1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, iemand die zijn gezonde verstand gebruikt! :thumbs:
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel het nieuws blijven volgens hé ;) Dat was een concept ontwerp.
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het nu dan??
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze :):

    [​IMG]
     
  5. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Maw een draadloze PS2 controller :)
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zonder rumble functie, met motion sensing en triggers. :)
     
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch triest ook zeg! Een nextgen console, en gewoon geen rumble functie in de controller! Niet te vatten...
     
  8. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja als er rumble in zou zitten was er geen motion sensing mogelijk, heb je weer andere mensen die dat niet willen...
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Neem een Wii, heb je beiden :b:
     
  10. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je weer mensen die liever grafische wondermooie beelden willen, zo kan je blijven doorgaan :p
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder rumble functie wordt de spelervaring een stuk minder! Bij nextgen wil je extra! En niet extra die tenkoste gaan van andere dingen...
     
  12. dannynima

    dannynima Guest

    PS3 ZUIGT srry voor mn taalgebruik :D
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is een Xbox forum, maar dit is nergens voor nodig. :eek:
     
  14. dannynima

    dannynima Guest

    zal het niet meer doen :)
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet waar! 8)

    ze hebben er geen rumble in gedaan omdat het anders te duur werd. het was het een of het ander.
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ze zijn nu al de duurste,komt het dan niet meer op aan om die paar euro's meer te vragen....
    Ze kunnen net zo goed een controller met rumble-functie uitbrengen als accesoire en daarbij méér vragen dan voor een gewone...
    Dan kan de gamer voor zichzelf kiezen of hij met de standaard voorziene controller gaat gamen,of dat hij er nog wat bovenop legt om zeg maar een luxecontroller met rumble-functie te hebben.
    Het lijkt mij eerder dat het weglaten van de rumble-functie aan een technisch feit te wijten is dan aan een financieel,aangezien nintendo hier wél in slaagt om motion sensor én rumble in zijn controller te installeren.....
     
  17. Rainbow Six Vegas minder goed op de PS3?

    Gepost door XSamu op zondag 08-10-2006 20:28 Bron:360Party


    Volgens Ubisoft is dit wel het geval en dat terwijl de PS3 sterker zou moeten zijn?

    Volgens Ubisoft wordt de kracht van de PS3 overschat, de man weet zelfs te melden dat de Xbox 360 best wel eens sterker zou kunnen zijn. Rainbow Six wordt voor de Xbox 360 ontwikkeld en zal vervolgens naar de PS3 gepoort worden.
    Het oorspronkelijke bericht:

    " .....a chat with the Ubisoft development team shed a little light on he matter."All I'm able to say is that we're looking to ship on PS3 as well but we're not having specific content.....we're developing with 360 as our main development platform and porting to PS3 means that there's less memory available for us to use, but we're trying to minimise any drop in quality"..Such comments sugget that the gap in performance between Playstation3 and Xbox 360 is nowhere near as powerful as some would like us to believe and that the console may even be less able than Microsoft's..."


    Ik denk dat men raar zal opkijken als dit ook echt het geval zal zijn...

    :lol:

    de ps3 heeft wel een voordeel vind ik dat je die SD cards als een soort memory card kunt gebruiken :p kwa spellen boeit het mij niet echt want sony brengt zowieso veel van die CHEAP ASS JAPANESE games uit maarja dat is mijn mening

    en oja die Playstation kastjes kunnen echt niet op tegen die van de xbox met hun fijne triggers :p dit vind ik echt de chillste knoppen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2006
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16

    kan je ook nog iets anders doen dan PS3 flamen:{



    |:-
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    NIet alleen rainbowsix vegas is beter op de 360

    het schijnt dat bij assasins creed de AI op de 360 beter word doordat de 360 meer rekenkracht heeft ofzo
    dat heb ik laatst ergens gelezen geloof ik
     
  20. :p kan best maar nu heb ik echt zoeits van ok fuck it ik wil die ps3 zien :p en spelen en dan pas oordelen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina