1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, het is in principe ook een nutteloze discussie....en dat het niks veranderd besef ik mij ook wel. Maar soms neemt het gevoel de overhand en voor ik het weet heb ik een heel verhaal getypt :eek:
     
  2. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meende in een van jouw vorige posts te hebben gelezen iets in de trant van dat je het er niet meer over zou hebben, doe je het toch. Laat het liggen. Als je de reacties van plasticman niet wil lezen, negeer je hem gewoon. Omgekeerd precies hetzelfde.

    In ieder geval, hier een interessant nieuwtje over de prijzen van de Wii-spellen:

    Ik had me juist zo verheugd op goedko.. err, minder dure spellen. Vind het wel jammer. Ik dacht dat het ontwikkelen voor de Wii veel goedkoper was ? Er staat wel lijken, dus het is nog lang niet zeker.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje ja, laatst al gezien. Ik twijfel alleen nog over die besturing. Al ik het zo bekijk 'bestuur' je in feite alleen een cursor op je scherm. Dat je tegen de randen van je scherm moet 'tikken' om rond te kijken lijkt mij ook niet echt fijn spelen. Zelfde idee als bij Red Steel. Maar goed, misschien speelt het in de praktijk straks wel super. :)
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Goh daar waar iedereen dacht dat de Wii goedkoop zou worden zal de console uiteindelijk ook duurder worden, zo ook bij de games dus =(
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Consoleprijs is nog niks definitiefs over bekend toch? De prijzen van de games zouden, als dit waar is, idd behoorlijk tegenvallen. Eigenlijk vind ik 50,00 al te veel geld.

    Daarnaast snap ik de heren producenten niet, het is toch een basismarketinggegeven dat je consumenten geen dingen moet beloven die je vervolgens niet waar kan maken?

    Latere launchdates, wereldwijde releases van games, direct online kunnen spelen, 6 miljoen consoles leveren, goedkope spellen en ga zo maar door.

    Beloof dan gewoon niks op die vlakken :{
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Morgen zullen we meer weten.

    Bron: Nintendo.nl

    Op vrijdag 15 september organiseert Nintendo een groots evenement voor genodigden.
    Het onderwerp: Wii.

    Honderden vertegenwoordigers van de Europese pers zijn uitgenodigd om bij deze bijzondere gelegenheid aanwezig te zijn. Ondanks dat dit helaas betekent dat het publiek deze bijeenkomst niet kan bijwonen, wil dat nog niet zeggen dat jij het belangrijkste Nintendo-nieuws van het jaar hoeft te missen.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  7. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo zie, dat je met het linker pokie zit te aimen, denk ik dat je na een half uurtje toch wel last krijgt van die duim, omdat je dat ding links moet blijven vasthouden. Ik ben bang dat je na een uur uitgepeeld bent door allerlei verkrampingen en lamme onderarmpies nu ik dat filmpje zo heb bekeken.
    Ik denk dat ik dit aan der lijfe moet ondervinden.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Maar wel een verhaal die naar mijn mening vol staat met waarheid :) Er hoeft niks aan toegevoegd te worden. En het is best goed om iemand even te wijzen op zijn 'fouten'.
     
  9. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    na, mijn tekst wat het zelfde bedoelt. Ik ben alleen niet echt de man van veel woorden;) , maar was blij dat iemand het wat duidelijker maakte met wat meer woorden:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag, aan de ene kant hoor ik dat het een gerucht is en aan de andere kant juist niet. Dat je bij een aankoop van een PS3 een gratis game erbij krijgt.
     
  11. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat wel zou meevallen, met je PS moet je ook bewegen met de duim op een pookje(zelfs 2 duime:eek:). Wel kan het zo zijn dat je armpjes beetje lam worden van al dat in het lucht gehang, maar daar kun je denk ik zelf wel een cratieve oplosing voor vinde, en anders komt er wel iets voor op de markt. Al denk ik dat je met een paar kussens, een onderarm of gewoon half op de bank gaat liggen al veel verhelpt.

    maar blijft afwachten.

    Ik ben iig helemaal afgekickt op de ps3, jullie hebben mij helaas ook nog niet warm gemaakt voor de 360(mischien de volgende generatie online functie gratis is en ik wat meer heb dan 1000 euro, zodat niet heel mijn geld aan de console uit gaat ik er een ga halen).

    maar de WII, ik zweer je ik ben er helemaal klaar voor, als die online functie beetje functioneel is, word het echt kei lomp. En anders blijft dat aperaatje leuk voor die controller, helemaal met een klup vriende. Zie het al helemaal voor me;)

    dus gogo wii, hoop dat de games alleen niet bove de 50 gaan steigen, want dat zou ik echt gewoon bager vinde... ik bedoel ik ga bij de launch nie meer da 450/500 investeren(E220 console, E30 controler, E200 4 games). Dus games van 70 euro ga ik niet slikke, dacht dat ze goedkoper werde dan de 360.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk van niet, is nog nooit zo geweest. Het duurt meestal een tijdje voordat er een game wordt bijgestopt. :)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Misschien dat er een pack verkocht wordt, maar dan is de game zeker niet gratis.
     
  14. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff iets over de verkopen jongens...ik lees op NexGenWars.com (hoe betrouwbaar dat mag zijn) dat de 360 verkopen nu op de 5.8 miljoen zitten..enne is dat niet een beetje aan de lage kant? als ik dat zo zie halen ze die 10 miljoen verkochte units vor 17 november echt niet.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik weet niet of ik hier blij mee ben als dit waar is .. ik denk dat ik nog ff wacht met de aankoop vanmijn tweede xbox 360 :eek:
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat echt zo is dan voel ik me niet alleen genaaid, dan voel ik me ook nog eens zwaar genaaid! maarja, aangezien het een apparte editie is zullen ze er wel meer voor vragen en dan voel ik me niet meer genaaid. :{
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus dan gaat Plasticman over de xbox 360 met alles erin toch gelijk hebben?
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, dat is niet te hopen :p

    hoe kunnen ze nou zo'n intern ding + een 360 verkopen voor 400 € als ze met die 400 € al verlies lijden? daarom denk ik dat hij een stuk duurder gaat worden
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, 400 euro? Dat had ik niet gelezen!? Dan zou ik me pas genaaid voelen...
    Maarja, swat, zolang de games maar blijven komen, voor de rest interesseert het me niet zo fel eigelijk. Maar toch raakt het je, als hij daadwerkelijk 400 euro gaat kosten met alles erin...
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    he? ik zeg niet dat hij 400 € wordt? O-) ik zeg juist dat dat onwaarschijnlijk is en dat ik me genaaid ga voelen als dat wel zo is =( misverstandje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina