1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    op de mainpage staat 19 uur?

    wat is het nou :eek:
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Zover ik weet vanaf 19.00. Aangezien hij in Spanje om 18.00 is met 1 uur tijdsverschil.
     
  3. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch 20.00 uur, omdat ze op ign.com om 11.00am Amerikaanse tijd een live coverage brengen en dat daar 9 uur bij moet worden geteld voor nederlandse tijd :)
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De site is ook down, hij begint om 19:00 spaanse tijd.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga niet kijken. ik denk dat ik dan bij de mcdonalds zit 8) ik kijk vanavond laat of morgen wel ff.

    btw, dit is vreselijk offtopic.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is ie nu weer online. Of bedoel je een andere site? :)
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, er was iets met me firewall. Is nu weer opgelost :). Maar weet iemand nou precies hoe laat hij begint? :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik zag dat The Matrix in het Halo 3 topic zelfs zei dat het om 21.00 begon

    de keuzes:
    19.00
    20.00
    21.00

    lekker duidelijk allemaal :+
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik weet het nu zeker. Het is 6 uur onze tijd, die overeenkomt met hun tijd :) Dan begint het spektakel. Ik weet alleen niet of je live kan volgen, of net als E3 met een uur vertraging. Anders kan je de IGN website de hele tijd refreshe voor actuele info.

    http://www.xbox.com/en-GB/events/x06/default.htm
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vanmorgen stond dat op xbox.nl, dat weet ik heel zeker. Ik heb toen nog een herrinnering in mijn telefoon geplaatst. Het zal wel aangepast zijn later op de dag.
     
  12. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even op het onderwerp terug te komen, nu er een paar best grote spellen 360console exclusief zijn denk ik dat Microsoft hiermee een redelijk grote slag heeft geslagen....
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat sowieso :)

    Maar Microsoft weet zich elke keer sterk neer te zetten. Geen valse beloftes e.d. in tegenstelling tot Sony.

    Ik had een PS3 gereserveerd staan, maar deze heb ik na het uitstellen van de EU lauch geannuleerd. Nee, dan breng ik liever €600,- naar MS z'n spaarvarkentje toe :+
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    ziet er naar uit dat je dat nog hard nodig gaat hebben :9
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Blu-Ray techniek in de PS3 zou dus geen invloed hebben op de prijs? En ze hebben er alleen maar voor gekozen om de PS3 met een Blu-Ray speler uit te rusten vanwege de games? Dat ze straks elke verkochte PS3 wel meetellen als Blu-Ray speler (dus voor films) is louter bijzaak?

    Door o.a. zulk soort praatjes neem ik een bedrijf als Sony (in dit geval de home-entertainment tak) niet meer serieus. Dat ze Blu-Ray als drager voor games hebben gekozen, daar kan ik me in vinden. Maar ze gaan het nu in de eerste instantie gewoon gebruiken om Blu-Ray te pushen. En dan gaat die knakker lekker vrolijk bovenstaand verhaal ophangen....

    Stop eens met die leugentjes en andere onwaarheden te verkondigen en ga als een speer aan de slag! Hun pers conferenties zuigen, de ene hoge pief spreekt de ander tegen enz... Ze moeten daar echt snel orde op zaken gaan stellen want het rammelt...
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu net over de 40 minuten van de MS Pers conferentie en eigenlijk wil ik het niet eens meer over een PS3, Wii of what ever hebben....... Ik zit met 3 vrienden te chatten en man man man.,...... wat een show!! Ik denk als iedereen eens even heel goed na gaat denken we allemaal wel weten wat er gaat gebeuren..... 8)
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vertel, ik ben niet zo slim namelijk :+ ;)
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat MS de beste kaarten in handen heeft voor de next gen :)

    Misschien omdat ik een Xbox heb dat ik het met een andere pet/bril bekijk maar check die persbreifing (helemaal gezien??).
    Iedere 5 minuten laten ze iets zien waar je gewoon stil van word.....
    Die samenwerking met Peter Jackson (wel goed afgevallen die dude trouwens) is echt ongelofelijk, de visie die daar uit komt op dat toneel is nog geen 10% van wat ze zouden kunnen bereiken in de komende 5-10 jaar....
    Ze hebben het over "Verhalen vertellen".... _O_ En dat is wat gamen in de essentie is... Vroeger had je boeken, later films, nu games... Games en film gaan steeds mee in elkaar over.... MS ziet dit en Peter Jackson ook....

    Ze hebben een visie die erg ver gaat en ik denk dat ze de juiste weg in slaan hiermee :)

    edit: Whow, en met zo'n post bereik ik gewoon mn 1000e post op Xboxworld.nl!! joepie :)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, goed punt 8)

    Maar dan heb je vast ook wel één van de velen opmerkingen richting Sony gehoord? Peter Moore over Gears of War: "GoW komt op 17 november uit in de EU. Dat is 5 dagen, en geen 5 maanden, na de US release." :thumbs:

    Ik heb de gehele 60 min met een grote grijns op m'n gezicht gezeten. :cool: Nu nog eigenlijk :+
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Of die quote: "300 cars..... On DISC!!" 5 seconden later iemand in het publiek klappen......
    Peter Moore: "............. (kijkt naar die dude). Thank you (met een knipoog) ":lol: _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina