Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    @ MRX. Jij hebt toch de demo van GOW gespeeld/gezien?
    Loopt GOW zonder framerate problemen en bugs ?
     
  2. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmm .. dat iets meer geheugen in beslag neemt wil niet zeggen dat iets ook 'krachtiger' is hoor ..

    X06 impressie van gamer.nl

     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    op www.gametrailers.com staat een leuk interview over de hd-dvd speler \o/

    alleen is die gast die het interview houdt een beetje dom. hij wist nog steeds niet dat er 3 usb aansluitingen op de 360 zitten.8)
     
  4. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo nieuw interviewke maar wel zeer nuttig!
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Mijn oude Xbox 360 liep nooit vast. En een filmpje kan ik niet meer maken omdat ik geen 360 meer heb dude.
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Jepee. Je bent zo te lezen altijd erg onder de indruk van de ps3. Is jou mening en dat accepteer ik ook, maar waarom heb je een xbox360?

    @ Supah master. Waarom heb je geen 360 meer?
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Omdat ik open sta voor andere dingen. Waarom mag ik geen Xbox 360 als ik ook geïnteresseerd ben in een PS3? Alsof ik daarom alleen maar producten wil van Sony. Ik prefereer de PS3 gewoon boven de Xbox 360, maar dat wil niet zeggen dat ik de 360 slecht vind. Ik heb sinds 2 december bijna elke dag op m'n 360 gespeeld, en ik koop een PS3 zodat ik ook de toppers van de PS3 kan spelen. Ik wil GT:HD, MGS4, Resistance en F1'06, maar ook Forza 2, Halo 3, GoW en GTR. Dan heb ik maar één optie, en dat is beide consoles kopen :)
     
  8. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je volkomen gelijk in, beide consoles zijn goed. Alleen heeft de ene console games die da andere (jammer genoeg) niet heeft
     
  9. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft nieuws over de blue ray disc.

    hier

    Blue ray disc van 50 gig met de film CLICK
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik hoop dat de prijzen in de EU ook een beetje schappelijk zullen worden :eek:

    Edit:

    Het lijkt erop alsof ook Sony komt met een viral campaign: Playb3yond.
     
  11. dannynima

    dannynima Guest

    denk het niet, ze denken vast wel weer, ow die europeanen en amerikanen hebben poen zat
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan lees ik vandaag dit:


    Dus eerst alles ontkennen en de pers/bezoekers voor leugenaar uitmaken?...goed zo :thumbs:
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wat is een viral campaign? Die website zegt me niet zoveel, alleen dat 3uur de tijd van de duivel is.
    En ik denk zelf dat de prijzen hier tussen de 60-70eu gaat liggen. Vergelijkbaar met de 360 spellen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk nieuwtje..... (bron tweakers)
    Zodra je een Wii heb ZET M NIET IN DE ZON :D
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn...
    Dat is dan wel weer vervelend :cool:!

    Ik hoop toch wel dat ze dit verholpen krijgen. Het is anders ook zo lullig om zo iets om de markt te zetten.
    Vreemd dat zij er wel last van hebben, en bijvoorbeeld de Xbox 360 niet...
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Next-gen kan zo te zien niet tegen licht, ze zeggen toch ook tegen de Xbox 360 'is er genoeg lucht, en dat die niet krap zit' ander overhittingen en bij de PS3 *ook omdat de OS nog nie klaar was* overhittingen volgens mij doordat het op de TGS heet was en nu dit van de Wii
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat de controller niet via infrarood werkt denk ik. Toch? Het gaat erom dat als er zonlicht op de infraroodsensor komt hij stuk gaat. En de X360 controller heedft geen infrarood sensoren.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=3978&Itemid=2

     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De ps3 shipped 500.000. Als ze elke maand hetzelfde aantal kunnen blijven leveren, en verkopen :+, wat al heel onwaarschijnelijk is. Kom ze pas na één jaar op gelijke stand met de xbox 360 zoals die zich nu bevind, 6.1 miljoen verkocht. Als xbox 360 meer verkoopt kan het nog een half jaar langer duren.

    http://nexgenwars.com/
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat sony nog wel met veel te korten komen te zitten, maar ben wel benieuwd naar de uiteindelijke kracht van de ps3 en die van de 360 natuurlijk ook. Ben zelf heel erg blij met mijn 360 en de spellen die de komende maanden die ons te gemoet komen. Ben niet van plan de ps3 te kopen, omdat ik één nextgen console wel genoeg vind.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina