news/3760/
    Bron: http://today.reuters.com/news/articlebusiness.aspx?type=tnBusinessNews&storyID=nT73859&from=business
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina