1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    valt me eigenlijk nogal mee dat die er, na al deze rotzooi van Sony, nog steeds zijn :cool:
     
  2. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Beloofd!

    Weet je, eigenlijk kan ik het me niet voorstellen dat ze het weer gaan uitstellen, maar dat neemt niet weg dat ik er wel een weddenschap voor aan wilde gaan. Maar ik zou er met mijn kop niet bijkunnen als ze het ook daadwerkelijk zouden doen. Ze kunnen het nu echt niet nog een keer maken en denken dat ze in Europa met alles wegkomen.

    Maar goed, de tijd zal het leren.
     
  3. p@trick

    p@trick Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen door de prijs kan je er niet zo veel halen bij aankoop ps3.
     
  4. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij ook onbegrijpelijk, dat ze maar blijven wachten.
    (Zit heel wat jeugdsentiment in dat apparaat)
    Alleen Sony snapt dat. Een logisch nadenkend mens snapt er
    de ballen van.:b: :b: :b:
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In Japan niet nee... Maar dacht dat in Europa wel component kabels gingen bij zitten, maar men gaat er van uit, dus dat is ook niet zeker...Dacht dat het zeker was.

    Maarja, het is voor Sony wel een moeite om ze erbij te doen he. Ze maken al verlies op iedere console, als ze dan nog eens per console 10 euro verlies gaan maken(HDMI kabels), dan hebben ze met een miljoen verkochte console, 10 miljoen euro verlies. Gewoon voor de kabeltjes... Dan kunnen ze beter appart laten verkopen, anders maken ze teveel verlies...
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    nou boss dat is natuurlijk onzin wat je zegt.
    Die kabels kosten hun ten eerste geen 10eu. Ze kunnen die zelf maken of opkopen in grote hoeveelheden, dus dikke kwantum korting.
    En ten tweede is het natuurlijk fatsoenlijke service dat je er een hd kabel bij krijgt bij een F8*****ing HD APPARAAT!
    Kan mij een biet schelen dat ZIJ minder winst maken! Straks zeggen ze je krijgt er geen controller bij want dan maken wij teveel verlies!!
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, op dat vlak ben ik het ook wel eens met je en met Macdennis. Maarja, ik ga er niet om huilen ofzo, terwijl het eigelijk idd wel triestig is8) . Maar als er in Amerika en Europa component kabels bijzitten, dan zou het toch al goed zijn he... Zo niet, tja, dan is het nog triestiger natuurlijk... Maar zien wel
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alleen in Japan niet, zou natuurlijk wel logisch zijn, aangezien ze daar een pricedrop hebben doorgevoerd.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Van de US Playstation 3 website: "Video output in HD requires cables and an HD-compatible display, both sold separately." :eek:
     
  10. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het altijd al bizar dat er bij de PS1 en PS2 niet eens een echt RGB scart kabeltje bij zat terwijl velen toch wel een tv met scart hebben en dat toch echt een veel beter beeld geeft. Geloof mij maar, die productie kosten zijn nihil. Zelfde verhaal wat betreft component, stelt geen donder voor.
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    De productiekosten zijn nihil, maar de winstmarges op een 'accesoire'-verkoop zijn ruim.
     
  12. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb een vraagje. Hoeveel 360's waren er eigenlijk bij de launch van het apparaat? geen 500.00 lijkt me.

    Graag een bronvermelding bij je antwoord (zou ik zeer op prijs stellen i.i.g.).
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Een miljoen verspreidt over Japan, Amerika en Europa...Bron heb ik niet,maar weet het nog wel:)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die RGB kabels waar jij het over hebt zaten ook niet bij de gewone Xbox ingegrepen hoor....die moest je net zo goed apart aanschaffen :eek:
     
  15. DecoBrain

    DecoBrain Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Z3RO-P4R4DOX.
    En bij Microsoft orgineel ook nog een optisch kabeltje
     
  16. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de 1e lading Premium 360's zat zelfs een afstandsbediening! :+
     
  17. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe idd ben ik zo nu en dan nog erg blij mee:)
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    wat denken jullie, dat de playstation 3 beter gaat verkopen bij z'n release?? als dat de 360 deed bij zijn release...?
     
  19. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Kan niet, ze hebben veels te weinig units :emo:
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen weet het antwoord al, de xbox 360 natuurlijk. Er zijn namelijk minder ps3's met launch...
    Maar ik ben wel eens benieuwd hoeveel ps3's Sony gaat verkopen, eens ze maandelijk groot aantal ps3's kunnen produceren(dat zal vanaf helft 2007 zo echt op gang komen schat ik)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina