1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als één van de top executives al twijfelt over de weg die het bedrijf is ingeslagen, is dat géén goed teken.
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    @flapman
    Het ziet eruit dat iemand de speech van reggie te pakken heefd gekrgen :cool:

    Voor 175 euro koop ik hem, nu nog even weten wat een Wiigame kost en ben ik helemaal blij.
    Ik ga in iedergeval dit kopen:
    1 zwarte Wii (past zo goed bij me Ds ;))
    1 losse Wii mote
    1 losse nunchuk (worden deze los of gaan ze samen verkocht worden? )
    Zelda The twilight princess
    Red Steel
    en evt Raymen...
     
  3. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    ik wil precies het zelfde, rayman wissel ik dan in voor far cry(online game modus bij een shooter:D).

    moete wel wachte om te kijke of die blaadjes echt klope dan ook gefotoshopt zijn.

    hope,hope,hope

    edit: twas fake:mad: jammer jammer jammer.....
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    De HD-DVD add-on zou dus ongeveer €290,- gaan kosten, aldus GamesIndustry.biz. De add-on wordt geleverd inclusief twee films. Verwacht wordt ook dat het Premium pakket zal worden gebundeld met de HD-DVD add-on, welke tegen een lagere verkoopprijs dan de Playstation 3 'Deluxe' zal worden aangeboden. De prijs zou kunnen variëren van €550,- tot €590,-.
     
  5. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik allemaal heel mooi gezegt, dat een xbox premium goedkoper is dan de ps3 deluxe, maar let wel dat de ps3 deluxe wel wat meer heeft dan een xbox premium. En dat je dat dus nog steeds niet eerlijk kan vergelijken, denk dat de goedkopere versie van de ps3 meer op de luxe versie lijkt van de xbox dan de duurdere ps3.
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijke hoge prijs, als ik over 2 jaar alle Xbox 360 games wil kunnen spelen, heb ik inmiddels al 700 euro moeten uitgeven voor de console alleen, en dat is exclusief controllers e.d.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom dan? De HD-DVD add-on is enkel en alleen voor films! Voor games heb je heel dat apparaat niet nodig. :)
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou, daar geloof ik niet in. Dat roepen ze inderdaad ja, maar je kan er haast vergif op innemen dat ze straks met HD-DVD only games komen. Binnekort hebben we dat ook nog eens geaccepteerd, en betalen wij, de 'domme' consument, gewoon bijna dubbel. :'-(

    Hoe willen ze anders de verkoop van HD-DVD spelers stimuleren, enkel met wat films? En dat terwijl de Sony's Blu-ray speler al ingebouwd zit, en volgens kenners aan de winnende hand is. Voor zo'n hoge prijs is het ineens helemaal niet meer zo interessant om de minder ge-avanceerde HD-DVD speler te kopen.
     
  9. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ze dan eerder de keuze aan de consument laten, of 1 HD DVD of meerdere DVDs. Net als dat ze dat ook bij de pc hebben gedaan... (of 3cds of 1 DVD)
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig komt ie (de Wii) ook in het zwart volgens dat lijstje...phew :)

    Op sommige sites stond zwart er nl niet tussen...
     
  11. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    tis een fake lijstje.... zoals er al onder staat...

    dus voorlopig nog geen enkele zekkerheid=(
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nederlandse vertaling van Arjan's post :)


    Gamer.nl

    293 euro.... oftewel even duur als een PS3 :emo:
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    And your point is?
     
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    dat we allemaal om de Ps3 zitten te zeike dat die zo duur is, maar dat de console van M$ ook duur is maar dat 'we' dat niet doorhebben :emo:

    als ze maar geen games uitbrenge op Hd-Dvd is het goed ;)
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt die HD DVD absoluut nodig? Ik niet. Of bedoelde je het sarcastisch? :)

    a. Ze hebben nu al zo vaak wel heel duidelijk gemaakt dat dit niet gaat gebeuren. We hebben het hier niet over Sony met hun fabeltjes.
    b. Een gamer achteraf verplichten om een uitbreiding te kopen van tegen de 300 euro is de meest idiote zet die een uitgever kan doen.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  16. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    jaja, ik vind ze leuk ik vind ze leuk:p
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Playstation 3 'Standaard' kost €499,-. Tel daar een wifi apparaatje bij op á €75,-, en dan kom je uit op €574,-.

    Xbox 360 'Premium' €399,-
    HD-DVD add-on €293,-
    Wifi adapter €75,-

    En dan kom je uit op €767,-. Dan is zo'n bundel (X360 Premium + HD-DVD add-on) toch een stuk voordeliger. :eek: Vraag me dan ook af of die €293,- voor de drive zelf wel juist is....
     
  18. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar je hebt bij de xbox de keuze om een hd dvd drive aan te schaffen en bij de ps3 niet die heeft standaard al een BR-drive.
    De de xbox kan je zo duur maken als je zelf wilt.
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ik kan me nog herinneren dat er nooit HDD Only games uit zouden komen? Telt dat niet als een fabeltje dan?
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook niet nodig, maar als je hem wel wilt dan word de prijs wel aardig omhoog gegooid. :)

    a) Ik weet het niet, kan best zijn dat er paar ontwikkelaars zijn die het mss tog gaan doen, want waarom komt er nu een pack met die HD-dvd erbij.
    b) Maar als ze dat doen krijgt M$ wel weer geld in het laadje, en daar draait het allemaal om lijkt mij. =(

    Maar lijkt mij (tog) ook wel dat er geen games op HD-DVD word uitgebracht, anders mag M$ samen hand in hand lopen met Sony naar hun afgang _0/

    ps. Wrm zeg ik zulke dingen over M$, ik ben een XBOY :eek: 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina