1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Maar wat vinden jullie eigenlijk PS3 fans eigenlijk dat Assassin's Creed naar de xbox 360 komt... want ik kan me herinneren dat Tecnomic o.a. zei dat deze nooit naar de Xbox 360 zou komen .. en dat we jaloers waren .. maar nu is hij muis stil :eek:

    jordo heeft een punt :) .. respect Man!
     
  2. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 is voornamelijk een shooter console dezespellen zijn primate spelen op een console. Shooters zijn eigenlijk voor PC daar zijn ze gewoon beter op te spelen. Op een console kan je beter andere soorten spellen spelen. RPG's en Fighting spellen bijvoorbeeld. Op dit gebied was de PS2 beter en waarschijnlijk wordt de PS3 dat ook.

    X360 heeft natuurlijk ook Fable Masseffect Blue Dragon op dit gebied ben je meer gebonden aan deze spellen. Ps3 zal meer keuze hebben in dit soort spellen.

    Grote voordeel van PS3 online is dat er veel meer spelers per spel online zijn.
    Een niet zo populair spel wat je toevallig leuk vind zal je meer tegenstanders vinden opde PS3 terwijl het in de LIVE rooms van dat spel dood is.

    Die service is allemaal wel leuk, maar een ruim aanbod van menselijk tegenstanders is veel belangrijker.
     
  3. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat vraag ik me ook wel af.

    Het was toen i.i.g. wel een HELE goede reden om voor de PS3 te gaan (was naar mijn mening zelfs een betere reden dan HS), en nu is die reden er niet meer, WEER een reden minder om voor de PS3 te gaan:emo:
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Menneertje praat geen poep, want ik heb nooit, maar dan ook nooit gezegt dat AC exclusief voor de PS3 wordt. Ik heb altijd al gezegt dat de game voorlopig alleen voor de PS3 is aangekondigd, maar het zou mij nooit verbazen als de game ook op de 360 zou verschijnen aangezien het nou eenmaal over Ubisoft gaat. Ik vind dit beetje kinderachtig van je Fardo om met zo'n opmerking te komen. En jij was nog 30 jaar ? :{
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Wat ik van de 'overstap' van Assassin vind?

    Het kan mij niet zoveel boeien. Dit omdat ik niet veel van deze game afweet en dat ik naast zijn graphische geweld niet weet wat ik van de game moet vinden. Ik weet ook niet wat het genre is. Hack 'n Slash? Stealth? geen idee. Beide genres vind ik niet zo heel erg interessant, en ik houd mij liever bezig met Resistance, Forza 2, F1'06 en World Exclusive: GTR. Ook was het voor mij allang bekend dat Assassin op de 360 uit zou komen... ik bedoel, UbiSoft en exclusief? Yeah right :b: Voor mij zijn tot nu toe alle 'tegenslagen' van de PS3 (exclusiviteit die verloren gaat, één HDMI poort minder, 4 ipv 7 controllers, wegvallen van rumble en ga zo maar door) helemaal niet erg voor mij. Ik ben niet geïnteresseerd in voetbal, laat staan games, ik ben geen fan van het genre ala GTA en Assassin's Creed was ik ook niet van plan om te kopen. Zelf zijn 2 spelers op een console voor mij genoeg, race ik met Force Feedback ipv rumble, en ik heb ik maar één TV op mijn kamer staan. Voor mij is de PS3 nog net zo goed als op de E3 van 2005 :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat heeft niets met kinderachtigheid te maken .. als de oude threads weer zichtbaar zijn wil ik je bets quoten.. Waarom is het kinderachtig? Als ik het me goed herinner .. zei je ook zoiets van .."Hij zal eerst op de PS3 uit komen en veel later op de Xbox 360" nu komen ze beide op de zelfde dag uit :) ...

    en ja ik ben 31 :cool:

    @JeePee .. ik kop misschien een PS3 voor GTR of Unreal 2007 ;)

    ps Forza 2 e Project Gotham Racing 3 hebben straks Force Feedback + Rumble wat wil je nog meer *)
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    :lol:
    * dit ben ik die je vol in je gezicht uitlacht......

    Kom op Jeepee ik had je toch wel hoger ingeschat als een gewone PS3 fan.En voor een race fan als jou dacht ik toch wel dat het downgraden van de grafic toch wel verschrikkelijk zou zijn
    zo zie je maar hoe een mens zich kan vergissen
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je wist vrijwel zeker dan Assassin's Creed naar de 360 zou komen. De vraag was alleen wanneer hij zou komen.
    We hebben het hier wel over Ubisoft en die zijn niet vies om games op meerdere systemen uit te brengen.

    Zo'n klap is het dus niet aangezien iedereen al zo goed als zeker wist dat AC ook naar de 360 zou komen.

    Daarnaast is inmiddels wel bekend wat 'exclusiviteit' bij Ubisoft betekend. Splintercell deel 1 exclusief op de Xbox anyone?
     
  9. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel een spel wat het beste tot zijn recht komt op een console. Maar goede spellen moeten voor zoveel mogelijk mensen te spelen zijn, dus is dit een goede zaak. Eigenlijk was het wel te verwachten Ubisoft is niet zo exclusief.

    En een reden minder geldt voornamelijk voor de mensen met een 360. Maar goed zou best kunnen dat de PS3 versie leuker is met een tilt functie, als ie er in komt. Tilt functie kan misschien ook uitgezet worden, dus jehebt een keuze das belangrijk.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Punt .. maar de Pc versie roeleerde ... maar op de consoles was de Xbox versie heer en meester :cool:
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Beetje vreemd op de PC in deze discussie te betrekken ;), maar op de consoles was de Xbox versie mooier dan de PS2 versie, lijkt me ook logisch gezien het verschil in hardware.

    Nu is het echter een ander verhaal. De PS3 en de X360 zijn nagenoeg gelijkwaardig. Multiplatform games zullen nu dus niet meer heer en meester zijn op een console.
    AC zal op beide systemen er nagenoeg hetzelfde uitzien (hoop wel dat de framerate op de X360 goed is).
    Het is dan maar net wat je wilt, rumble of tilt.
     
  12. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Sinds wanneer is het kinderachtig om iemand te confronteren met eerder gedane uitspraken? Daar is helemaal niks mis mee. Integendeel. Zoek die quotes maar op Fardo. :b:
     
  13. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    zou best triest zijn als de Killzone 3 graphic's niet haalbaar zijn op 360 en PS3.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ipv allemaal het vingertje te gaan zitten wijzen naar personen en mensen uit te lokken / op de kast te jagen, kunnen we ook gewoon verder gaan met een normale discussie.
    Daarnaast zou het niet verkeerd zijn als bij sommige mensen het fanboygehalte wat omlaag gaat.
     
  15. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Xbox 360 gaat dus veel beter worden dan de PS3. Ja toch? Lekker puh!

    Nee, maar wel gaaf dat AC naar de Xbox 360 komt. Als je de screenshots van de PS3 met de Xbox 360 versie vergelijkt, komt de 360 ook beter uit de verf. :)

    En, en, en...de prijs he. 400 Euro voor alleen een console is mij al te veel. Laat staan dat ik straks 600 euro ga neertellen. No way.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah de screenshots van AC ... PS3 vs Xbox 360 zijn wat mijn betreft identiek .. ik wil ze eerst in beweging zien... misschien is de PS3 versie wel mooier :)
     
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Textures van de 360 beduidend mooier. Minder kartels.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah .. ik hebhelaas maar 2 plaatjes gezien .. is nog geen bewijs .. Ik ben alleen blij dta deze game ook naar de Xbox 360 komt.. maar persoonlijk denk ik dat beide versies weinig verschillen
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Waarom? Ik speel nog steeds GT4 terwijl ik ook de beschikking heb over PGR3. Gameplay boven graphics weet je, en wacht maar tot de eerste screens van GT5 getoond gaan worden (en nee, GT5 is geen GT:HD) En alsof ik niet zag dat Motorstorm en Killzone pre-renderd waren. Die trailers waren ook nog eens zo pre-scripted als ik weet niet wat.

    GTR komt voor de 360, (nog) niet voor de PS3. Misschien verward je hem met GT5 ;)

    Een 900* draaifunctie met pookje en GT5 :+? Nee, het enige wat ik wil is dat de DFP compatible is met de 360!!!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heheh ik ben geen racer .. ik bedoelde inderdaad GT5
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina