1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Gozer je klaagde net ook al over de online service van Sony in de Saints Row thread :{ Wat wil je nou hiermee bereiken ? Er is haast geen ruk bekend over de online service van sony en je loopt al hersenloos dingen te roepen waarvan je nog niks weet :emo:
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehehe Ik mag toch blij zijn dat de PS3 "EX-Clusief" naar de Xbox 360 komt ;) ... niemand had dat verwacht :eek: .. er waren zelfs mensen die dachten dat ie echt "EX-clusief" naar de PS3 kwam .. euhm... en als ie dat niet kwam dan zou hij tijdelijk "EX-clusief" zijn .. zeker een paar maanden toch?

    Wat blijkt?

    Hij komt op dezelfde dag! Dat is toch mooi? :cool:
     
  3. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij lopen ze een beetje achter de feiten aan. :+
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest


    Haha tof! :lol: _O_

    Asjeblieft! :b:

    En die mooie "PS3 Exclusive" UT2k7 ga ik straks mooi op mijn PC spelen :cool:.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dit wordt voor mij DE game van dit najaar _O_
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    _O_ _O_
    Dat is het beste nieuws in tijden dat ik gehoord heb.
    45 minuten .... damn hoe groot gaat hyrule worden, moet we denken aan Oblivion vrijheid ?!? Ik vond destijds OOT al belachelijk groot. Ik was totaal verbaast toen ik de watertempel ondekte...er was nog een hele wereld achter die waterval(in mijn ogen dan).

    *droomt weg...
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    En die 45 minuten is als je het per paard doet, he ;)
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Fardo zit de ps3 communicty het bloed onder de nagels vandaan te halen zie ik alweer :D

    Hier mijn mening over unreal (en wegens omstandigheden redelijk betrouwbaar)

    Unreal 2007 komt uit voor de pc en ps3. De pc versie zal april(misschien zelfs eerder, denk aan februari maart) 2007 gelanceerd worden, de ps3 versie een maand later. De ps3 versie zal tijdelijk console exclusiviteit bezitten. Herfst 2007 zal hij ook uitkomen op de x360, maar dit is betrekkelijk, aangezien ze eerst hun nog niet aangekondigde game die wel al lange tijd in ontwikkeling is, Unreal Championship 2 in de winkels willen hebben voordat unreal 2007 voor de x360 beschikbaar is. Ik zelf gok op unreal championship vroeg in de herft 2007 de markt op zullen gooien, tevens moet ik hier wel bijvertellen dat unreal championship geen lange exclusiviteit zal kennen op de x360, een port naar de ps3 is hier net akls unreal 2007 goed mogelijk :b:

    Maarja, wie ben ik ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik las dat TES: Oblivion een launch game gaat worden voor de ps3 .

    De ps3 word niet geleverd met de HD Kabels, dus niet meteen bij de koop volledig HD

    En hier ingame pics van Forza 2. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ach ja geen hdmi kabel erbij, maar wel gratis online ;)
    btw je krijgt wss gewoon component kabel erbij, wel hd dus :b:
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De eerste twee links zijn op dit moment niets meer dan geruchten en de screens van Forza zien er wel erg matig uit zeg :emo: Maar goed ik denk dat de screens fake zijn.
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza screens zijn idd fake, Mugello zit geen eens in die game
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me eigenlijk een beetje af wat m$ gaat doen om de launch van de ps3 te verstoren. Gears of War is wel goed, maar net niet goed genoeg. Tenzij er een pack ofsow ervan komt.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen probleem , gebruik toch de HDMI kabel van mijn Samsung HD-decoder.
    En de Samsung sluit ik dan aan op de component.
     
  16. sportgamer

    sportgamer Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk is dit een trieste discussie, want dit is persoonlijk allemaal. Ik ga voor de ps3 want daar komen naar mijn mening betere games op uit. Heb een 360 gehad maar verkocht.
    Dit is dezelfde discussie of de playstation 2 beter was als de xbox, daar kom je nooit uit. Ik vond de playstation 2 beter, betere games, meer verschillende soorten games, verschil kwa graphics viel ook wel mee. En microsoft had dat zelf ook wel door anders kwamen ze ook niet zo snel met die xbox 360. Ze zagen wel in dat ze wat moesten doen. De xbox heeft na nog geen vier jaar alweer een opvolger en de playstation 2 na 6 jaar. De xbox 360 heeft wel een paar goede games, maar de playstation 3 zo ook dus ik kies daar voor. En voor de rest moet iedereen het zelf weten en zou het me allemaal aan de kont jeuken wat jullie doen. Maar eigenlijk is het triest dat je elkaar gaat vertellen wat beter is. Ik ga jullie toch ook niet vertellen dat de kleur rood mooier is als oranje...
     
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Het frustreert je wel he die Xbox 360? :'-(

    Er zijn zelfs mensen die speciaal een profiel aanmaken om het PS3 evangelie te verkondigen. Tsjonge wat een eer.
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest



    Hou je geblaat aub voor je, want dit ziet er gewoon matig uit. Ik ga er ook vanuit dat de screens nep zijn, maar of het zo is zien we dinsdag dan wel.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Die screens zijn zeer zeker nep, tenzij het circuit van Mugello erin zit....
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: _O_ _O_ _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina