1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt inderdaad nogal tegen, voor een klein beetje meer heb je ook een 360.

    Ik denk dat de Wii nogal te veel geprezen is en dat het allemaal nog wel eens zou kunnen tegenvallen.
     
  2. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eigenlijk meer de games en dergelijke (tussen de 36 en 47 in toch? dat vind ik persoonlijk een heerlijk en betaalbaar prijsje voor een game). Denk ook aan die NES, SNES en N64 games. De prijs van de console zelf valt inderdaad wat tegen, maar toen ik mijn bericht postte had ik alleen nog maar over de prijs van japan gehoord (167) :)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De functie is volgens hem geschrapt om de prijs van de Wii verder naar beneden te halen en omdat de meeste mensen al een DVD-speler bezitten.

    De grootste onzin.
    Één chippie meer gaat geen tientallen Euro's meer kosten.
    Zag laatst bij de MM een DVD-speler liggen voor nog geen € 35

    Update uit de VS.

    Nintendo has now confirmed that the Wii version of Twilight Princess will be available on November 19, but the GameCube edition won't arrive until sometime in December. The company also said that Excite Truck will also be on sale on day one of the Wii era, but Metroid Prime 3: Corruption won't arrive in stores until 2007, the same year that the Times claims the first Wii Mario game will appear.

    http://www.gamespot.com/news/6157575.html
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooie prijs voor de Wii, de games en de accessoires.
    Heel tof dat Wii sports erbij zit. Ze hebben het goed voor elkaar.
    Ik vind alleen de EU launch een beetje angstig. De Wii komt in Japan pas op 2 december. Wat word Europa dan? Eind december, begin januari?
    Ik wil hem gewoon hebben. :)
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Denk dat het allemaal wel goed gaat komen.
    Dit staat op de site van Nintendo.

    We denken dat jullie allemaal enthousiast, geïntrigeerd en geïnteresseerd zullen zijn in wat we jullie willen laten zien.

    Tussen de VS en Japanse launch zitten 2 weken.
    Verwacht dat de Europese-launch op 15 of 16 December.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat klinkt goed. :)

    Hier trouwens de USA conference:

    [UPDATE 1] - Presentatie in Amerika is van start gegaan. Reggie Fills-Aime en Perrin Kaplan zijn aan het woord in New York City.

    [UPDATE 2] - Reggie maakt bekend dat de Amerikaanse versie van de Wii op 19 november a.s. te verkrijgen zal zijn bij meer dan 25.000 verkooppunten. Prijskaartje: $249.99 en alleen te verkrijgen in het prachtige wit.

    [UPDATE 3] - Nintendo wil 4 miljoen exemplaren verschepen tussen de lancering en eind 2006. Amerika zal daarentegen ook de meeste voorraad krijgen van dit totaal.

    [UPDATE 4] - Het pakket in Amerika bevat de console, de sensor-bar, 1 maal een Wiimote + nunchuck uitbreiding. Geen woord over Wii Sports als extra.

    [UPDATE 5] - De nieuwe toevoeging, Wii Sports Bowling, wordt getoond aan het publiek. Wii Sports zal alle games bevatten die we momenteel in de sportreeks hebben gezien. Wii Tennis, Wii Golf, Wii Baseball, Wii Bowling en Wii Boxing. De game wordt wel toegevoegd aan het pakket!

    [UPDATE 6] - Reggie praat over de nieuwe Zelda-game en geeft aan dat Excite Truck verkrijgbaar zal zijn tijdens de Amerikaanse lancering.

    [UPDATE 7] - Er wordt gepraat over de inhoud van de nieuwe Zelda-game. Twilight Princess wordt het meesterwerk van Nintendo en belooft dit te laten zien als de game uit is. Samen met Wii Sports en Excite Truck wordt de lancering alleen maar beter.

    [UPDATE 8] - Totaal aan games verkrijgbaar voor de Wii staat op 30 totaal. Deze worden niet allemaal tegelijk gelanceerd, maar wel verkocht voor $49.99 per stuk.

    [UPDATE 9] - Meerdere third party ontwikkelaars zijn bezig met een gigantisch aantal nieuwe games voor de Wii. Ubisoft, EA, Midway, Activision staan klaar om meerdere projecten te voltooien voor Nintendo's console.

    [UPDATE 10] - Nintendo zal vóór het eind van dit jaar 30 Virtual Console games in Amerika lanceren. Per maand worden er 10 aan de lijst toegevoegd.

    [UPDATE 11] - Reggie introduceert Wii Channel. Dit kanaal is bruikbaar voor meerdere benodigdheden zoals het nazien van het weer, de winkel waarin je Virtual Console games kan aanschaffen en NGC games kunt spelen.

    [UPDATE 12] - The Legend of zelda, Super Mario World, Super Mario 64 en Donkey Kong zullen beschikbaar zijn tijdens de lancering. Men betaalt 5 dollar voor een NES game en 8 dollar voor een SNES game. De games voor de Nintendo 64 kosten 10 dollar totaal. Losse kaarten kunnen gekocht worden bij de plaatselijke verkooppunten. Je betaalt voor 2000 punten 20 dollar. Deze gebruik je voor de aanschaf van games via het online netwerk.

    [UPDATE 13] - Mii channel wordt getoond. Hiermee kun je foto's naar je Wii uploaden zodat het gezicht gebruikt wordt voor games als Wii Sports of andere titels.

    [UPDATE 14] - Reggie laat een speciale versie zien van het programma iPhoto. Hiermee kun je alle foto's bekijken en bladeren. Eenzelfde programma wordt getoond voor het uploaden van video's naar je Wii.

    [UPDATE 15] - Aangezien de Wii aan het internet is gekoppeld, zal WiiConnect24 keer op keer updates doorvoeren naar jouw exemplaar. De Wii fungeert als het ware als mediastation om met andere spelers te kunnen praten, mailen, etc. De console bevat een kalender en notities om te bewaren en na te kijken.

    [UPDATE 16] - Om te kunnen surfen op het internet, dien je met je gekochte Wii-punten de versie van Opera Browser aan te schaffen. Geen Opera is geen internet!

    [UPDATE 17] - De Wii zal volgens Reggie een viertal aspecten bevatten die de hele wereld van gaming verandert. Ten eerste de manier van spelen. Ten tweede de manier om inhoud op te zoeken via Wii Channels. Ten derde de grote lancering aan games direct in het begin. En als laatste de Virtual Console om oude titels aan te schaffen.

    [UPDATE 18] - Er worden vragen gesteld aan Reggie vanuit het publiek.

    [UPDATE 19] - De losse Wiimotes kosten $39.99 per stuk en de nunchuck $19.99. Omgerekend is dat ongeveer 32 euro en 15 euro in Europese munten.

    [UPDATE 20] - The Legend of Zelda: Twilight Princess zal eerst lanceren voor de Wii en later pas voor de GameCube. GameCube-versie lanceert 11 december en de Wii-versie gelijk met de lancering van de console.

    [UPDATE 21] - Internet is gratis en wordt op dezelfde manier gedaan zoals je zag bij de Wi-Fi-connectie van de Dual Screen. Games worden verkocht voor $49.99 en ook third-party games zouden deze prijs moeten aanhouden.

    [UPDATE 22] - Metroid Prime 3: Corruption lanceert pas in 2007.

    [UPDATE 23] - De connectie tussen de Wii en de Dual Screen wordt later besproken. Hier zijn ze dus nog niet duidelijk over uit.

    [UPDATE 24] - Wanneer gaat de Wii online? Reggie antwoordt hier op dat Pokémon Battle Revolution de eerste game is die daar gebruik van maakt. Japan zal dit jaar al online gaan en Amerika volgt kort hierna.

    [UPDATE 25] - De aanschafpunten in Amerika zullen in Canada te koop zijn voor 24 dollar. Niets belangrijks voor Europa dus!

    [UPDATE 26] - De vragenronde komt aan een eind en de games zullen vandaag gespeeld worden. Verwacht dus een flink aantal updates rondom Nintendo's software.

    [UPDATE 27] - Presentatie komt te einde! Nintendo zal vandaag meerdere updates doorvoeren van de games die onlangs getoond zijn.

    Screens van de conference

    Das mooi :)

    Zelda is dus gewoon een launchgame.
     
  7. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kommop is die f)"£U WII nu het zelfde bezig als de PS3?? ik lees dat een aantal spelle niet meer bij de launch komen, dacht ok waren ook te veel goede titels tegelijkertijd.

    maar om zelda metroid en battalion wars 2 allemaal uit te stelle... dat zijn meteen 3 games die ik niet bij de launch kan halen die me wel zupper vet leken....

    waardeloos gedaan nintendo!

    15 16 december vinde jullie goed klinke.... EU weer als laaste (jaja zal wel normaal; zijn.... word er alleen schijtziek van console als laaste krijgen en er het meest voor betalen). Dach dat dat ding november ging lauchen, hoopte zelfs stiekum op oktober... Maar december KOM OP!
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zelda is voor de Gamecube uitgesteld, voor de Wii is het een launchgame.

    De Wii verpakking
    [​IMG]

    Wii boxarts
    [​IMG]
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga niet betalen om te kunnen Internetten.
     
  10. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    dan nog vind ik het klote dat die andere games zijn uitgestelt... zou leuk zijn geweest die met de feestdagen te kunnen spelen.. maja nu zal morgen blijken dat dat zoiezo er nie in zit aangzien wij een eind December launch krijgen, had graag gezien dat wij hem volgende maand konden kopen en dat teminste voor kerst battalion wars 2 klaar was..... jammer jammer:mad:

    edit: en ja hoor ook mario kunnen wij in het 2007 lijstje zetten JIPPIE!

    weet iemand met welke games de WII WEL gaat launchen?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Eh, het was al op de E3 bekend dat Mario Galaxy in 2007 zou komen.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kwam dit tegen op wiiparty.nl

    Nintendo Wii is regio vrij!

    Wired sprak met Perrin Kaplan over de Wii (goh, waarover anders?) en ze heeft bevestigd dat de Nintendo Wii regio vrij is.
    Publishers zullen wel de mogelijkheid hebben een regio-slot toe te voegen, maar Nintendo zelf doet hier met haar first party games niet aan mee.

    Het grootste aantal games wordt door Nintendo zelfs uitgeven.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  13. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Zelda :)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    Op de achtergrond zie ik trouwen een hoesje van de zijkant..of zie ik dat verkeerd?
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad lijkt mij een normale DVD-doosje.
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  16. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat dat gerucht uit gebaken lucht bestaat, want als dit waar is zeg ik ook goodbye tegen Nintentdo. Ze hebben belooft hem WERELDWIJD Q4 uit te geven.....

    maar mischien hebben ze in Japan de wereldkaart recentelijk aangepast...

    je weet het niet he....



    ik ben iig goed teleurgesteld over de WII, had meer positief nieuws vandaag verwacht, vind het nog steeds een geinig aparaatje, maar die controler prijs en de console prijs nekt hem wel... en dan daarbij dat we nog moete gaan afwachte hoveel een game gaat koste meer dan 50 euro heb ik er nie voor over.

    als die games echt 70 worden, koop ik liever een 360. Dan heb je ook echt mooie games voor die prijs, want zeg nu zelf, WII is inovatief, maar je moet geen goud vragen voor die games.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik 250 zie dan zou ik toch liever 360 ahlen voor 50 euro meer heb je een echte next gen machine met HD, met demo's, trailers, arcade etc. HDD krijg je ook niet bij de Wii, en ook niet bij de 360. Wii moest gewoon 150/200 euro gaan kosten. En die remote plus nunchuck is samen al 60 euro, wel duur als je het mij vraagt.

    Dat ding kan echt de ondergang worden van nintendo, ik voel me er niet prettig bij, als hij maar wat goekoper was!!:mad:
     
  18. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    hee ik vind dat zelda er maar egt f*cking lelijk uit zien!!! mja weet iemand wat dat wii sports inhoud iedereen is er nogal wild van... wat houd dit in!?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wii Sports.

    [​IMG]

    Play Tennis, Baseball, Golf, Bowling and Boxing in the comfort of one's living room. No ball boys scurrying about, no oil from the alleys to get players dirty and no rain to keep anyone from a day at the court, park or course. Use the Wii Remote controller to mimic the actions of swinging a racket, bat or club, roll a ball down an alley or bring the left jab.
     
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dus hij wordt regiovrij...en toch niet...ofzo...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina