Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het apparaat zelf wel, maar bepaalde games niet, kennelijk.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kom tegenstrijdige berichten tegen op het Internet.
    Volgens mij weet Perrin Kaplan het zelf ook niet meer.
    Op de ene sit verklaard zij dat Nintendo toch een regio-code gaat gebruiken voor
    haar First-party games.
    En in een andere interview zegt totaal wat anders.

    Wacht wel tot morgen , dan weten we hier in Europa meer.

    Op deze foto is het DVD-doosje van de Wii beter te zien.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Playstation is ook weer even in het nieuws.

    PlayStation 3-controller heet voortaan SIXAXIS.

    Aangezien er geen trilfunctie meer in de controller van de PlayStation 3 zit, heeft elektronicagigant Sony besloten de naam DualShock niet meer voort te zetten voor de controllers van haar nieuwe spelcomputer. In plaats daarvan krijgen de apparaatjes de naam SIXAXIS. De naam refereert aan de zes-assige bewegingssensor in de controller waarmee bewegingen van de speler geregistreerd worden. Deze worden vervolgens omgezet in acties in het spel. Overigens ziet de controller er vrijwel identiek uit als de oude PlayStation 2-controller.
     
  4. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt er sterk op dat wii de ps3 achterna gaat de afgrond in....

    op de site van argos stond voorheen dat de wii winter 2006 zou uitkomen.. deze is veranderd naar maart 2007...

    late we maar hopen dat dit een zieke grap is, want de wii heeft 4 mil voor US en 0 voor ons? dat zou tog niet...

    dan mogen hun namelijk nog harder op*U£$£" dan de PS3 want de ps3 geeft bijna niemand iets, terwijl de WII volle start bij US en Japan maakt en ons EU vollop laat zakken..

    maar morgen komen we er achter
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat het wel mee zal vallen hoor ;)
     
  6. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    nah,... mischien wel, ben gewoon lichtelijk teleurgestelt in de info die vrij is gekomen over de WII...

    prijs, launch games, launch wii

    dus ja word ik toch wel lichtelijk geergerd van, dus dan schiet dat soort info snel in het verkeerde keelgat..

    maar morge is er verheldering
     
  7. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    "SIXAXIS" |:-
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Een palindroom :eek:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bang dat je gelijk krijgt :eek: ... want anders hadden ze de data ook in deze persconferentie verteld ze hebben het alleen over de us en japan ...

    Krijg steeds meer respect voor MS en de europese launch
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies. Sterker nog, ik vind het echt ongelofelijk dom als het waar zo zijn. Dit is juist een gigantische kans voor Nintendo nu Sony het in Europa heeft laten afweten. En idd, wederom respect voor Microsoft. Niet alleen dat het lukte, maar ook dat ze het geprobeerd hebben. Sony heeft praatjes gehad en ze niet waargemaakt...vanmiddag horen we of Nintendo hun woorden wel kan waarmaken...
     
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje, dit is echt niet leuk meer gewoon. Eerst de PS3 al en nu misschien de Wii ook al. Vooral ook echt lullig voor de mensen hier in Europa die hier echt naar uit kijken, wat is de naam van de PS3 controller trouwens ongelovelijk lelijk =( (Hoe heet die van de Xbox 360 eigenlijk?)
     
  12. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en ik ben juist zon persoon die nadat de ps3 dit had geflikt, echt volllop na de WII stond te kijken...

    maar dit breekt echt mijn klomp, na al die comentaar op ps3 gaat WII gewoon hetzelfde doen?

    en hoe... ik bedoel ze hebben fucking 4 MILJOEN consoles voor ALLEEEN de US, kunnen ze die dan echt niet door 2e splitsen? ik vind dit een hardere naai partij dan sony doet, want die heeft het gewoon verneukt in de productie, Nintendo niet maar die mag EU niet ofzow?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Officiele nieuws is er nog niet toch?
    De principemens in mij zegt: De Wii lekker links laten liggen.
    De praktische mens: ach dan maar kopen als ie wel uitkomt, ik heb nu toch de 360

    Mbt de ps3: ik wil gewoon de best presterende console hebben, als dat inhoudt dat ik tzt mijn 360 moet inruilen voor een ps3 doe ik dat toch :+

    antifanboy reincarnated zeg maar :+
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Wii niet in de de kerst komt heeft m$ in europa, weer, geen concurentie :9 En xbox 360 is ook regio vrij, alleen de gamedevelopers moeten het beslissen of ze daadwerkelijk regio vrij worden.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eigenlijk geeneens bij stilgestaan! :eek:
    Voor de wii kan natuurlijk ook per game besloten worden om deze gelocked te maken |:-
     
  16. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ja da is iid beetje verwarrend.... ik bedoel doe het niet of doe het wel, want dit brengt mensen in verwarring..
    maar mocht het zijn dat die later uitkomt inport ik hem gewoon via de US(als gift is meteen nie zo duur). En dan zorg ik er voor dat ik alle games ook uit de US laat komen(als je de juiste mensen vind kun je voor 5 euro je paketje al laten sturen, dus dan is de US goedkoper om te halen).

    dus hoeft opzich niet zon groot nadeel te zijn, al haal ik liever de console uit nederland, ivm de garantie.
    maar mocht Nintendo EU naaie, dan ga ik gewoon alles inporteren uit US. Moet ik alleen goede verkoper vinde, die had ik namelijk wel voor PSP 40 euro per spel, per paketje 5 euro.
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen kan nu wel paniekerig gaan doen over de Wii launch, maar er is nog helemaal niks bekend behalve de geruchten. Vind het een beetje ver gaan om nu al van een schande te gaan spreken als er nog niet eens iets bekend is.
    Daarnaast zijn de conferentie in Japan en in Amerika 2 aparte events geweest (op andere tijdstippen), echter de nieuwssites plakken het in één bericht waardoor het lijkt dat er één event was, wat dus niet zo is.

    We zullen vanmiddag wel zien wanneer de Wii komt.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik bestel eigenlijk alles gewoon zo vanuit usa en azië :)
    Plaatje alweer aangepast?! Waar gaat dit allemaal over 8)
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen browser meer.

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina