1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    mocht je dan het hele spel willen hebben dan ben je ruim 250 euro kwijt :)
    Goed bezig sony we hebben nog niet door dat jullie alleen maar geld willen zien.|:-
     
  2. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dit zou toch raar zijn:confused:

    je koopt een spel en je krijgt........ NIKS8)

    ik bedoel wat staat er dan wel op die bluray disk, er moet tog wel iets nuttigs op staan inplats van alleen de interface? toch wel een paar banen en autos enzo?

    als dat niet zo is snap ik niet waarom ps3 word geleverd met bluray lezer.. eerst kon je nog zeggen voor de spelgrote, maar aangezien er tog niks op staat alleen wat opstart appelicaties zouden ze ook gewoon floppys kunnen gebruike:9 8) :lol:

    jaja ik weet het niet alle spelle doen dat twas sarcasisch bedoelt


    weet iemand al welke games er voor de WII uitkomen voor eind december? Ik moet namelijk wel weten welke games ik wil gaan halen voor de lauch zodat ik daar al vast over kan dromen... enne ik zou ook wel wille wete als japan en US wel games kunnen uitwisselen...
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wawnneer komt die wii uit dan?
     
  4. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    amerika 19 november
    japan 2 december
    europa 8 december

    kwil alleen weten welke games ik kan meenemen op wintersport.... dus als iemand iets weet over wii release games in 2006 (voor 24 dec :D) ik wil het weten!

    de zekerheid is er al voor:
    red steel
    zelda
    exite truck
    COD 3
    metroid prime
    wii sports
    elebits
    .... iemand meer?
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    rayman
    mario galaxy
     
  6. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    mario tog niet? dacht dat die pas in 2007 uitkwam

    correct me if im wrong
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Metroid Prime is toch uitgesteld naar februari 2007?

    oh, en deze PS3 game is errug mooi imo: http://www.insidegamer.nl/playstation3/whiteknightstory/videos/1059

    Game van Level 5, dus wordt zeker een goede game
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    WOw, heb net trailer gezien, Oblivion heeft echt niks hiermee te vergelijken. Maar het lijkt meer dat je naar de moves kijkt dan doet....
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Oblivion is pwned :cool:
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    is echt vet!
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sony pist nog een keer over Europa heen en ook zelfs over de VS:

    Het heeft er eerder mee te maken dat Sony bang is dat de Wii in Japan ernorm goed gaat lopen.
     
  13. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat gevoel had ik ook toen ik dat lees. Jappanners zijn zoiezo wel warm te lopen voor dit soort nieuwe dingen(de WII). En als je ziet dat zelfs europa er helemaal voor gaat, kun je na gaan hoe wild jappaners dan wel niet zijn als dta ding uit komt (3 dage voor release al beginne met slapen voor de winkel?)

    Maar blijkbaar wil sony niet snappen dat dit nogal pijnlijk overkomt bij het EU volk dat ze moeten wachten tot maart, en vervolgens te horen krijgen dat zijn geen prijsverlaging krijgen. Nogal dom, want ik ben al van sony afgestapt na de eerste grote blunder, denk dat nu nog meer fans gaan kijken naar een andere console...
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    vin het dus totaal niet vergelijkbaar met oblivion maar dat is mijn mening ;)
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    mja eigenlijk verdienen wij de prijsverlaging. Maar lekker boeie, alleen omdat die jappen minder gaan betalen betekend niet dat ik de ps3 niet ga halen. Ik was al maanden voorbereid op die 600eu. Ik hoef geen statement te zetten door de ps3 niet te halen, ik wil dat ding gewoon, dus voor mij komt hij er zowieso, zeker nadat ik al die filmpjes van de tgs heb gezien.

    btw japanse 20gig krijgt ook hdmi. Dus prijs vd 60gig zal ook automatisch dalen aangezien die een open prijs heeft.

    http://ps3.ign.com/articles/734/734349p1.html
     
  16. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de WII bij de launch en mocht ik sterke verlangens naar beter grafixs willen, dan koop ik naar een jaar wel de PS3(zeg maar net als bij de PS2 die opeens 2x zo goedkoop werd.

    ga niet zeggen dat ik hem niet wil, maar vind wel dat sony flink wat fouten maak waardoor ik in ze twijvel, en hem zekker niet bij de launch haal.
     
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou niet om Sony te bashen, maar in mijn ogen was PS een zeer goed neergezet product en had respect hoe Sony rekening hield met de fanbase. En hoe veder we in de ''next-gen'' raken hoe minder respect ik krijg voor hun houding.
    Ik vraag me sterk af op welke doelgroep Sony mikt, er is nog steeds een redelijk grote fanbase die des ondanks zich gekwets voelt nog steeds de PS3 gaat halen.Het algemene volk raakt een beetje in de war door de steeds verandere termen die Sony gebruikt. Ik wou in eerste instantie de PS3 halen, maar omdat ik me uiteindelijk gewoon misbruikt voelde door sony heb ik de hoop voor de PS3 een beetje opgegeven. Evt een PS3 over een jaartje 3.

    Maar nu komt er dus nog ook eens bij een prijsverlaging die alleen geld in Japan....Willen soms echt heel graag dat de grootste gameafzet beurs (europa) niets meer van de PS3 wil weten?ach ja maar wie ben ik....
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie denkt dat MS toch spellen op hddvd gaat uitbrengen?

    Dat je bijvoorbeeld 2 formats krijgt. Dvd en hddvd.

    Hoe zit het eigenlijk met films? Als je die van hoge kwaliteit maakt zal je toch ook meer ruimte nodig hebben? Of kunnen deze ook ingepakt kunnen worden.

    Want hoe zit het eigenlijk met de nieuwe Metal gear solid? Wordt deze meer dan 20 gig?
     
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Met andere woorden, 1080p ondersteuning zal er alleen komen voor spellen waarbij het geschikt. Waarschijnlijk dus alleen voor spellen waarbij er niet veel actie tegelijkertijd op het scherm is.

    De opmerking dat sommige spelen er op 720p beter uit zien dan op 1080p is mogelijk te verklaren door het feit dat low-res textures en low-poly modellen veel eerder opvallen als je ze opblaast naar 1080p. Elk gebrek aan detail valt dan juist eerder op. Zie bijvoorbeeld de MGS4 screens.

    720p is dus de 'sweetspot' zoals Microsoft al eerder aangaf.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet. als ze dan toch ruimte tekort komen, zet het dan op 2 dvdtjes.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina