1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, maar het bronformaat van de meerderheid van de ps3 games is ook 720p, dus daar is ook sprake van upscaling. Mij kan het in principe weinig schelen. Mijn tv is 720p en tegen de tijd dat 1080p volop beschikbaar is zijn we alweer een generatie consoles verder.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    laat staan dat dan iedereen ook al een tv heeft die 1080p aankan...
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En das ook weer waar. Merendeel van de PS3 games zal als bronformaat ook 720p hebben (denk ik), maar van een aantal titels is al wel bekend dat ze wel echt 1080p ondersteunen (Resistance, Virtua Tennis 3 ) en dit worden er misschien alleen maar meer in de toekomst. Bij Microsoft is dit vooralsnog bij geen enkele titel bekend het geval.

    Begrijp me niet verkeerd : dit is zeer goed nieuws voor de X360 en zijn aanhang. Maar mijn punt van kritiek is meer bedoeld voor de mensen die nu ineens weer gaan lopen zwaaien naar Sony zonder dat ze van de echte feiten op de hoogte zijn. Upscaling is niet hetzelfde als wanneer het bronformaat echt 1080p zou zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  4. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    haha okee het ligt bij sommigen blijkbaar nogal gevoelig als ik zeg dat MS iets doet in navolging van Sony. Laten we dat dan maar gewoon in het midden laten okee? Het gaat me daar namelijk ook helemaal niet om. Het ging me erom dat ik verwacht dat MS (net als Sony nu doet met BR) uiteindelijk games gaat uitbrengen op HD DVD.

    En dat zij de DVD dan in in navolging van Sony in de steek laten maakt mij ook niet uit want ik wens Sony en MS beiden het beste toe, in de hoop dat ze mijn morele steun terugbetalen door fantastische games op de markt te brengen.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
  6. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm waarom doe jij zon gezicht trekken :mad: als een goed spel na de PS3 gaat?

    ik vind het goed nieuw, leuk voor de liefhebbers die geen xbox willen aanschraven.

    pluspunt \o/ dus GEEN :mad: nodig, tog... tog!?
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wat als ik bijv een hddvd film heb in 1080p. Als ik die dan afspeel in de hddvd speler van ms op mijn 1080p scherm. Gaat de speler dan ook upscalen? want dat hoeft dan toch niet meer? Of kan de xbox360 sowieso geen 1080p content aan? Heeft de xbox360 dus een maximale output van 720p? :confused:
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het bronformaat 1080p is valt er niets te upscalen. Als het bronformaat 720p is en je wilt 1080p, dan wel.

    Zoals ik het begrijp gaat de X360 straks alleen resoluties (van huidige/toekomstige films en games) upscalen naar 1080p, maar of films op HD-DVD en games in de toekomst als bronformaat 1080p gaan hebben op de X360 weet ik niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, owee als Team Ninja de overstap naar de PS3 maakt. :mad: Ninja Gaiden Sigma, nouja...ok dan, ik ben erg benieuwd naar de eerste beelden. NG met next-gen graphics, wow!
    Maar ik hoop dat dit betekent dat Team Ninja wat extra geld in het laatje wil en niet dat ze hiermee willen leren programmeren voor de PS3. Als er ooit een vervolg van NG ps3-exclusief wordt, dan word ik gek. NG is een van de beste titels ooit in mijn ogen.
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo prachtig hoe één letter de hele wereld op zijn kop zet... :D

    p.........
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja ok. Ik begrijp die ophef ook niet zo. Ok de xbox kan nu upscalen, nou whoopy \o/
    Maar mensen die dit belangrijk vinden zien niet eens in dat het grote voordeel van sony nou juist is dat zij games in 1080p kunnen uitbrengen(native). Iets wat ms nooit zal kunnen, alleen door upscalen maar dat zal natuurlijk nooit zo mooi zijn als native 1080p.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    metal gear solid4!!!!!!!!!!!:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Die camo!!!!_O_

    Nog wat betere pics:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wanneer komt sony met wat nieuws op de tgs? Dit zou toch de show van sony worden?
    en die plaatjes van mgs4 zeggen me niet zoveel. Ik wil gameplay filmpjes zien.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de X360 geen bronsignaal van 1080p kan ontvangen (weet ik niet), dan is dit idd niet mogelijk. Tenzij ze met nieuwe versies van de X360 komen, maar daar schijt je de vroege vogels weer mee op de kop.

    En native 1080p is idd wat anders als ge-upscalede 1080p. Ik denk dat het aantal native 1080p titels op de PS3 ook wel beperkt zal blijven (zeker in het begin), maar van een paar titels is het sowieso al bekend dat het gaat gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    TGS is nog niet begonnen dude. Microsoft heeft gewoon een conferentie gehouden vandaag(pre-conferentie), morgen zijn er zaken als mgs4,... en zeker meer nieuws van Sony(wanneer zij hun toespraak geven, weet ik nu niet juist, tijdens TGS gingen ze een toespraak geven, morgen of overmorgen of zaterdag, we zien wel:))
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ben een M$ fanbOy dus vandaar die ':mad:'

    8)

    maar idd, als de echte vervolg van NG wél op de xbox komt ben ik weer blij :cool:
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Low res scans van ninja gaiden op ps3:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
  20. basovich

    basovich Guest

    staat dat er nou pas:lol: :eek:..dikke 2 maanden geleden heb ik er een topic over gemaakt in het forum, is echt al veel langer bekend!

    EDIT: klik, precies 2 maanden :).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina